La fira de Nadal ‘Expojove’ obri les seues portes en Fira València esta setmana

Expojove
Una edició d’Expojove | Fira València

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha anunciat que l‘ecologia i el medi ambient seran els temes centrals d’una nova edició d’Expojove, una cita «torna a ser una referència per a l’oci i el turisme de la nostra ciutat». Fira València acull un any més este certamen que obrirà les seues portes el dijous 26 de desembre amb la presència del regidor i de les falleres majors de València.

 

Amb el lema ‘Eco!’, la cita d’enguany comptarà amb «tota una sèrie d’activitats dirigides principalment als més xicotets i les més xicotetes però també als seus acompanyants adults».

 

Quant a la inauguració d’Expojove, serà a partir de les 12 del migdia, però el dijous ja estaran les portes obertes en l’horari habitual fins al dia 4 de gener, des de les 11 del matí fins a les 8 de la vesprada. El dia 31 l’horari serà de 10 a 14 hores i el dia 1 de gener, de 16 a 21 hores.

 

Es pot comprar les entrades per internet. L’entrada és gratuïta per als visitants de 0 a 4 anys i persones amb discapacitat acreditada, per a la resta d’assistents les entrades oscil·len entre l’euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l’entrada normal, també hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars de Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a JCF la sol·licitud d’accés.

 

Expojove

Eco-Expojove | Ajuntament de València

 

Expojove se celebra en els pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València, on va tornar ja en l’edició de l’any passat, per a ocupar 50.000 metres quadrats de superfície, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Dani Miquel i els Dt. Em La meua Mo Músics iniciaran els concerts el mateix dijous i els seguiran Skargots, Trobadorets, Marcel el Marcià, Nanets Band Rock i els Pop’s Corn; Pluff!, Gota a Gota, Una finestra al circ!, Fem i desfem o Charlie i la Fàbrica de Reciclatge seran algunes de les actuacions de teatre preparades, i l’etiqueta ‘Eco!’ acompanyarà a activitats com ‘Els Recicloperats’, ‘El Carrofil’, ‘El Laberint’ o ‘Puck Cinema Caravana’. A més, la programació la completaran circuits d’aventura, activitats deportives i altres propostes lúdiques.

  

Entre les institucions participants enguany estan les regidories de Cultura Festiva, Joventut, Benestar Animal, Policia Local, Gestió Sostenible de Residus Urbans, Devesa-Albufera i Protecció Civil, a més del servici municipal d’Emergència Climàtica i Transició Energètica. També estaran presents un any més organismes autònoms i fundacions i empreses municipals com Junta Central Fallera, l’EMT, la Fundació Esportiva Municipal i el OAM de Parcs i Jardins. A més, també estaran la Diputació de València, la Direcció General d’Infància i Adolescència, l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE), COMIL València i Castelló, la televisió pública À Punt, la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, el València Club de Futbol i el Llevant Unió Esportiva, entre altres.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.