Anuncios

La incidència del coronavirus a Espanya segueix creixent: 6.623 positius i 128 morts

Espanya ha registrat 6.623 nous positius de Covid-19 en les últimes 24 hores, fet que deixa la xifra global en 3.317.948 des de l’inici de la pandèmia. Pel que fa a les defuncions, des de l’últim informe n’hi ha hagut 128, i ara la xifra total és de 75.911.

La Comunitat de Madrid encapçala els contagis en els últims set dies amb 9.091 casos, seguida de Catalunya amb 6.449. Per darrere, Andalusia amb 5.982 i el País Basc amb 3.069.

Anuncios

 

 

Des de l’inici de la pandèmia, la Comunitat de Madrid és l’autonomia que més contagis ha acumulat, amb 632.515 casos. Just després se situen Catalunya, amb 542.879, i Andalusia, amb 511.920. La comunitat autònoma amb més diagnosticats el dia previ és Madrid amb 1.930, mentre que a Catalunya n’hi ha hagut 93.

 

Pel que fa a la incidència acumulada en els últims 14 dies, esta s’incrementa lleugerament, situant-se en 164,71 casos per cada 100.000 habitants, pels 163,37 d’ahir. En les dues darreres setmanes s’han registrat un total de 78.154 casos positius a Espanya.

 

Més de 4.000 casos diagnosticats el dia previ

Del total de nous casos positius, 4.103 s’han diagnosticat el dia previ. D’estos, 186 s’han produït a Andalusia, 227 a l’Aragó, 96 a Astúries, 14 a les Balears, 194 a les Canàries, 57 a Cantàbria, 23 a Castella-la Manxa, 393 a Castella i Lleó, 93 a Catalunya, 35 a Ceuta, 33 a la Comunitat Valenciana, 83 a Extremadura, 38 a Galícia, 1.930 a Madrid, 35 a Melilla, 72 a Múrcia, 177 a Navarra, 395 a País Basc i 22 a La Rioja.

 

El balanç d’este dimarts ha registrat 128 noves defuncions, en comparació amb 106 el dimarts passat. Fins a 75.911 persones amb prova diagnòstica positiva han mort des que el virus va arribar a Espanya, d’acord amb les dades recollides pel Ministeri de Sanitat. En l’última setmana han mort 237 persones amb diagnòstic de Covid-19 positiu confirmat a Espanya.

 

La pressió assistencial creix als hospitals espanyols, amb un increment en les hospitalitzacions. Actualment, hi ha 9.463 pacients ingressats per Covid-19 a tot Espanya (8.944 ahir) i 1.990 en UCI (1.925 ahir). En les últimes 24 hores, s’han produït 1.126 ingressos (931 ahir) i 850 altes (437 ahir).

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios