La incidència del coronavirus a Espanya segueix creixent: 6.623 positius i 128 morts

Espanya ha registrat 6.623 nous positius de Covid-19 en les últimes 24 hores, fet que deixa la xifra global en 3.317.948 des de l’inici de la pandèmia. Pel que fa a les defuncions, des de l’últim informe n’hi ha hagut 128, i ara la xifra total és de 75.911.

La Comunitat de Madrid encapçala els contagis en els últims set dies amb 9.091 casos, seguida de Catalunya amb 6.449. Per darrere, Andalusia amb 5.982 i el País Basc amb 3.069.

 

 

Des de l’inici de la pandèmia, la Comunitat de Madrid és l’autonomia que més contagis ha acumulat, amb 632.515 casos. Just després se situen Catalunya, amb 542.879, i Andalusia, amb 511.920. La comunitat autònoma amb més diagnosticats el dia previ és Madrid amb 1.930, mentre que a Catalunya n’hi ha hagut 93.

 

Pel que fa a la incidència acumulada en els últims 14 dies, esta s’incrementa lleugerament, situant-se en 164,71 casos per cada 100.000 habitants, pels 163,37 d’ahir. En les dues darreres setmanes s’han registrat un total de 78.154 casos positius a Espanya.

 

Més de 4.000 casos diagnosticats el dia previ

Del total de nous casos positius, 4.103 s’han diagnosticat el dia previ. D’estos, 186 s’han produït a Andalusia, 227 a l’Aragó, 96 a Astúries, 14 a les Balears, 194 a les Canàries, 57 a Cantàbria, 23 a Castella-la Manxa, 393 a Castella i Lleó, 93 a Catalunya, 35 a Ceuta, 33 a la Comunitat Valenciana, 83 a Extremadura, 38 a Galícia, 1.930 a Madrid, 35 a Melilla, 72 a Múrcia, 177 a Navarra, 395 a País Basc i 22 a La Rioja.

 

El balanç d’este dimarts ha registrat 128 noves defuncions, en comparació amb 106 el dimarts passat. Fins a 75.911 persones amb prova diagnòstica positiva han mort des que el virus va arribar a Espanya, d’acord amb les dades recollides pel Ministeri de Sanitat. En l’última setmana han mort 237 persones amb diagnòstic de Covid-19 positiu confirmat a Espanya.

 

La pressió assistencial creix als hospitals espanyols, amb un increment en les hospitalitzacions. Actualment, hi ha 9.463 pacients ingressats per Covid-19 a tot Espanya (8.944 ahir) i 1.990 en UCI (1.925 ahir). En les últimes 24 hores, s’han produït 1.126 ingressos (931 ahir) i 850 altes (437 ahir).

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.