Fiscalia demana arxivar la investigació pel macrobrot a Benirredrà al no vore’s actuació irregular

 

Actualització 19/02/2021 a les 14.38 hores. La Fiscalia de València ha sol·licitat l’arxivament de la investigació oberta pel macrobrot de coronavirus registrat en una residència de la localitat de Benirredrà, en la Safor (València), el mes de novembre passat amb un centenar de casos de Covid-19 al no vore’s actuació irregular, segons ha pogut saber Europa Press.

 

El ministeri públic va obrir diligències preprocessals fa tres dies després d’una queixa del Defensor del Pacient i va remetre les actuacions a la fiscal degana de la secció Civil i de Protecció de les persones amb discapacitat, Ana Lanuza, per al seu estudi i valoració.

 

La fiscal, després d’estudiar el cas, ha emés un informe en el que requerix el sobreseïment perquè en el seu moment, a finals del passat any, Fiscalia de Gandia ja va investigar els fets i els va arxivar en gener després de superar-se el brot i advertir que no hi havia hagut cap abandó de majors ni cap actuació irregular. Per això Ana Lanuza, en el seu informe, s’ha remés a esta investigació de Gandia i ha sol·licitat que s’arxiven les diligències preprocessals.

 

Fiscalia de València investiga el macrobrot registrat en una residència de Benirredrà

La Fiscalia Provincial de València ha obert diligències preprocessals pel macrobrot de coronavirus registrat en una residència de la localitat de Benirredrà, en la comarca de la Safor (València), el mes de novembre passat amb un centenar de casos de Covid-19.

 

D’eixa forma es desprén de la diligència, en la que s’indica que s’han remés les actuacions a la fiscal degana de la secció Civil i de Protecció de les persones amb discapacitat, Ana Lanuza, per al seu estudi i valoració.

 

L’assumpte partix d’una denúncia interposada pel Defensor del Pacient a la Fiscalia per la que es requeria una investigació d’ofici en relació amb un macrobrot registrat en una residència de majors de Benirredrà, intervinguda per la Conselleria de Sanitat.

 

L’entitat fonamentava la seua sol·licitud en què l’article 262 de la Llei d’Enjudiciament Criminal obliga als que pel seu càrrec, professió o ofici tinguen notícia d’algun delicte públic a denunciar-lo immediatament al jutge o al fiscal.

Últimes notícies

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.