La fira de Nadal ‘Expojove’ obri les seues portes en Fira València esta setmana

Expojove
Una edició d’Expojove | Fira València

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha anunciat que l‘ecologia i el medi ambient seran els temes centrals d’una nova edició d’Expojove, una cita «torna a ser una referència per a l’oci i el turisme de la nostra ciutat». Fira València acull un any més este certamen que obrirà les seues portes el dijous 26 de desembre amb la presència del regidor i de les falleres majors de València.

 

Amb el lema ‘Eco!’, la cita d’enguany comptarà amb «tota una sèrie d’activitats dirigides principalment als més xicotets i les més xicotetes però també als seus acompanyants adults».

 

Quant a la inauguració d’Expojove, serà a partir de les 12 del migdia, però el dijous ja estaran les portes obertes en l’horari habitual fins al dia 4 de gener, des de les 11 del matí fins a les 8 de la vesprada. El dia 31 l’horari serà de 10 a 14 hores i el dia 1 de gener, de 16 a 21 hores.

 

Es pot comprar les entrades per internet. L’entrada és gratuïta per als visitants de 0 a 4 anys i persones amb discapacitat acreditada, per a la resta d’assistents les entrades oscil·len entre l’euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l’entrada normal, també hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars de Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a JCF la sol·licitud d’accés.

 

Expojove

Eco-Expojove | Ajuntament de València

 

Expojove se celebra en els pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València, on va tornar ja en l’edició de l’any passat, per a ocupar 50.000 metres quadrats de superfície, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Dani Miquel i els Dt. Em La meua Mo Músics iniciaran els concerts el mateix dijous i els seguiran Skargots, Trobadorets, Marcel el Marcià, Nanets Band Rock i els Pop’s Corn; Pluff!, Gota a Gota, Una finestra al circ!, Fem i desfem o Charlie i la Fàbrica de Reciclatge seran algunes de les actuacions de teatre preparades, i l’etiqueta ‘Eco!’ acompanyarà a activitats com ‘Els Recicloperats’, ‘El Carrofil’, ‘El Laberint’ o ‘Puck Cinema Caravana’. A més, la programació la completaran circuits d’aventura, activitats deportives i altres propostes lúdiques.

  

Entre les institucions participants enguany estan les regidories de Cultura Festiva, Joventut, Benestar Animal, Policia Local, Gestió Sostenible de Residus Urbans, Devesa-Albufera i Protecció Civil, a més del servici municipal d’Emergència Climàtica i Transició Energètica. També estaran presents un any més organismes autònoms i fundacions i empreses municipals com Junta Central Fallera, l’EMT, la Fundació Esportiva Municipal i el OAM de Parcs i Jardins. A més, també estaran la Diputació de València, la Direcció General d’Infància i Adolescència, l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE), COMIL València i Castelló, la televisió pública À Punt, la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, el València Club de Futbol i el Llevant Unió Esportiva, entre altres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.