13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

11 persones mortes en una residència de Pilar de la Horadada

 

ACTUALITZAT 23/09/2020 a les 11.15 hores. La residència de persones majors Casa Verde de la localitat de Pilara de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant), ha confirmat este dimarts que el número de residents morts és d’11 en total.

 

A demés, han explicat que dels 67 contagis del brot de coronavirus que va haver en un inici, a hores d’ara continuen 19 casos positius. La residència està intervinguda per Sanitat des de principis d’este mes.

 

ACTUALITZAT 07/09/2020 a les 19.50 hores: Segons informa Europa Press, ja són 67 els contagis detectats en esta residència de Pilar de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant). D’esta forma, els nous contagis no són residents, sinó 13 treballadors del centre.

 

54 majors contagiats

Un total de 54 persones han donat positiu en coronavirus en la residència privada de Casaverde de la Torre, situada en el municipi de Pilar de la Horada, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Per eixe motiu, el centre ha sigut intervingut per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta xifra de contagis suposa pràcticament la mitat de tots els residents, ja que són 54 de 120 usuaris. A demés, una de les residents, de 87 anys, ha mort este dilluns per la malaltia.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.