Un marketplace sostenible per al comerç local de Torrent

L’ajuntament de Torrent ha presentat en roda de premsa el seu projecte de marketplace sostenible per al comerç local. Una aposta per la digitalització i una major presència en línia, l’objectiu de la qual és «diversificar els canals de venda augmentant la digitalització i la sostenibilitat», segons ha explicat el regidor d’Innovació de Torrent, Andrés Campos.

El pla, que ja s’ha posat en marxa, començarà amb una prova pilot a la fi d’enguany en el qual participaran 288 comerços, el 37%, perquè ja en 2023 pot arribar al total dels 871 establiments de la localitat.

Un altre punt fort del marketplace de Torrent és la logística. Per a això s’ha apostat per la sostenibilitat amb repartiment a domicili mitjançant vehicles elèctrics, bicicletes de repartiment i a més, amb la instal·lació de punts de lliurament intel·ligents per a millorar la distribució de les mercaderies dins del municipi digitalitzant deu zones de càrrega i descàrrega.

Aquest projecte també inclou la instal·lació de dues bústies intel·ligents per a recollida i enviaments de comandes i zona wifi gratuïta al mercats municipals. A més, s’augmentarà a 17 el nombre total de punts de recàrrega de cotxes elèctrics en dos mercats municipals.

Formació per a comerciants
Per al marketplace local es posa a la disposició dels comerciants un curs de 40h de formació. El projecte comptarà amb una web i una app. «Volem que la gent compre a Torrent i consumeix el producte local minoritari», ha explicat el regidor

El projecte compta amb el 50% del pressupost finançat pels fons europeus Next Generation.

Últimes notícies

El Valencia Basket ja té data per a la pretemporada i confirma tres amistosos

El Valencia Basket iniciarà la pretemporada el 17 d’agost amb revisions mèdiques a València i afrontarà tres amistosos abans de debutar en la Supercopa Endesa el 19 de setembre davant el Barça.

Sueca allarga dos hores el servici de socorrisme en les platges pel eclipsi solar del 12 d’agost

Sueca reforçarà el dispositiu de socorrisme en les seues platges el 12 d’agost, amb dues hores més de vigilància per l’eclipsi solar i la previsió d’una major afluència de banyistes i curiosos.

Puigdemont demana reservar-se la marca ‘Estat del Mon’ per a publicacions a la UE

Carles Puigdemont ha sol·licitat davant la EUIPO, amb seu a Alacant, reservar-se la marca 'Estat del Mon' per a servicis de publicació i periodisme en el mercat de la Unió Europea. La protecció, si s'aprova, abastaria una àmplia gamma d'activitats editorials i digitals durant 10 anys.

Bernabé defensa que els missatges de Miguel Polo en la DANA acrediten que va estar alerta

Pilar Bernabé assegura que els missatges aportats per Miguel Polo al jutjat sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024 demostren que el president de la CHJ va estar alerta i va atendre tots els requeriments, i critica la gestió del Consell i de Carlos Mazón.

Nou oli d’oliva de l’Espadà i la Calderona aconseguix la DOP europea

La Unió Europea ha reconegut amb la Denominació d’Origen Protegida l’oli d’oliva de 28 municipis de les serres d’Espadà i Calderona, a les províncies de Castelló i València.

Metrovalencia reduïx trens en agost i aplica horari de dissabte els laborables

Metrovalencia aplicarà en tot agost la freqüència de dissabte també entre setmana per la menor demanda estival, però mantindrà sense canvis els horaris de diumenges, festius i servici nocturn.

Carlos Espí, el davanter valencià disciplinat que salta al Real Madrid

Carlos Espí, davanter de Tavernes de la Valldigna de 21 anys i estudiant universitari, afronta el repte del Real Madrid després de garantir la permanència del Levante amb 11 gols en mitja temporada a Primera.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per fortes tempestes amb pedra

Aemet ha activat este dissabte l’avís taronja al sud de la província de València per tempestes amb ratxes molt fortes de vent i granís, i manté alertes per calor extrema en l’interior valencià i punts d’Alacant i Castelló.
FILMOTECA D'ESTIU