Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.