Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.