‘Lluna’, la nova producció l’Escalante, estarà en el Teatre Principal fins a mitat març

 

Planetes, estreles i galàxies gravitaran pel Teatre Principal este diumenge 21 de febrer amb Lluna, la nova producció del Teatre Escalante de la Diputació de València. El muntatge, que podrà vore’s fins al 14 de març amb entrades populars a 5 euros convida al públic escolar i familiar a un viatge pel cosmos a través de la mirada inquieta d’una xiqueta disposada a emprendre una aventura vital i espacial sense límits.

 

Com assenyala la diputada de Teatres Glòria Tello, «el centre Teatral Escalante aposta per una producció innovadora, que de bon segur farà les delícies de xiquets de la mà de magnífics professionals. Una producció amb segell propi que convida al públic a disfrutar d’esta estimulant experiència interdisciplinària que conjumina ciència, dansa, poesia i arts visuals».

 

Sessions el cap de setmana dirigides a la família

‘Lluna’ posarà en òrbita al Principal durant més de vint dies amb este espectacle creat per la veterana i fructífera companyia valenciana L’Horta Teatre amb la dramatúrgia i direcció de Juan Pablo Mendiola. Les funcions obertes al públic general, que tradicionalment la programació de l’Escalante sempre oferix els diumenges, s’amplien ara a tot el cap de setmana.

 

«Lluna és un dels plats forts d’esta temporada, una proposta escènica molt potent a la que li donarem un major recorregut i visibilitat ampliant l’oferta de les seues funcions al cap de setmana». D’eixa forma, la nova creació podrà vore’s també els dissabtes a les 18:00 hores, i a les habituals funcions dominicals de la vesprada se sumaran ara les matinals de les 11:30 hores.

 

Destinada a xiquets a partir de 7 anys, ‘Lluna’ mostra l’atracció inexplicable que una xica, interpretada per l’actriu Laura Valero, sent cada volta que mira el cel nocturn. L’escenografia de Los Reyes del Mambo i el dispositiu visual escènic creat per Manuel Conde, transformaran l’habitació d’esta curiosa xiqueta en espais tan singulars com un centre de comandaments de la NASA o la mateixa Via Làctia. Espais des dels que Lluna i els seus amics tractaran de desentranyar alguns dels misteris que emboliquen l’univers.

 

Un espectacle assequible a totes les butxaques, per a espectadors xicotets, grans i famílies senceres, amb ganes de somiar, deixar-se portar per la màgia del teatre i compartir la fascinació que oferix un univers encara per desxifrar. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.