5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Mónica Oltra: «No és un any típic, pel que no serà un Nadal típic»

 

La vicepresidenta del Consell, Mónica Oltra, ha afirmat en ser preguntada sobre si este Nadal serà diferent a causa de la pandèmia que, encara que encara queda un poc més d’un mes per a eixes festes, «tot apunta al fet que sí, perquè 2020 no és un any típic, i per tant tampoc serà un Nadal típic».

 

Oltra ha insistit este divendres en la roda de premsa posterior al ple del Consell en l’argument que va plantejar fa unes setmanes: «Salvar el Nadal és que tot el món estiga en la taula, que no falte ningú, encara que estiguem en taules diferents».

 

Per a la vicepresidenta del Consell, els afectes, l’estima i tot el que en eixes dates té «una preponderància especial» respecte a altres dies de l’any es poden mantindre «uns al costat d’uns altres o a la distància, però l’important és que no falte ningú».

 

Per això, ha indicat que és necessari continuar demanant «responsabilitat individual i col·lectiva a tot el món», fins que es tinga una resposta en forma de vacuna o de tractaments eficaços que permeten protegir la salut i la vida de les persones.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.