Vaga de Renfe: Totes les modificacions d’horaris per a este divendres

Imatge d'un paisatge amb un tren de Renfe

El sindicat CGT ha convocat una vaga este divendres, 20 de desembre | Renfe

 

Demà divendres, 20 de desembre, la Confederació General del Treball (CGT) ha convocat una vaga en Renfe, que s’allargarà entre les 0.00 i les 23.00 hores. Per esta raó, el Ministeri de Foment ha determinat els servicis mínims de caràcter obligatori per a assegurar la prestació dels servicis essencials.

 

Segons la Resolució de Foment, els servicis mínims essencials s’establixen en trens de Rodalia en funció dels diferents nuclis, línies i franges horàries. En el cas del territori valencià, en les hores punta —de 06.00 a 09.00, de 13.30/14.00 a 15.30/16.00 i de 18.30 a 20.30—, els servicis mínims oscil·laran entre el 50 (línies C4 i C5) i el 65.22% (línia C2). Durant les altres hores del dia, els servicis mínims estaran entre el 25 (línia C5) i el 44% (línia C2).

 

Línia C1: València Nord – Gandia

 

 

Línia C2: València Nord – Xàtiva – Moixent

 

 

Línia C3: València Nord – Bunyol – Utiel

 

 

Línia C4: València-Sant Isidre – Xirivella l’Alter

 

 

Línia C5: València Nord – Sagunt – Caudiel

 

 

Línia C6: València Nord – Castelló

 

 

Mesures postvenda per als usuaris d’AVE, Llarga i Mitjana distància afectats

En trens de Mitjana distància, s’establix una mitjana del 63% dels servicis habituals i, en els d’Alta Velocitat i Llarga Distància, el 90%. Respecte als trens de Mercaderies, s’establix un percentatge del 20% del servici habitual.

 

Aquells que circularan en el seu horari habitual es poden consultar en la Resolució de la vaga. Per contra, per als viatgers que sí que es vegen afectats, Renfe ha establit les següents mesures de postvenda:

  • Als viatgers afectats per trens suprimits se’ls oferirà, sempre que siga possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit.
  • Si no desitgen fer el viatge, podran anul·lar o canviar per a una altra data el seu bitllet sense cap cost. Les operacions d’anul·lació o canvi es poden fer en tots els canals de venda de Renfe.

 

València Nord – Castelló – Vinaròs – Barcelona

 

 

València Nord – Albacete – Alcázar de San Juan – Ciudad Real

 

 

València Nord – Conca – Madrid

 

 

València Nord – Alacant – Múrcia – Cartagena

 

 

València Nord – Castelló – Vinaròs

 

 

València Nord – Terol – Saragossa

 

 

València Nord – Xàtiva – Alcoi

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU