Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Últimes notícies

Els abonats del València CF podran emportar-se el seient de Mestalla per un preu reduït

El València CF oferirà als abonats comprar el seient que ocupen ara a Mestalla per un preu considerat molt baix, com a record de l’actual estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027.

La Fe es converteix en referent estatal en desenvolupament sexual divers

L’Hospital La Fe de València ha sigut acreditat com a Centre, Servici i Unitat de Referència nacional en desenvolupament sexual divers, excepte en la hiperplàsia suprarenal congènita. La designació reconeix la seua experiència en casos complexos pediàtrics i d’adults i reforça una atenció integral i multidisciplinària.

‘Mirades orbitals’, l’exposició que mostra des de Girona l’impacte humà sobre la Terra

L’exposició ‘Mirades orbitals’ ha reunit al CaixaForum Girona imatges de satèl·lits de l’ESA que evidencien l’efecte de l’activitat humana sobre el planeta, amb exemples com la DANA a l’albufera de València o el desgel polar.

35 recursos de la Generalitat per frenar nous deslindes en la costa valenciana

La Generalitat ha interposat 35 recursos per defensar el litoral valencià davant els deslindes impulsats pel Govern central i reforçar la seguretat jurídica dels veïns i municipis costaners.

Cultura rebutja acudir a la comissió pel robatori del Tresor de Villena i apunta a l’Ajuntament

La Conselleria de Cultura no participarà en la comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena i defensa que este òrgan ha de centrar-se en les decisions de seguretat adoptades per l’Ajuntament i la direcció del museu MUVI.

La Cubana torna a Alacant amb la seua comèdia gastronòmica ‘La cuisine de ma cousine’

'La cuisine de ma cousine', el muntatge gastronòmic de La Cubana, oferirà 14 funcions al Teatre Principal d'Alacant adaptades a la ciutat. L'obra convertix la cuina i la moda foodie en un melodrama ple d'humor i sentiments.

Un esqueix de la figuera de Miguel Hernández arrelarà al monestir de Yuso

Un esqueix de la figuera centenària de la casa de Miguel Hernández, a Orihuela, serà plantat al monestir de Yuso, a San Millán de la Cogolla, reforçant els llaços culturals entre la ciutat alacantina, la UMH i La Rioja.

Així queden els preus dels nous abonaments del Nou Mestalla

Els abonaments del Nou Mestalla costaran entre 300 i 1.700 euros segons la ubicació del seient, amb més del 20% per baix de 450 euros i tres fases definides per al trasllat.