17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

El ‘Valencia CF’ i ‘Levante UD’ oferixen els seus estadis per a la vacunació del Covid-19

La vacunació contra el coronavirus continua creixent conforme més laboratoris conseguixen trobar la fórmula per a combatre la malaltia. Si en Espanya la vacuna Pfizer s'ha aplicat durant els últims mesos, la d'Astrazeneca aterrarà en els pròxims dies en les Comunitats Autònomes perquè s'apliquen de manera immediata. A demés, es necessiten espais per a poder dur a terme les vacunes.

 

Segons ha informat el diari 'Levante-EMV', hi ha ajuntaments que ja han oferit les seues instal·lacions com el de Calp o València per accelerar el procés de vacunació del Covid-19.

 

En este sentit, l'alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó va mostrar la seua plena col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per a posar a la disposició de les autoritats sanitàries qualsevol instal·lació que precisen tant si els demanen «grans espais com si preferixen espais més xicotets i controlables», des de centres esportius fins a casals fallers.

 

Els estadis de futbol, possible lloc de vacunació

En vistes d'estes variables, l'equip de futbol valencià 'Levante UD' ha decidit actuar. L'equip d'elit ha posat el seu estadi a la disposició de la Generalitat per a servir de lloc de vacunació a gran escala.

 

Per la seua part, el 'Valencia Club de Fútbol', també ha decidit tendir una mà al territori valencià. I és que el club de Mestalla ha oferit el seu estadi com a lloc per a la vacunació massiva de persones, un recinte de grans mesures a on es poden rebre a milers de persones guardant les distàncies de seguretat.

 

Certament el 'València CF' ja va oferir el seu estadi el mes de desembre passat quan la vacuna va començar a ser una realitat, però la Conselleria de Sanitat va desestimar l'opció.

 

No obstant això, vist que es pretén augmentar el ritme de vacunació i que cada volta són més les empreses que disposen d'una fórmula anti Covid-19, el club de Mestalla ha oferit el seu estadi de nou. Els dos equips de la capital del Túria han demostrat estar a l'altura del que necessita la seua població.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.