El MuVIM prepara una exposició virtual sobre les mascaretes

La diputada Glòria Tello presentant exposicions del MuVIM

La diputada Glòria Tello presentant exposicions del MuVIM | Diputació de València

 

El MuVIM, a través de la seua àrea d’exposicions, ha iniciat la preparació d’una mostra virtual sobre la visió que artistes, crítics d’art i periodistes experts, tenen sobre un element que ja forma part de les nostres vides, la mascareta, amb el propòsit cultural d’analitzar i desentranyar, en la mesura del possible, els nous aspectes de la realitat —dramàtica i inèdita— amb la que convivim des de fa setmanes.

 

En paraules de la diputada del MuVIM, Glòria Tello, «considerem que la proposta de l’àrea d’exposicions encarna el sentit dels nous temps, dels seus abismes i de les seues possibilitats».

 

El concepte creatiu de la mascareta «és un element en el que a penes havíem reparat fins ara i que ja és un símbol; i no ho és solament del que ha passat sinó, igualment, del que passarà a partir d’ara», comenta el director del MuVIM, Rafael Company.

 

Les creacions i reflexions artístiques a través de la transformació de la realitat en una obra conformaran una exposició en línia. El museu es convertirà d’esta manera, també, en una plataforma pública de difusió al servici de la creació artística, una actuació molt positiva en les actuals circumstàncies i que també comptaria amb un catàleg virtual amb les col·laboracions escrites dels crítics i periodistes especialitzats.

 

A demés, segons estudia el cap d’exposicions del MuVIM, Amador Griño, «arribat el moment, hi hauria ocasió d’exposar les mascaretes físicament, publicar en paper el catàleg de l’exposició i de retre homenatge a les moltíssimes persones que, complint amb el seu deure, ens han permés continuar vivint».

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.