11 persones mortes en una residència de Pilar de la Horadada

 

ACTUALITZAT 23/09/2020 a les 11.15 hores. La residència de persones majors Casa Verde de la localitat de Pilara de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant), ha confirmat este dimarts que el número de residents morts és d’11 en total.

 

A demés, han explicat que dels 67 contagis del brot de coronavirus que va haver en un inici, a hores d’ara continuen 19 casos positius. La residència està intervinguda per Sanitat des de principis d’este mes.

 

ACTUALITZAT 07/09/2020 a les 19.50 hores: Segons informa Europa Press, ja són 67 els contagis detectats en esta residència de Pilar de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant). D’esta forma, els nous contagis no són residents, sinó 13 treballadors del centre.

 

54 majors contagiats

Un total de 54 persones han donat positiu en coronavirus en la residència privada de Casaverde de la Torre, situada en el municipi de Pilar de la Horada, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Per eixe motiu, el centre ha sigut intervingut per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta xifra de contagis suposa pràcticament la mitat de tots els residents, ja que són 54 de 120 usuaris. A demés, una de les residents, de 87 anys, ha mort este dilluns per la malaltia.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.