11 persones mortes en una residència de Pilar de la Horadada

 

ACTUALITZAT 23/09/2020 a les 11.15 hores. La residència de persones majors Casa Verde de la localitat de Pilara de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant), ha confirmat este dimarts que el número de residents morts és d’11 en total.

 

A demés, han explicat que dels 67 contagis del brot de coronavirus que va haver en un inici, a hores d’ara continuen 19 casos positius. La residència està intervinguda per Sanitat des de principis d’este mes.

 

ACTUALITZAT 07/09/2020 a les 19.50 hores: Segons informa Europa Press, ja són 67 els contagis detectats en esta residència de Pilar de la Horadada, en el Baix Segura (Alacant). D’esta forma, els nous contagis no són residents, sinó 13 treballadors del centre.

 

54 majors contagiats

Un total de 54 persones han donat positiu en coronavirus en la residència privada de Casaverde de la Torre, situada en el municipi de Pilar de la Horada, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Per eixe motiu, el centre ha sigut intervingut per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, esta xifra de contagis suposa pràcticament la mitat de tots els residents, ja que són 54 de 120 usuaris. A demés, una de les residents, de 87 anys, ha mort este dilluns per la malaltia.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.