La fira de Nadal ‘Expojove’ obri les seues portes en Fira València esta setmana

Expojove
Una edició d’Expojove | Fira València

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha anunciat que l‘ecologia i el medi ambient seran els temes centrals d’una nova edició d’Expojove, una cita «torna a ser una referència per a l’oci i el turisme de la nostra ciutat». Fira València acull un any més este certamen que obrirà les seues portes el dijous 26 de desembre amb la presència del regidor i de les falleres majors de València.

 

Amb el lema ‘Eco!’, la cita d’enguany comptarà amb «tota una sèrie d’activitats dirigides principalment als més xicotets i les més xicotetes però també als seus acompanyants adults».

 

Quant a la inauguració d’Expojove, serà a partir de les 12 del migdia, però el dijous ja estaran les portes obertes en l’horari habitual fins al dia 4 de gener, des de les 11 del matí fins a les 8 de la vesprada. El dia 31 l’horari serà de 10 a 14 hores i el dia 1 de gener, de 16 a 21 hores.

 

Es pot comprar les entrades per internet. L’entrada és gratuïta per als visitants de 0 a 4 anys i persones amb discapacitat acreditada, per a la resta d’assistents les entrades oscil·len entre l’euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l’entrada normal, també hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars de Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a JCF la sol·licitud d’accés.

 

Expojove

Eco-Expojove | Ajuntament de València

 

Expojove se celebra en els pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València, on va tornar ja en l’edició de l’any passat, per a ocupar 50.000 metres quadrats de superfície, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Dani Miquel i els Dt. Em La meua Mo Músics iniciaran els concerts el mateix dijous i els seguiran Skargots, Trobadorets, Marcel el Marcià, Nanets Band Rock i els Pop’s Corn; Pluff!, Gota a Gota, Una finestra al circ!, Fem i desfem o Charlie i la Fàbrica de Reciclatge seran algunes de les actuacions de teatre preparades, i l’etiqueta ‘Eco!’ acompanyarà a activitats com ‘Els Recicloperats’, ‘El Carrofil’, ‘El Laberint’ o ‘Puck Cinema Caravana’. A més, la programació la completaran circuits d’aventura, activitats deportives i altres propostes lúdiques.

  

Entre les institucions participants enguany estan les regidories de Cultura Festiva, Joventut, Benestar Animal, Policia Local, Gestió Sostenible de Residus Urbans, Devesa-Albufera i Protecció Civil, a més del servici municipal d’Emergència Climàtica i Transició Energètica. També estaran presents un any més organismes autònoms i fundacions i empreses municipals com Junta Central Fallera, l’EMT, la Fundació Esportiva Municipal i el OAM de Parcs i Jardins. A més, també estaran la Diputació de València, la Direcció General d’Infància i Adolescència, l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE), COMIL València i Castelló, la televisió pública À Punt, la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, el València Club de Futbol i el Llevant Unió Esportiva, entre altres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU