Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Últimes notícies

El pont del 9 d’Octubre i el Pilar deixarà 1,2 milions de viatges llargs a la Comunitat

La DGT calcula 1.267.200 desplaçaments de llarg recorregut per les carreteres de la Comunitat Valenciana durant el pont del 9 d’Octubre-Pilar i assenyala diversos trams conflictius, sobretot en hores punta.

L’acampada per l’habitatge a València homenatja Maricarmen i denuncia l’especulació

L’acampada pel dret a l’habitatge en la plaça de l’Ajuntament de València ha homenatjat Maricarmen Abascal, anciana desnonada que ha mort en un hospital de Madrid, i la considera víctima de l’especulació immobiliària. El col·lectiu preveu mantindre la protesta de manera indefinida i vol compatibilitzar-la amb els actes del 9 d’Octubre.

Lotes de España manté un creixement del 8 % i renova les cistelles de Nadal

Lotes de España preveu mantindre enguany un augment de facturació del 8 % i modernitza les cistelles de Nadal amb envasos reutilitzables i opcions adaptades a diferents dietes.

Les Corts donen llum verda a tramitar la nova llei Forestal i ajudes per la talidomida

Les Corts han acordat iniciar la tramitació d’una nova llei Forestal impulsada pel PP, entre crítiques de PSPV i Compromís, i han aprovat per unanimitat una proposició de Compromís per crear una deducció a les ajudes de les persones afectades per la talidomida.

Una avaria en la senyalització provoca retards en les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València

Una incidència en el sistema de senyalització entre Alfafar-Benetússer i València Font de Sant Lluís està causant retards mitjans de 15 minuts en les línies C1, C2 i C6 de Rodalia València.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’usar “clavegueres” i al·ludix a la jutgessa d’Extremadura

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el PSPV d’emprar “clavegueres, dosiers i informes” contra ell i ha relacionat eixa actuació amb l’assetjament a la jutgessa d’Extremadura que va processar David Sánchez, després que la Fiscalia haja demanat arxivar la querella pel viatge a la final del Mundial.

Futurmoda reunirà 171 empreses i espera 4.000 professionals a IFA-Fira Alacant

La fira Futurmoda se celebrarà els dies 14 i 15 d’octubre a IFA-Fira Alacant, amb 171 empreses en 9.000 metres quadrats i una previsió de 4.000 visitants professionals. L’esdeveniment presentarà les tendències tardor-hivern 2027/2028 i reforçarà la internacionalització del sector del calçat i la marroquineria.

Pérez Llorca acusa el PSOE de desatendre la vivenda tras la mort de Maricarmen Abascal

Juanfran Pérez Llorca carrega contra el PSOE per la gestió de la vivenda després de la mort de Maricarmen Abascal, el desnonament de la qual ha encés les protestes socials. PSPV i Compromís reclamen al Consell que use les seues competències i deixe d’estar del costat dels qui veuen la vivenda com un negoci.