La incidència del coronavirus a Espanya segueix creixent: 6.623 positius i 128 morts

Espanya ha registrat 6.623 nous positius de Covid-19 en les últimes 24 hores, fet que deixa la xifra global en 3.317.948 des de l’inici de la pandèmia. Pel que fa a les defuncions, des de l’últim informe n’hi ha hagut 128, i ara la xifra total és de 75.911.

La Comunitat de Madrid encapçala els contagis en els últims set dies amb 9.091 casos, seguida de Catalunya amb 6.449. Per darrere, Andalusia amb 5.982 i el País Basc amb 3.069.

 

 

Des de l’inici de la pandèmia, la Comunitat de Madrid és l’autonomia que més contagis ha acumulat, amb 632.515 casos. Just després se situen Catalunya, amb 542.879, i Andalusia, amb 511.920. La comunitat autònoma amb més diagnosticats el dia previ és Madrid amb 1.930, mentre que a Catalunya n’hi ha hagut 93.

 

Pel que fa a la incidència acumulada en els últims 14 dies, esta s’incrementa lleugerament, situant-se en 164,71 casos per cada 100.000 habitants, pels 163,37 d’ahir. En les dues darreres setmanes s’han registrat un total de 78.154 casos positius a Espanya.

 

Més de 4.000 casos diagnosticats el dia previ

Del total de nous casos positius, 4.103 s’han diagnosticat el dia previ. D’estos, 186 s’han produït a Andalusia, 227 a l’Aragó, 96 a Astúries, 14 a les Balears, 194 a les Canàries, 57 a Cantàbria, 23 a Castella-la Manxa, 393 a Castella i Lleó, 93 a Catalunya, 35 a Ceuta, 33 a la Comunitat Valenciana, 83 a Extremadura, 38 a Galícia, 1.930 a Madrid, 35 a Melilla, 72 a Múrcia, 177 a Navarra, 395 a País Basc i 22 a La Rioja.

 

El balanç d’este dimarts ha registrat 128 noves defuncions, en comparació amb 106 el dimarts passat. Fins a 75.911 persones amb prova diagnòstica positiva han mort des que el virus va arribar a Espanya, d’acord amb les dades recollides pel Ministeri de Sanitat. En l’última setmana han mort 237 persones amb diagnòstic de Covid-19 positiu confirmat a Espanya.

 

La pressió assistencial creix als hospitals espanyols, amb un increment en les hospitalitzacions. Actualment, hi ha 9.463 pacients ingressats per Covid-19 a tot Espanya (8.944 ahir) i 1.990 en UCI (1.925 ahir). En les últimes 24 hores, s’han produït 1.126 ingressos (931 ahir) i 850 altes (437 ahir).

Últimes notícies

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.