L’empresa ITC ofereix 350 llocs de treball a Alacant

Cerques treball a Alacant? L’empresa Vector ITC ofereix 350 llocs de treball en perfils tecnològics per a la transformació digital.

Vector ITC, la companyia encarregada a oferir serveis digitals a empreses i administracions per a desenvolupar la transformació digital, arriba a Alacant.

Després d’operar a Madrid, Astúries, Albacete, Còrdova, Segòvia, Orense, la Corunya, Àvila, Granada i Mallorca, l’empresa Vector ITC aterra a Alacant.

De tal manera que, per al seu pla d’expansió contractarà 350 nous treballadors durant els pròxims mesos. Per tant, Vector ITC ofereix treball a Alacant durant els dos anys següents.

De moment, s’ha produït un total de 40 contractacions per a començar a oferir servei, però segons ha avançat Carlos Delgado, conseller delegat de Vector ITC, s’espera que a la fi de 2021 s’hagen contractat prop de 150 persones.

Els perfils professionals que es demanden en la companyia són experts en matemàtiques, enginyeria i informàtica.

Així mateix, es preveu que per a finals de 2022 la plantilla augmente a un total de 350 empleats.
Serveis de l’empresa Vector ITC

La multinacional tecnològica Vector ITC, pertanyent al grup mexicà Softtek, ha iniciat este dijous el seu nou Centre de Competència Tecnològica (CCT) a Alacant.

Concretament, està situat en el centre empresarial Panoramis, amb la finalitat de traslladar el talent digital al nostre país.

Es tracta d’innovació tecnològica com a base per a detectar noves oportunitats de negoci, així com per a dissenyar i comercialitzar nous productes i serveis. Amb l’objectiu de conéixer en profunditat al consumidor.

A més d’impulsar Alacant com a territori innovador en el desenvolupament i innovació amb la proximitat d’un centenar d’empreses partners i entitats col·laboradores que integren el Districte Digital Comunitat Valenciana.

Consulta ací més detalls sobre les oportunitats laborals de Vector ITC que ofereix treball a Alacant.

D’altra banda, també es publicaran les ofertes d’ús de la companyia en el seu perfil de LinkedIn.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.