L’empresa ITC ofereix 350 llocs de treball a Alacant

Cerques treball a Alacant? L’empresa Vector ITC ofereix 350 llocs de treball en perfils tecnològics per a la transformació digital.

Vector ITC, la companyia encarregada a oferir serveis digitals a empreses i administracions per a desenvolupar la transformació digital, arriba a Alacant.

Després d’operar a Madrid, Astúries, Albacete, Còrdova, Segòvia, Orense, la Corunya, Àvila, Granada i Mallorca, l’empresa Vector ITC aterra a Alacant.

De tal manera que, per al seu pla d’expansió contractarà 350 nous treballadors durant els pròxims mesos. Per tant, Vector ITC ofereix treball a Alacant durant els dos anys següents.

De moment, s’ha produït un total de 40 contractacions per a començar a oferir servei, però segons ha avançat Carlos Delgado, conseller delegat de Vector ITC, s’espera que a la fi de 2021 s’hagen contractat prop de 150 persones.

Els perfils professionals que es demanden en la companyia són experts en matemàtiques, enginyeria i informàtica.

Així mateix, es preveu que per a finals de 2022 la plantilla augmente a un total de 350 empleats.
Serveis de l’empresa Vector ITC

La multinacional tecnològica Vector ITC, pertanyent al grup mexicà Softtek, ha iniciat este dijous el seu nou Centre de Competència Tecnològica (CCT) a Alacant.

Concretament, està situat en el centre empresarial Panoramis, amb la finalitat de traslladar el talent digital al nostre país.

Es tracta d’innovació tecnològica com a base per a detectar noves oportunitats de negoci, així com per a dissenyar i comercialitzar nous productes i serveis. Amb l’objectiu de conéixer en profunditat al consumidor.

A més d’impulsar Alacant com a territori innovador en el desenvolupament i innovació amb la proximitat d’un centenar d’empreses partners i entitats col·laboradores que integren el Districte Digital Comunitat Valenciana.

Consulta ací més detalls sobre les oportunitats laborals de Vector ITC que ofereix treball a Alacant.

D’altra banda, també es publicaran les ofertes d’ús de la companyia en el seu perfil de LinkedIn.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià ennuegat en un restaurant de Cullera

Dos guàrdies civils reanimen a un home de 86 anys que va deixar de respirar després d'ennuegar-se mentres menjava en un restaurant de Cullera. L'ús ràpid de la maniobra de Heimlich va permetre que l'ancià expulsara el menjar i recuperara la respiració abans de ser traslladat a l'hospital.

Cinc persones ateses per inhalació de fum en un incendi en una vivenda de Pedralba

Un incendi declarat de matinada en una vivenda de Pedralba ha obligat a atendre cinc persones per inhalació de fum, una d'elles traslladada a l'Hospital de Llíria.

Obres entre Puçol i Vila-real obliguen a Renfe a substituir 72 trens per autobusos este diumenge

Les obres d'Adif entre Puçol i Vila-real tallaran la circulació ferroviària des de la nit del dissabte fins al migdia del diumenge, i Renfe substituirà 72 trens per autobusos en Rodalia i Mitjana distància.

L’hostaleria de València eleva un 7,8% la seua facturació en les Falles 2026 i millora les previsions

Els bars i restaurants de València tanquen les Falles 2026 amb un increment mitjà de facturació del 7,78% respecte a 2025 i un balanç millor del que es preveu pel sector.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a Alemanya a 10 anys per robatoris de cotxes de luxe

Un home de 57 anys buscat per Alemanya ha sigut arrestat a Alacant. Estava condemnat a 10 anys de presó per dirigir una xarxa que robava cotxes d'alta gamma i simulava accidents per a estafar a asseguradores.