12.9 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

L’EMT estrenarà en març una nova xarxa que modificarà l’accés al centre de la ciutat

Lleven un carril per a cotxes en el carrer de colón en València

Mapa dels nous canvis a partir del 23 de març | Ajuntament de València

 

El carrer de Colón perdrà un altre dels seus carrils per a cotxes a conseqüència de la creació d’una nova xarxa d’autobusos de l’EMT, ja que la via es destinarà per a la circulació d’esta nova línia. Tot açò forma part del programa de convertir en zona de vianants la plaça de l’Ajuntament de València. 

 

A demés, l’entrada al carrer de Colón per la Porta de la Mar estarà prohibida i a partir del 23 de març, que és quan començarà la noca xarxa d’autobusos, es podrà accedir pels carrer de Roger de Llòria, del Comte de Salvatierra, de Sorní, de Pizarro i d’Isabel la Catòlica. I no es podrà girar cap a Pérez Bayer, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Amb este nou pla del transport, es produïx un canvi en les línies d’autobús que van fins al centre. D’esta manera, en compte de només arribar 5 autobusos, a partir de finals de març en passaran 9 i estaran distribuïts d’esta forma:

  • Carrer de les Barques: 8 línies
  • Carrer de Roger de Llòria: 3 línies
  • Avinguda del Marqués de Sotelo 3 línies
  • Carrer de Sant Pau 8 línies
  • Carrer del Periodista Azzati, 4 línies

 

Ampliació de la xarxa d'autobusos de l'EMT en València

D’esta forma quedarà la xarxa d’autobusos de l’EMT | Ajuntament de València

 

Doble servici en la zona interior

A demés, amb esta remodelació, la línia 5 de l’EMT desapareix i la C1 assumirà gran part del recorregut que va per l’interior i la línia 28 farà el mateix trajecte, pel que el servici per la zona interior quedarà doblat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la víctima per incomplir una orde que li prohibia acostar-se a 300 metres. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència.

Cel poc nuvolós i ratxes molt fortes a l’interior de València este dimecres

Dimecres amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes de ponent a l'interior de València. El dijous es preveu un descens notable de les màximes, sobretot en el sud i l'interior de Castelló.

Dos actes per la unitat exhibixen les diferències a l’esquerra del PSOE

L'espai a l'esquerra del PSOE celebra dos cites per a reivindicar la unitat, però amb protagonistes i llistes de convidats diferents. Les presències i absències anticipen el pols pel lideratge i la marca.

Comença el ramadà a Espanya: dejuni diürn fins al 19 de març i ruptura amb el iftar

Més de 2,5 milions de musulmans a Espanya comencen este dimecres el ramadà, un mes d'oració, reflexió, caritat i dejuni durant les hores de sol, que es trencarà cada dia amb el iftar.

Detingut el marit de la dona assassinada a Xilxes per infringir una orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut al marit de la dona assassinada al costat de la seua filla de 12 anys a Xilxes per infringir l'orde d'allunyament vigent. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i la Policia Judicial investiga el doble crim.

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.