13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Lola Índigo guanya el premi MTV a la millor artista espanyola

Lola Índigo

Lola Índigo en una imatge promocional | Xarxes socials

 

El compte oficial de MTV Espanya en Twitter ha confirmat este diumenge que l’artista espanyola i provinent del concurs musical ‘Operación triunfo‘, Lola Índigo, ha sigut escollida com a millor artista de parla espanyola.

 

Este fet portarà a la cantant a recollir el seu reconeixement en la gala que es celebra en Sevilla este diumenge. El premi arriba després de molts mesos de treball per part de l’artista i que vorà reconeguts els seus esforços.

 

Per la seua banda, Lola Índigo ha indicat a través de Twitter que no es podia creure la notícia i agraïa el premi a l’organització dels premis MTV i també als seus seguidors, que han fet possible que sigua reconeguda d’esta manera.

Inicis complicats dins del panorama musical

Els inicis de Lola Índigo en el món de la música no van ser fàcils, va ser una de les primeres expulsades de la seua edició de ‘Operación triunfo’. Però gràcies als seus coneixements en ball i el seu carisma particular, van fer que al cap de poques setmanes de la seua expulsió emprenguera una carrera de fons. Açò va fer que en molt poc de temps es convertira en tot un referent i icona de la música en espanyol.

 

En l’actualitat, no existeix cap artista que es negue a col·laborar amb ella. De fet, artistes com Don Patricio o Juan Magan ja ho han fet. Els seus vídeos acumulen milions de reproduccions, que ja s’han convertit en veritables himnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’ex director d’Emergències ha negat haver accedit ni filtrat l’àudio de Aemet

L'ex director general d'Emergències ha negat haver accedit o filtrat l'àudio de Aemet. Un informe de la Guàrdia Civil li situa entre els qui van copiar la crida, en una causa paral·lela a la gestió de la DANA.

El Govern Basc ha concedit a ‘Txeroki’ la semillibertat de dilluns a divendres

El Govern Basc ha concedit a Garikoitz Aspiazu, Txeroki, un règim de semillibertat de dilluns a divendres amb l'article 100.2. La mesura queda a decisió del Jutjat Central de Vigilància Penitenciària després de l'informe no vinculant de la Fiscalia.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat col·loca sis registres entre els deu més alts

El ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 graus i va situar a la Comunitat entre els principals registres del país, amb sis marques en el top 10.

Ratxes de 148 km/h a Xodos pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

L'episodi manté l'avís groc en quasi tota la Comunitat i ha deixat ratxes molt fortes a Castelló, Alacant i València. A València s'han atés deu servicis pel vent.

Montero lidera la remuntada del València Basket a Tel Aviv: 99-104 en la pròrroga

València Basket es va imposar 99-104 al Hapoel Tel Aviv després d'una pròrroga, remuntant 15 punts amb un descomunal Jean Montero (29 punts, 8 assistències i 4 rebots). El base va sostindre a l'equip i el triple final de Darius Thompson en el temps extra va rematar la victòria.

Fort vent i baixada de temperatures marcaran un cap de setmana més fred i nuvolós en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana estarà dominat pel vent de l'oest, un descens tèrmic i més nuvolositat, amb pluges febles i cota de neu en descens. La mar es mantindrà alterada en tot el litoral.

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.