‘Lluna’, la nova producció l’Escalante, estarà en el Teatre Principal fins a mitat març

 

Planetes, estreles i galàxies gravitaran pel Teatre Principal este diumenge 21 de febrer amb Lluna, la nova producció del Teatre Escalante de la Diputació de València. El muntatge, que podrà vore’s fins al 14 de març amb entrades populars a 5 euros convida al públic escolar i familiar a un viatge pel cosmos a través de la mirada inquieta d’una xiqueta disposada a emprendre una aventura vital i espacial sense límits.

 

Com assenyala la diputada de Teatres Glòria Tello, «el centre Teatral Escalante aposta per una producció innovadora, que de bon segur farà les delícies de xiquets de la mà de magnífics professionals. Una producció amb segell propi que convida al públic a disfrutar d’esta estimulant experiència interdisciplinària que conjumina ciència, dansa, poesia i arts visuals».

 

Sessions el cap de setmana dirigides a la família

‘Lluna’ posarà en òrbita al Principal durant més de vint dies amb este espectacle creat per la veterana i fructífera companyia valenciana L’Horta Teatre amb la dramatúrgia i direcció de Juan Pablo Mendiola. Les funcions obertes al públic general, que tradicionalment la programació de l’Escalante sempre oferix els diumenges, s’amplien ara a tot el cap de setmana.

 

«Lluna és un dels plats forts d’esta temporada, una proposta escènica molt potent a la que li donarem un major recorregut i visibilitat ampliant l’oferta de les seues funcions al cap de setmana». D’eixa forma, la nova creació podrà vore’s també els dissabtes a les 18:00 hores, i a les habituals funcions dominicals de la vesprada se sumaran ara les matinals de les 11:30 hores.

 

Destinada a xiquets a partir de 7 anys, ‘Lluna’ mostra l’atracció inexplicable que una xica, interpretada per l’actriu Laura Valero, sent cada volta que mira el cel nocturn. L’escenografia de Los Reyes del Mambo i el dispositiu visual escènic creat per Manuel Conde, transformaran l’habitació d’esta curiosa xiqueta en espais tan singulars com un centre de comandaments de la NASA o la mateixa Via Làctia. Espais des dels que Lluna i els seus amics tractaran de desentranyar alguns dels misteris que emboliquen l’univers.

 

Un espectacle assequible a totes les butxaques, per a espectadors xicotets, grans i famílies senceres, amb ganes de somiar, deixar-se portar per la màgia del teatre i compartir la fascinació que oferix un univers encara per desxifrar. 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.