15.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Lola Índigo guanya el premi MTV a la millor artista espanyola

Lola Índigo

Lola Índigo en una imatge promocional | Xarxes socials

 

El compte oficial de MTV Espanya en Twitter ha confirmat este diumenge que l’artista espanyola i provinent del concurs musical ‘Operación triunfo‘, Lola Índigo, ha sigut escollida com a millor artista de parla espanyola.

 

Este fet portarà a la cantant a recollir el seu reconeixement en la gala que es celebra en Sevilla este diumenge. El premi arriba després de molts mesos de treball per part de l’artista i que vorà reconeguts els seus esforços.

 

Per la seua banda, Lola Índigo ha indicat a través de Twitter que no es podia creure la notícia i agraïa el premi a l’organització dels premis MTV i també als seus seguidors, que han fet possible que sigua reconeguda d’esta manera.

Inicis complicats dins del panorama musical

Els inicis de Lola Índigo en el món de la música no van ser fàcils, va ser una de les primeres expulsades de la seua edició de ‘Operación triunfo’. Però gràcies als seus coneixements en ball i el seu carisma particular, van fer que al cap de poques setmanes de la seua expulsió emprenguera una carrera de fons. Açò va fer que en molt poc de temps es convertira en tot un referent i icona de la música en espanyol.

 

En l’actualitat, no existeix cap artista que es negue a col·laborar amb ella. De fet, artistes com Don Patricio o Juan Magan ja ho han fet. Els seus vídeos acumulen milions de reproduccions, que ja s’han convertit en veritables himnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Novembre tanca amb 81 morts en les carreteres, 6 menys que al novembre de 2024

Al novembre s'han registrat 76 sinistres mortals i 81 morts en les carreteres espanyoles, 6 menys que un any abans. La mobilitat ha crescut un 5,49% fins a 36,4 milions de viatges i augmenten les víctimes entre usuaris vulnerables.

El tàndem Iborra-Del Moral dirigirà al Llevant esta setmana: ni interins ni definitius

Pablo Sánchez va confirmar que Álvaro Del Moral i Vicente Iborra prendran les regnes del Llevant en Copa i Lliga esta setmana. La decisió sobre la banqueta definitiva continua oberta.

Desmantellada la primera cèl·lula de The Base a Espanya amb tres detinguts a Castelló

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a tres integrants de la primera cèl·lula de The Base detectada a Espanya. Un ha ingressat a la presó i s'han confiscat armes, material tàctic i propaganda.

Zulima Pérez no ha contestat a la petició de Mus de reunir-se per la interinitat del Consell

La comissionada per a la reconstrucció després de la dana ha rebut dos cartes de Vicente Martínez Mus per a reunir-se, però no ha respost en persistir la interinitat del Consell. Ha qüestionat la gestió de l'Executiu autonòmic i ha demanat esperar a la investidura del nou president.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la dana podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu rematar en 2026 les 17 actuacions d'emergència després de la dana del 29 d'octubre de 2024. El pla més ampli aspira a tindre la majoria de projectes en execució en 2030.

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.