18.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

L’EMT estrenarà en març una nova xarxa que modificarà l’accés al centre de la ciutat

Lleven un carril per a cotxes en el carrer de colón en València

Mapa dels nous canvis a partir del 23 de març | Ajuntament de València

 

El carrer de Colón perdrà un altre dels seus carrils per a cotxes a conseqüència de la creació d’una nova xarxa d’autobusos de l’EMT, ja que la via es destinarà per a la circulació d’esta nova línia. Tot açò forma part del programa de convertir en zona de vianants la plaça de l’Ajuntament de València. 

 

A demés, l’entrada al carrer de Colón per la Porta de la Mar estarà prohibida i a partir del 23 de març, que és quan començarà la noca xarxa d’autobusos, es podrà accedir pels carrer de Roger de Llòria, del Comte de Salvatierra, de Sorní, de Pizarro i d’Isabel la Catòlica. I no es podrà girar cap a Pérez Bayer, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Amb este nou pla del transport, es produïx un canvi en les línies d’autobús que van fins al centre. D’esta manera, en compte de només arribar 5 autobusos, a partir de finals de març en passaran 9 i estaran distribuïts d’esta forma:

  • Carrer de les Barques: 8 línies
  • Carrer de Roger de Llòria: 3 línies
  • Avinguda del Marqués de Sotelo 3 línies
  • Carrer de Sant Pau 8 línies
  • Carrer del Periodista Azzati, 4 línies

 

Ampliació de la xarxa d'autobusos de l'EMT en València

D’esta forma quedarà la xarxa d’autobusos de l’EMT | Ajuntament de València

 

Doble servici en la zona interior

A demés, amb esta remodelació, la línia 5 de l’EMT desapareix i la C1 assumirà gran part del recorregut que va per l’interior i la línia 28 farà el mateix trajecte, pel que el servici per la zona interior quedarà doblat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.