Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.