El ‘Valencia CF’ i ‘Levante UD’ oferixen els seus estadis per a la vacunació del Covid-19

La vacunació contra el coronavirus continua creixent conforme més laboratoris conseguixen trobar la fórmula per a combatre la malaltia. Si en Espanya la vacuna Pfizer s'ha aplicat durant els últims mesos, la d'Astrazeneca aterrarà en els pròxims dies en les Comunitats Autònomes perquè s'apliquen de manera immediata. A demés, es necessiten espais per a poder dur a terme les vacunes.

 

Segons ha informat el diari 'Levante-EMV', hi ha ajuntaments que ja han oferit les seues instal·lacions com el de Calp o València per accelerar el procés de vacunació del Covid-19.

 

En este sentit, l'alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó va mostrar la seua plena col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per a posar a la disposició de les autoritats sanitàries qualsevol instal·lació que precisen tant si els demanen «grans espais com si preferixen espais més xicotets i controlables», des de centres esportius fins a casals fallers.

 

Els estadis de futbol, possible lloc de vacunació

En vistes d'estes variables, l'equip de futbol valencià 'Levante UD' ha decidit actuar. L'equip d'elit ha posat el seu estadi a la disposició de la Generalitat per a servir de lloc de vacunació a gran escala.

 

Per la seua part, el 'Valencia Club de Fútbol', també ha decidit tendir una mà al territori valencià. I és que el club de Mestalla ha oferit el seu estadi com a lloc per a la vacunació massiva de persones, un recinte de grans mesures a on es poden rebre a milers de persones guardant les distàncies de seguretat.

 

Certament el 'València CF' ja va oferir el seu estadi el mes de desembre passat quan la vacuna va començar a ser una realitat, però la Conselleria de Sanitat va desestimar l'opció.

 

No obstant això, vist que es pretén augmentar el ritme de vacunació i que cada volta són més les empreses que disposen d'una fórmula anti Covid-19, el club de Mestalla ha oferit el seu estadi de nou. Els dos equips de la capital del Túria han demostrat estar a l'altura del que necessita la seua població.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.