13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

L’empresa ITC ofereix 350 llocs de treball a Alacant

Cerques treball a Alacant? L’empresa Vector ITC ofereix 350 llocs de treball en perfils tecnològics per a la transformació digital.

Vector ITC, la companyia encarregada a oferir serveis digitals a empreses i administracions per a desenvolupar la transformació digital, arriba a Alacant.

Després d’operar a Madrid, Astúries, Albacete, Còrdova, Segòvia, Orense, la Corunya, Àvila, Granada i Mallorca, l’empresa Vector ITC aterra a Alacant.

De tal manera que, per al seu pla d’expansió contractarà 350 nous treballadors durant els pròxims mesos. Per tant, Vector ITC ofereix treball a Alacant durant els dos anys següents.

De moment, s’ha produït un total de 40 contractacions per a començar a oferir servei, però segons ha avançat Carlos Delgado, conseller delegat de Vector ITC, s’espera que a la fi de 2021 s’hagen contractat prop de 150 persones.

Els perfils professionals que es demanden en la companyia són experts en matemàtiques, enginyeria i informàtica.

Així mateix, es preveu que per a finals de 2022 la plantilla augmente a un total de 350 empleats.
Serveis de l’empresa Vector ITC

La multinacional tecnològica Vector ITC, pertanyent al grup mexicà Softtek, ha iniciat este dijous el seu nou Centre de Competència Tecnològica (CCT) a Alacant.

Concretament, està situat en el centre empresarial Panoramis, amb la finalitat de traslladar el talent digital al nostre país.

Es tracta d’innovació tecnològica com a base per a detectar noves oportunitats de negoci, així com per a dissenyar i comercialitzar nous productes i serveis. Amb l’objectiu de conéixer en profunditat al consumidor.

A més d’impulsar Alacant com a territori innovador en el desenvolupament i innovació amb la proximitat d’un centenar d’empreses partners i entitats col·laboradores que integren el Districte Digital Comunitat Valenciana.

Consulta ací més detalls sobre les oportunitats laborals de Vector ITC que ofereix treball a Alacant.

D’altra banda, també es publicaran les ofertes d’ús de la companyia en el seu perfil de LinkedIn.

Últimes notícies

La policia tractarà de recuperar els missatges de l’excap de gabinet de Mazón, segons l’acusació

L'acusació popular ha assenyalat que la policia judicial de Catarroja assumirà les gestions per a intentar rescatar els missatges de José Manuel Cuenca. La jutgessa ha acordat demanar-los a Meta després d'un acarament fallit del mòbil usat el dia de la DANA.

L’excap de gabinet de Mazón defén que no va esborrar missatges i que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del mòbil usat durant la DANA i que el va restablir de fàbrica abans de retornar-lo. El peritatge no ha recuperat eixos xats.

La jutgessa de la DANA demanarà a Meta els WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La magistrada que investiga la gestió de la DANA recorrerà a la policia judicial per a sol·licitar a Meta els missatges de José Manuel Cuenca del 29 d'octubre de 2024. El mòbil corporatiu va ser reinicialitzat i no es van poder recuperar els xats, però l'exalte càrrec ha autoritzat la petició

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.