La fira de Nadal ‘Expojove’ obri les seues portes en Fira València esta setmana

Expojove
Una edició d’Expojove | Fira València

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha anunciat que l‘ecologia i el medi ambient seran els temes centrals d’una nova edició d’Expojove, una cita «torna a ser una referència per a l’oci i el turisme de la nostra ciutat». Fira València acull un any més este certamen que obrirà les seues portes el dijous 26 de desembre amb la presència del regidor i de les falleres majors de València.

 

Amb el lema ‘Eco!’, la cita d’enguany comptarà amb «tota una sèrie d’activitats dirigides principalment als més xicotets i les més xicotetes però també als seus acompanyants adults».

 

Quant a la inauguració d’Expojove, serà a partir de les 12 del migdia, però el dijous ja estaran les portes obertes en l’horari habitual fins al dia 4 de gener, des de les 11 del matí fins a les 8 de la vesprada. El dia 31 l’horari serà de 10 a 14 hores i el dia 1 de gener, de 16 a 21 hores.

 

Es pot comprar les entrades per internet. L’entrada és gratuïta per als visitants de 0 a 4 anys i persones amb discapacitat acreditada, per a la resta d’assistents les entrades oscil·len entre l’euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l’entrada normal, també hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars de Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a JCF la sol·licitud d’accés.

 

Expojove

Eco-Expojove | Ajuntament de València

 

Expojove se celebra en els pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València, on va tornar ja en l’edició de l’any passat, per a ocupar 50.000 metres quadrats de superfície, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Dani Miquel i els Dt. Em La meua Mo Músics iniciaran els concerts el mateix dijous i els seguiran Skargots, Trobadorets, Marcel el Marcià, Nanets Band Rock i els Pop’s Corn; Pluff!, Gota a Gota, Una finestra al circ!, Fem i desfem o Charlie i la Fàbrica de Reciclatge seran algunes de les actuacions de teatre preparades, i l’etiqueta ‘Eco!’ acompanyarà a activitats com ‘Els Recicloperats’, ‘El Carrofil’, ‘El Laberint’ o ‘Puck Cinema Caravana’. A més, la programació la completaran circuits d’aventura, activitats deportives i altres propostes lúdiques.

  

Entre les institucions participants enguany estan les regidories de Cultura Festiva, Joventut, Benestar Animal, Policia Local, Gestió Sostenible de Residus Urbans, Devesa-Albufera i Protecció Civil, a més del servici municipal d’Emergència Climàtica i Transició Energètica. També estaran presents un any més organismes autònoms i fundacions i empreses municipals com Junta Central Fallera, l’EMT, la Fundació Esportiva Municipal i el OAM de Parcs i Jardins. A més, també estaran la Diputació de València, la Direcció General d’Infància i Adolescència, l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE), COMIL València i Castelló, la televisió pública À Punt, la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, el València Club de Futbol i el Llevant Unió Esportiva, entre altres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.