El ‘Valencia CF’ i ‘Levante UD’ oferixen els seus estadis per a la vacunació del Covid-19

La vacunació contra el coronavirus continua creixent conforme més laboratoris conseguixen trobar la fórmula per a combatre la malaltia. Si en Espanya la vacuna Pfizer s'ha aplicat durant els últims mesos, la d'Astrazeneca aterrarà en els pròxims dies en les Comunitats Autònomes perquè s'apliquen de manera immediata. A demés, es necessiten espais per a poder dur a terme les vacunes.

 

Segons ha informat el diari 'Levante-EMV', hi ha ajuntaments que ja han oferit les seues instal·lacions com el de Calp o València per accelerar el procés de vacunació del Covid-19.

 

En este sentit, l'alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó va mostrar la seua plena col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per a posar a la disposició de les autoritats sanitàries qualsevol instal·lació que precisen tant si els demanen «grans espais com si preferixen espais més xicotets i controlables», des de centres esportius fins a casals fallers.

 

Els estadis de futbol, possible lloc de vacunació

En vistes d'estes variables, l'equip de futbol valencià 'Levante UD' ha decidit actuar. L'equip d'elit ha posat el seu estadi a la disposició de la Generalitat per a servir de lloc de vacunació a gran escala.

 

Per la seua part, el 'Valencia Club de Fútbol', també ha decidit tendir una mà al territori valencià. I és que el club de Mestalla ha oferit el seu estadi com a lloc per a la vacunació massiva de persones, un recinte de grans mesures a on es poden rebre a milers de persones guardant les distàncies de seguretat.

 

Certament el 'València CF' ja va oferir el seu estadi el mes de desembre passat quan la vacuna va començar a ser una realitat, però la Conselleria de Sanitat va desestimar l'opció.

 

No obstant això, vist que es pretén augmentar el ritme de vacunació i que cada volta són més les empreses que disposen d'una fórmula anti Covid-19, el club de Mestalla ha oferit el seu estadi de nou. Els dos equips de la capital del Túria han demostrat estar a l'altura del que necessita la seua població.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.