8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

L’EMT estrenarà en març una nova xarxa que modificarà l’accés al centre de la ciutat

Lleven un carril per a cotxes en el carrer de colón en València

Mapa dels nous canvis a partir del 23 de març | Ajuntament de València

 

El carrer de Colón perdrà un altre dels seus carrils per a cotxes a conseqüència de la creació d’una nova xarxa d’autobusos de l’EMT, ja que la via es destinarà per a la circulació d’esta nova línia. Tot açò forma part del programa de convertir en zona de vianants la plaça de l’Ajuntament de València. 

 

A demés, l’entrada al carrer de Colón per la Porta de la Mar estarà prohibida i a partir del 23 de març, que és quan començarà la noca xarxa d’autobusos, es podrà accedir pels carrer de Roger de Llòria, del Comte de Salvatierra, de Sorní, de Pizarro i d’Isabel la Catòlica. I no es podrà girar cap a Pérez Bayer, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Amb este nou pla del transport, es produïx un canvi en les línies d’autobús que van fins al centre. D’esta manera, en compte de només arribar 5 autobusos, a partir de finals de març en passaran 9 i estaran distribuïts d’esta forma:

  • Carrer de les Barques: 8 línies
  • Carrer de Roger de Llòria: 3 línies
  • Avinguda del Marqués de Sotelo 3 línies
  • Carrer de Sant Pau 8 línies
  • Carrer del Periodista Azzati, 4 línies

 

Ampliació de la xarxa d'autobusos de l'EMT en València

D’esta forma quedarà la xarxa d’autobusos de l’EMT | Ajuntament de València

 

Doble servici en la zona interior

A demés, amb esta remodelació, la línia 5 de l’EMT desapareix i la C1 assumirà gran part del recorregut que va per l’interior i la línia 28 farà el mateix trajecte, pel que el servici per la zona interior quedarà doblat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.