11 persones mortes en una residència de Pilar de la Horadada

 

ACTUALITZAT 23/09/2020 a les 11.15 hores. La residència de persones majors Casa Verde de la localitat de Pilara de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant), ha confirmat este dimarts que el número de residents morts és d’11 en total.

 

A demés, han explicat que dels 67 contagis del brot de coronavirus que va haver en un inici, a hores d’ara continuen 19 casos positius. La residència està intervinguda per Sanitat des de principis d’este mes.

 

ACTUALITZAT 07/09/2020 a les 19.50 hores: Segons informa Europa Press, ja són 67 els contagis detectats en esta residència de Pilar de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant). D’esta forma, els nous contagis no són residents, sinó 13 treballadors del centre.

 

54 majors contagiats

Un total de 54 persones han donat positiu en coronavirus en la residència privada de Casaverde de la Torre, situada en el municipi de Pilar de la Horada, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Per eixe motiu, el centre ha sigut intervingut per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta xifra de contagis suposa pràcticament la mitat de tots els residents, ja que són 54 de 120 usuaris. A demés, una de les residents, de 87 anys, ha mort este dilluns per la malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.