‘Lluna’, la nova producció l’Escalante, estarà en el Teatre Principal fins a mitat març

 

Planetes, estreles i galàxies gravitaran pel Teatre Principal este diumenge 21 de febrer amb Lluna, la nova producció del Teatre Escalante de la Diputació de València. El muntatge, que podrà vore’s fins al 14 de març amb entrades populars a 5 euros convida al públic escolar i familiar a un viatge pel cosmos a través de la mirada inquieta d’una xiqueta disposada a emprendre una aventura vital i espacial sense límits.

 

Com assenyala la diputada de Teatres Glòria Tello, «el centre Teatral Escalante aposta per una producció innovadora, que de bon segur farà les delícies de xiquets de la mà de magnífics professionals. Una producció amb segell propi que convida al públic a disfrutar d’esta estimulant experiència interdisciplinària que conjumina ciència, dansa, poesia i arts visuals».

 

Sessions el cap de setmana dirigides a la família

‘Lluna’ posarà en òrbita al Principal durant més de vint dies amb este espectacle creat per la veterana i fructífera companyia valenciana L’Horta Teatre amb la dramatúrgia i direcció de Juan Pablo Mendiola. Les funcions obertes al públic general, que tradicionalment la programació de l’Escalante sempre oferix els diumenges, s’amplien ara a tot el cap de setmana.

 

«Lluna és un dels plats forts d’esta temporada, una proposta escènica molt potent a la que li donarem un major recorregut i visibilitat ampliant l’oferta de les seues funcions al cap de setmana». D’eixa forma, la nova creació podrà vore’s també els dissabtes a les 18:00 hores, i a les habituals funcions dominicals de la vesprada se sumaran ara les matinals de les 11:30 hores.

 

Destinada a xiquets a partir de 7 anys, ‘Lluna’ mostra l’atracció inexplicable que una xica, interpretada per l’actriu Laura Valero, sent cada volta que mira el cel nocturn. L’escenografia de Los Reyes del Mambo i el dispositiu visual escènic creat per Manuel Conde, transformaran l’habitació d’esta curiosa xiqueta en espais tan singulars com un centre de comandaments de la NASA o la mateixa Via Làctia. Espais des dels que Lluna i els seus amics tractaran de desentranyar alguns dels misteris que emboliquen l’univers.

 

Un espectacle assequible a totes les butxaques, per a espectadors xicotets, grans i famílies senceres, amb ganes de somiar, deixar-se portar per la màgia del teatre i compartir la fascinació que oferix un univers encara per desxifrar. 

Últimes notícies

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.