El ‘Valencia CF’ i ‘Levante UD’ oferixen els seus estadis per a la vacunació del Covid-19

La vacunació contra el coronavirus continua creixent conforme més laboratoris conseguixen trobar la fórmula per a combatre la malaltia. Si en Espanya la vacuna Pfizer s'ha aplicat durant els últims mesos, la d'Astrazeneca aterrarà en els pròxims dies en les Comunitats Autònomes perquè s'apliquen de manera immediata. A demés, es necessiten espais per a poder dur a terme les vacunes.

 

Segons ha informat el diari 'Levante-EMV', hi ha ajuntaments que ja han oferit les seues instal·lacions com el de Calp o València per accelerar el procés de vacunació del Covid-19.

 

En este sentit, l'alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó va mostrar la seua plena col·laboració amb la Conselleria de Sanitat per a posar a la disposició de les autoritats sanitàries qualsevol instal·lació que precisen tant si els demanen «grans espais com si preferixen espais més xicotets i controlables», des de centres esportius fins a casals fallers.

 

Els estadis de futbol, possible lloc de vacunació

En vistes d'estes variables, l'equip de futbol valencià 'Levante UD' ha decidit actuar. L'equip d'elit ha posat el seu estadi a la disposició de la Generalitat per a servir de lloc de vacunació a gran escala.

 

Per la seua part, el 'Valencia Club de Fútbol', també ha decidit tendir una mà al territori valencià. I és que el club de Mestalla ha oferit el seu estadi com a lloc per a la vacunació massiva de persones, un recinte de grans mesures a on es poden rebre a milers de persones guardant les distàncies de seguretat.

 

Certament el 'València CF' ja va oferir el seu estadi el mes de desembre passat quan la vacuna va començar a ser una realitat, però la Conselleria de Sanitat va desestimar l'opció.

 

No obstant això, vist que es pretén augmentar el ritme de vacunació i que cada volta són més les empreses que disposen d'una fórmula anti Covid-19, el club de Mestalla ha oferit el seu estadi de nou. Els dos equips de la capital del Túria han demostrat estar a l'altura del que necessita la seua població.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.