11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

L’EMT estrenarà en març una nova xarxa que modificarà l’accés al centre de la ciutat

Lleven un carril per a cotxes en el carrer de colón en València

Mapa dels nous canvis a partir del 23 de març | Ajuntament de València

 

El carrer de Colón perdrà un altre dels seus carrils per a cotxes a conseqüència de la creació d’una nova xarxa d’autobusos de l’EMT, ja que la via es destinarà per a la circulació d’esta nova línia. Tot açò forma part del programa de convertir en zona de vianants la plaça de l’Ajuntament de València. 

 

A demés, l’entrada al carrer de Colón per la Porta de la Mar estarà prohibida i a partir del 23 de març, que és quan començarà la noca xarxa d’autobusos, es podrà accedir pels carrer de Roger de Llòria, del Comte de Salvatierra, de Sorní, de Pizarro i d’Isabel la Catòlica. I no es podrà girar cap a Pérez Bayer, segons informa ‘Las Provincias’.

 

Amb este nou pla del transport, es produïx un canvi en les línies d’autobús que van fins al centre. D’esta manera, en compte de només arribar 5 autobusos, a partir de finals de març en passaran 9 i estaran distribuïts d’esta forma:

  • Carrer de les Barques: 8 línies
  • Carrer de Roger de Llòria: 3 línies
  • Avinguda del Marqués de Sotelo 3 línies
  • Carrer de Sant Pau 8 línies
  • Carrer del Periodista Azzati, 4 línies

 

Ampliació de la xarxa d'autobusos de l'EMT en València

D’esta forma quedarà la xarxa d’autobusos de l’EMT | Ajuntament de València

 

Doble servici en la zona interior

A demés, amb esta remodelació, la línia 5 de l’EMT desapareix i la C1 assumirà gran part del recorregut que va per l’interior i la línia 28 farà el mateix trajecte, pel que el servici per la zona interior quedarà doblat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.