Gandia inicia la campanya de reposició d’arbrat en mal estat

 

La regidora delegada de Gestió Responsible del Territori, Alícia Izquierdo, ha informat esta setmana que l’Ajuntament de Gandia, capital de la Safor (València), ha iniciat esta setmana la primera fase de les faenes enfocades a reposar els arbres en diferents zones urbanes de la localitat. D’eixa manera, assenyala Izquierdo, l’operativa «dona continuïtat als treballs que ja s’iniciaren prèviament per diferents zones de Gandia».

 

La responsable de Medi Ambient ha destacat que en les «pròximes setmanes es preveu plantar més de 250 arbres de diferents espècies» a través d’un procés en el que s’usaran màquines ‘destaconadores’: «El que anem a fer, sobretot, és eliminar les restes d’arbres secs que es troben en els escocells de la localitat, i també les soques, un procés que es coneix com a ‘destaconar’, i en el que s’usen diferents classes de màquines que servixen per a poder llevar la soca i les arrels que queden davall de la superfície del terreny».

 

Finalment, Izquierdo ha subratllat que estes faenes cuiden la terra i permeten recondicionar-lo per a tornar a plantar-hi, al mateix temps que «es recupera tot el sistema de reg que hi puga estar en mal estat».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.