La fira de Nadal ‘Expojove’ obri les seues portes en Fira València esta setmana

Expojove
Una edició d’Expojove | Fira València

El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha anunciat que l‘ecologia i el medi ambient seran els temes centrals d’una nova edició d’Expojove, una cita «torna a ser una referència per a l’oci i el turisme de la nostra ciutat». Fira València acull un any més este certamen que obrirà les seues portes el dijous 26 de desembre amb la presència del regidor i de les falleres majors de València.

 

Amb el lema ‘Eco!’, la cita d’enguany comptarà amb «tota una sèrie d’activitats dirigides principalment als més xicotets i les més xicotetes però també als seus acompanyants adults».

 

Quant a la inauguració d’Expojove, serà a partir de les 12 del migdia, però el dijous ja estaran les portes obertes en l’horari habitual fins al dia 4 de gener, des de les 11 del matí fins a les 8 de la vesprada. El dia 31 l’horari serà de 10 a 14 hores i el dia 1 de gener, de 16 a 21 hores.

 

Es pot comprar les entrades per internet. L’entrada és gratuïta per als visitants de 0 a 4 anys i persones amb discapacitat acreditada, per a la resta d’assistents les entrades oscil·len entre l’euro per a majors de 65 anys i els cinc euros de l’entrada normal, també hi ha descomptes per als dies 31 i 1, per a titulars de Carnet Jove, per a famílies nombroses i monoparentals i per a grups de més de 15 persones. A més, els grups de comissions falleres han de comunicar a JCF la sol·licitud d’accés.

 

Expojove

Eco-Expojove | Ajuntament de València

 

Expojove se celebra en els pavellons 6, 7 i 8 del Fòrum Nord de Fira València, on va tornar ja en l’edició de l’any passat, per a ocupar 50.000 metres quadrats de superfície, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Dani Miquel i els Dt. Em La meua Mo Músics iniciaran els concerts el mateix dijous i els seguiran Skargots, Trobadorets, Marcel el Marcià, Nanets Band Rock i els Pop’s Corn; Pluff!, Gota a Gota, Una finestra al circ!, Fem i desfem o Charlie i la Fàbrica de Reciclatge seran algunes de les actuacions de teatre preparades, i l’etiqueta ‘Eco!’ acompanyarà a activitats com ‘Els Recicloperats’, ‘El Carrofil’, ‘El Laberint’ o ‘Puck Cinema Caravana’. A més, la programació la completaran circuits d’aventura, activitats deportives i altres propostes lúdiques.

  

Entre les institucions participants enguany estan les regidories de Cultura Festiva, Joventut, Benestar Animal, Policia Local, Gestió Sostenible de Residus Urbans, Devesa-Albufera i Protecció Civil, a més del servici municipal d’Emergència Climàtica i Transició Energètica. També estaran presents un any més organismes autònoms i fundacions i empreses municipals com Junta Central Fallera, l’EMT, la Fundació Esportiva Municipal i el OAM de Parcs i Jardins. A més, també estaran la Diputació de València, la Direcció General d’Infància i Adolescència, l’Entitat Metropolitana de Tractament de Residus (EMTRE), COMIL València i Castelló, la televisió pública À Punt, la Fundació Trinidad Alfonso i el València Basket, el València Club de Futbol i el Llevant Unió Esportiva, entre altres.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.