8 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Vaga de Renfe: Totes les modificacions d’horaris per a este divendres

Imatge d'un paisatge amb un tren de Renfe

El sindicat CGT ha convocat una vaga este divendres, 20 de desembre | Renfe

 

Demà divendres, 20 de desembre, la Confederació General del Treball (CGT) ha convocat una vaga en Renfe, que s’allargarà entre les 0.00 i les 23.00 hores. Per esta raó, el Ministeri de Foment ha determinat els servicis mínims de caràcter obligatori per a assegurar la prestació dels servicis essencials.

 

Segons la Resolució de Foment, els servicis mínims essencials s’establixen en trens de Rodalia en funció dels diferents nuclis, línies i franges horàries. En el cas del territori valencià, en les hores punta —de 06.00 a 09.00, de 13.30/14.00 a 15.30/16.00 i de 18.30 a 20.30—, els servicis mínims oscil·laran entre el 50 (línies C4 i C5) i el 65.22% (línia C2). Durant les altres hores del dia, els servicis mínims estaran entre el 25 (línia C5) i el 44% (línia C2).

 

Línia C1: València Nord – Gandia

 

 

Línia C2: València Nord – Xàtiva – Moixent

 

 

Línia C3: València Nord – Bunyol – Utiel

 

 

Línia C4: València-Sant Isidre – Xirivella l’Alter

 

 

Línia C5: València Nord – Sagunt – Caudiel

 

 

Línia C6: València Nord – Castelló

 

 

Mesures postvenda per als usuaris d’AVE, Llarga i Mitjana distància afectats

En trens de Mitjana distància, s’establix una mitjana del 63% dels servicis habituals i, en els d’Alta Velocitat i Llarga Distància, el 90%. Respecte als trens de Mercaderies, s’establix un percentatge del 20% del servici habitual.

 

Aquells que circularan en el seu horari habitual es poden consultar en la Resolució de la vaga. Per contra, per als viatgers que sí que es vegen afectats, Renfe ha establit les següents mesures de postvenda:

  • Als viatgers afectats per trens suprimits se’ls oferirà, sempre que siga possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit.
  • Si no desitgen fer el viatge, podran anul·lar o canviar per a una altra data el seu bitllet sense cap cost. Les operacions d’anul·lació o canvi es poden fer en tots els canals de venda de Renfe.

 

València Nord – Castelló – Vinaròs – Barcelona

 

 

València Nord – Albacete – Alcázar de San Juan – Ciudad Real

 

 

València Nord – Conca – Madrid

 

 

València Nord – Alacant – Múrcia – Cartagena

 

 

València Nord – Castelló – Vinaròs

 

 

València Nord – Terol – Saragossa

 

 

València Nord – Xàtiva – Alcoi

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.