11 persones mortes en una residència de Pilar de la Horadada

 

ACTUALITZAT 23/09/2020 a les 11.15 hores. La residència de persones majors Casa Verde de la localitat de Pilara de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant), ha confirmat este dimarts que el número de residents morts és d’11 en total.

 

A demés, han explicat que dels 67 contagis del brot de coronavirus que va haver en un inici, a hores d’ara continuen 19 casos positius. La residència està intervinguda per Sanitat des de principis d’este mes.

 

ACTUALITZAT 07/09/2020 a les 19.50 hores: Segons informa Europa Press, ja són 67 els contagis detectats en esta residència de Pilar de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant). D’esta forma, els nous contagis no són residents, sinó 13 treballadors del centre.

 

54 majors contagiats

Un total de 54 persones han donat positiu en coronavirus en la residència privada de Casaverde de la Torre, situada en el municipi de Pilar de la Horada, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Per eixe motiu, el centre ha sigut intervingut per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta xifra de contagis suposa pràcticament la mitat de tots els residents, ja que són 54 de 120 usuaris. A demés, una de les residents, de 87 anys, ha mort este dilluns per la malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.