10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El ‘Valencia CF’ i ‘Levante UD’ oferixen els seus estadis per a la vacunació del Covid-19

La vacunació contra el coronavirus continua creixent conforme més laboratoris conseguixen trobar la fórmula per a combatre la malaltia. Si en Espanya la vacuna Pfizer s'ha aplicat durant els últims mesos, la d'Astrazeneca aterrarà en els pròxims dies en les Comunitats Autònomes perquè s'apliquen de manera immediata. A demés, es necessiten espais per a poder dur a terme les vacunes.

 

Segons ha informat el diari 'Levante-EMV', hi ha ajuntaments que ja han oferit les seues instal·lacions com el de Calp o València per accelerar el procés de vacunació del Covid-19.

 

En este sentit, l'alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó va mostrar la seua plena col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per a posar a la disposició de les autoritats sanitàries qualsevol instal·lació que precisen tant si els demanen «grans espais com si preferixen espais més xicotets i controlables», des de centres esportius fins a casals fallers.

 

Els estadis de futbol, possible lloc de vacunació

En vistes d'estes variables, l'equip de futbol valencià 'Levante UD' ha decidit actuar. L'equip d'elit ha posat el seu estadi a la disposició de la Generalitat per a servir de lloc de vacunació a gran escala.

 

Per la seua part, el 'Valencia Club de Fútbol', també ha decidit tendir una mà al territori valencià. I és que el club de Mestalla ha oferit el seu estadi com a lloc per a la vacunació massiva de persones, un recinte de grans mesures a on es poden rebre a milers de persones guardant les distàncies de seguretat.

 

Certament el 'València CF' ja va oferir el seu estadi el mes de desembre passat quan la vacuna va començar a ser una realitat, però la Conselleria de Sanitat va desestimar l'opció.

 

No obstant això, vist que es pretén augmentar el ritme de vacunació i que cada volta són més les empreses que disposen d'una fórmula anti Covid-19, el club de Mestalla ha oferit el seu estadi de nou. Els dos equips de la capital del Túria han demostrat estar a l'altura del que necessita la seua població.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.