L’empresa ITC ofereix 350 llocs de treball a Alacant

Cerques treball a Alacant? L’empresa Vector ITC ofereix 350 llocs de treball en perfils tecnològics per a la transformació digital.

Vector ITC, la companyia encarregada a oferir serveis digitals a empreses i administracions per a desenvolupar la transformació digital, arriba a Alacant.

Després d’operar a Madrid, Astúries, Albacete, Còrdova, Segòvia, Orense, la Corunya, Àvila, Granada i Mallorca, l’empresa Vector ITC aterra a Alacant.

De tal manera que, per al seu pla d’expansió contractarà 350 nous treballadors durant els pròxims mesos. Per tant, Vector ITC ofereix treball a Alacant durant els dos anys següents.

De moment, s’ha produït un total de 40 contractacions per a començar a oferir servei, però segons ha avançat Carlos Delgado, conseller delegat de Vector ITC, s’espera que a la fi de 2021 s’hagen contractat prop de 150 persones.

Els perfils professionals que es demanden en la companyia són experts en matemàtiques, enginyeria i informàtica.

Així mateix, es preveu que per a finals de 2022 la plantilla augmente a un total de 350 empleats.
Serveis de l’empresa Vector ITC

La multinacional tecnològica Vector ITC, pertanyent al grup mexicà Softtek, ha iniciat este dijous el seu nou Centre de Competència Tecnològica (CCT) a Alacant.

Concretament, està situat en el centre empresarial Panoramis, amb la finalitat de traslladar el talent digital al nostre país.

Es tracta d’innovació tecnològica com a base per a detectar noves oportunitats de negoci, així com per a dissenyar i comercialitzar nous productes i serveis. Amb l’objectiu de conéixer en profunditat al consumidor.

A més d’impulsar Alacant com a territori innovador en el desenvolupament i innovació amb la proximitat d’un centenar d’empreses partners i entitats col·laboradores que integren el Districte Digital Comunitat Valenciana.

Consulta ací més detalls sobre les oportunitats laborals de Vector ITC que ofereix treball a Alacant.

D’altra banda, també es publicaran les ofertes d’ús de la companyia en el seu perfil de LinkedIn.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.