Un marketplace sostenible per al comerç local de Torrent

L’ajuntament de Torrent ha presentat en roda de premsa el seu projecte de marketplace sostenible per al comerç local. Una aposta per la digitalització i una major presència en línia, l’objectiu de la qual és «diversificar els canals de venda augmentant la digitalització i la sostenibilitat», segons ha explicat el regidor d’Innovació de Torrent, Andrés Campos.

El pla, que ja s’ha posat en marxa, començarà amb una prova pilot a la fi d’enguany en el qual participaran 288 comerços, el 37%, perquè ja en 2023 pot arribar al total dels 871 establiments de la localitat.

Un altre punt fort del marketplace de Torrent és la logística. Per a això s’ha apostat per la sostenibilitat amb repartiment a domicili mitjançant vehicles elèctrics, bicicletes de repartiment i a més, amb la instal·lació de punts de lliurament intel·ligents per a millorar la distribució de les mercaderies dins del municipi digitalitzant deu zones de càrrega i descàrrega.

Aquest projecte també inclou la instal·lació de dues bústies intel·ligents per a recollida i enviaments de comandes i zona wifi gratuïta al mercats municipals. A més, s’augmentarà a 17 el nombre total de punts de recàrrega de cotxes elèctrics en dos mercats municipals.

Formació per a comerciants
Per al marketplace local es posa a la disposició dels comerciants un curs de 40h de formació. El projecte comptarà amb una web i una app. «Volem que la gent compre a Torrent i consumeix el producte local minoritari», ha explicat el regidor

El projecte compta amb el 50% del pressupost finançat pels fons europeus Next Generation.

Últimes notícies

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.