Vaga de Renfe: Totes les modificacions d’horaris per a este divendres

Imatge d'un paisatge amb un tren de Renfe

El sindicat CGT ha convocat una vaga este divendres, 20 de desembre | Renfe

 

Demà divendres, 20 de desembre, la Confederació General del Treball (CGT) ha convocat una vaga en Renfe, que s’allargarà entre les 0.00 i les 23.00 hores. Per esta raó, el Ministeri de Foment ha determinat els servicis mínims de caràcter obligatori per a assegurar la prestació dels servicis essencials.

 

Segons la Resolució de Foment, els servicis mínims essencials s’establixen en trens de Rodalia en funció dels diferents nuclis, línies i franges horàries. En el cas del territori valencià, en les hores punta —de 06.00 a 09.00, de 13.30/14.00 a 15.30/16.00 i de 18.30 a 20.30—, els servicis mínims oscil·laran entre el 50 (línies C4 i C5) i el 65.22% (línia C2). Durant les altres hores del dia, els servicis mínims estaran entre el 25 (línia C5) i el 44% (línia C2).

 

Línia C1: València Nord – Gandia

 

 

Línia C2: València Nord – Xàtiva – Moixent

 

 

Línia C3: València Nord – Bunyol – Utiel

 

 

Línia C4: València-Sant Isidre – Xirivella l’Alter

 

 

Línia C5: València Nord – Sagunt – Caudiel

 

 

Línia C6: València Nord – Castelló

 

 

Mesures postvenda per als usuaris d’AVE, Llarga i Mitjana distància afectats

En trens de Mitjana distància, s’establix una mitjana del 63% dels servicis habituals i, en els d’Alta Velocitat i Llarga Distància, el 90%. Respecte als trens de Mercaderies, s’establix un percentatge del 20% del servici habitual.

 

Aquells que circularan en el seu horari habitual es poden consultar en la Resolució de la vaga. Per contra, per als viatgers que sí que es vegen afectats, Renfe ha establit les següents mesures de postvenda:

  • Als viatgers afectats per trens suprimits se’ls oferirà, sempre que siga possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit.
  • Si no desitgen fer el viatge, podran anul·lar o canviar per a una altra data el seu bitllet sense cap cost. Les operacions d’anul·lació o canvi es poden fer en tots els canals de venda de Renfe.

 

València Nord – Castelló – Vinaròs – Barcelona

 

 

València Nord – Albacete – Alcázar de San Juan – Ciudad Real

 

 

València Nord – Conca – Madrid

 

 

València Nord – Alacant – Múrcia – Cartagena

 

 

València Nord – Castelló – Vinaròs

 

 

València Nord – Terol – Saragossa

 

 

València Nord – Xàtiva – Alcoi

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.