Lola Índigo guanya el premi MTV a la millor artista espanyola

Lola Índigo

Lola Índigo en una imatge promocional | Xarxes socials

 

El compte oficial de MTV Espanya en Twitter ha confirmat este diumenge que l’artista espanyola i provinent del concurs musical ‘Operación triunfo‘, Lola Índigo, ha sigut escollida com a millor artista de parla espanyola.

 

Este fet portarà a la cantant a recollir el seu reconeixement en la gala que es celebra en Sevilla este diumenge. El premi arriba després de molts mesos de treball per part de l’artista i que vorà reconeguts els seus esforços.

 

Per la seua banda, Lola Índigo ha indicat a través de Twitter que no es podia creure la notícia i agraïa el premi a l’organització dels premis MTV i també als seus seguidors, que han fet possible que sigua reconeguda d’esta manera.

Inicis complicats dins del panorama musical

Els inicis de Lola Índigo en el món de la música no van ser fàcils, va ser una de les primeres expulsades de la seua edició de ‘Operación triunfo’. Però gràcies als seus coneixements en ball i el seu carisma particular, van fer que al cap de poques setmanes de la seua expulsió emprenguera una carrera de fons. Açò va fer que en molt poc de temps es convertira en tot un referent i icona de la música en espanyol.

 

En l’actualitat, no existeix cap artista que es negue a col·laborar amb ella. De fet, artistes com Don Patricio o Juan Magan ja ho han fet. Els seus vídeos acumulen milions de reproduccions, que ja s’han convertit en veritables himnes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.