Vaga de Renfe: Totes les modificacions d’horaris per a este divendres

Imatge d'un paisatge amb un tren de Renfe

El sindicat CGT ha convocat una vaga este divendres, 20 de desembre | Renfe

 

Demà divendres, 20 de desembre, la Confederació General del Treball (CGT) ha convocat una vaga en Renfe, que s’allargarà entre les 0.00 i les 23.00 hores. Per esta raó, el Ministeri de Foment ha determinat els servicis mínims de caràcter obligatori per a assegurar la prestació dels servicis essencials.

 

Segons la Resolució de Foment, els servicis mínims essencials s’establixen en trens de Rodalia en funció dels diferents nuclis, línies i franges horàries. En el cas del territori valencià, en les hores punta —de 06.00 a 09.00, de 13.30/14.00 a 15.30/16.00 i de 18.30 a 20.30—, els servicis mínims oscil·laran entre el 50 (línies C4 i C5) i el 65.22% (línia C2). Durant les altres hores del dia, els servicis mínims estaran entre el 25 (línia C5) i el 44% (línia C2).

 

Línia C1: València Nord – Gandia

 

 

Línia C2: València Nord – Xàtiva – Moixent

 

 

Línia C3: València Nord – Bunyol – Utiel

 

 

Línia C4: València-Sant Isidre – Xirivella l’Alter

 

 

Línia C5: València Nord – Sagunt – Caudiel

 

 

Línia C6: València Nord – Castelló

 

 

Mesures postvenda per als usuaris d’AVE, Llarga i Mitjana distància afectats

En trens de Mitjana distància, s’establix una mitjana del 63% dels servicis habituals i, en els d’Alta Velocitat i Llarga Distància, el 90%. Respecte als trens de Mercaderies, s’establix un percentatge del 20% del servici habitual.

 

Aquells que circularan en el seu horari habitual es poden consultar en la Resolució de la vaga. Per contra, per als viatgers que sí que es vegen afectats, Renfe ha establit les següents mesures de postvenda:

  • Als viatgers afectats per trens suprimits se’ls oferirà, sempre que siga possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit.
  • Si no desitgen fer el viatge, podran anul·lar o canviar per a una altra data el seu bitllet sense cap cost. Les operacions d’anul·lació o canvi es poden fer en tots els canals de venda de Renfe.

 

València Nord – Castelló – Vinaròs – Barcelona

 

 

València Nord – Albacete – Alcázar de San Juan – Ciudad Real

 

 

València Nord – Conca – Madrid

 

 

València Nord – Alacant – Múrcia – Cartagena

 

 

València Nord – Castelló – Vinaròs

 

 

València Nord – Terol – Saragossa

 

 

València Nord – Xàtiva – Alcoi

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.