L’empresa ITC ofereix 350 llocs de treball a Alacant

Cerques treball a Alacant? L’empresa Vector ITC ofereix 350 llocs de treball en perfils tecnològics per a la transformació digital.

Vector ITC, la companyia encarregada a oferir serveis digitals a empreses i administracions per a desenvolupar la transformació digital, arriba a Alacant.

Després d’operar a Madrid, Astúries, Albacete, Còrdova, Segòvia, Orense, la Corunya, Àvila, Granada i Mallorca, l’empresa Vector ITC aterra a Alacant.

De tal manera que, per al seu pla d’expansió contractarà 350 nous treballadors durant els pròxims mesos. Per tant, Vector ITC ofereix treball a Alacant durant els dos anys següents.

De moment, s’ha produït un total de 40 contractacions per a començar a oferir servei, però segons ha avançat Carlos Delgado, conseller delegat de Vector ITC, s’espera que a la fi de 2021 s’hagen contractat prop de 150 persones.

Els perfils professionals que es demanden en la companyia són experts en matemàtiques, enginyeria i informàtica.

Així mateix, es preveu que per a finals de 2022 la plantilla augmente a un total de 350 empleats.
Serveis de l’empresa Vector ITC

La multinacional tecnològica Vector ITC, pertanyent al grup mexicà Softtek, ha iniciat este dijous el seu nou Centre de Competència Tecnològica (CCT) a Alacant.

Concretament, està situat en el centre empresarial Panoramis, amb la finalitat de traslladar el talent digital al nostre país.

Es tracta d’innovació tecnològica com a base per a detectar noves oportunitats de negoci, així com per a dissenyar i comercialitzar nous productes i serveis. Amb l’objectiu de conéixer en profunditat al consumidor.

A més d’impulsar Alacant com a territori innovador en el desenvolupament i innovació amb la proximitat d’un centenar d’empreses partners i entitats col·laboradores que integren el Districte Digital Comunitat Valenciana.

Consulta ací més detalls sobre les oportunitats laborals de Vector ITC que ofereix treball a Alacant.

D’altra banda, també es publicaran les ofertes d’ús de la companyia en el seu perfil de LinkedIn.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.