Vaga de Renfe: Totes les modificacions d’horaris per a este divendres

Imatge d'un paisatge amb un tren de Renfe

El sindicat CGT ha convocat una vaga este divendres, 20 de desembre | Renfe

 

Demà divendres, 20 de desembre, la Confederació General del Treball (CGT) ha convocat una vaga en Renfe, que s’allargarà entre les 0.00 i les 23.00 hores. Per esta raó, el Ministeri de Foment ha determinat els servicis mínims de caràcter obligatori per a assegurar la prestació dels servicis essencials.

 

Segons la Resolució de Foment, els servicis mínims essencials s’establixen en trens de Rodalia en funció dels diferents nuclis, línies i franges horàries. En el cas del territori valencià, en les hores punta —de 06.00 a 09.00, de 13.30/14.00 a 15.30/16.00 i de 18.30 a 20.30—, els servicis mínims oscil·laran entre el 50 (línies C4 i C5) i el 65.22% (línia C2). Durant les altres hores del dia, els servicis mínims estaran entre el 25 (línia C5) i el 44% (línia C2).

 

Línia C1: València Nord – Gandia

 

 

Línia C2: València Nord – Xàtiva – Moixent

 

 

Línia C3: València Nord – Bunyol – Utiel

 

 

Línia C4: València-Sant Isidre – Xirivella l’Alter

 

 

Línia C5: València Nord – Sagunt – Caudiel

 

 

Línia C6: València Nord – Castelló

 

 

Mesures postvenda per als usuaris d’AVE, Llarga i Mitjana distància afectats

En trens de Mitjana distància, s’establix una mitjana del 63% dels servicis habituals i, en els d’Alta Velocitat i Llarga Distància, el 90%. Respecte als trens de Mercaderies, s’establix un percentatge del 20% del servici habitual.

 

Aquells que circularan en el seu horari habitual es poden consultar en la Resolució de la vaga. Per contra, per als viatgers que sí que es vegen afectats, Renfe ha establit les següents mesures de postvenda:

  • Als viatgers afectats per trens suprimits se’ls oferirà, sempre que siga possible, viatjar en un altre tren en l’horari més aproximat a l’adquirit.
  • Si no desitgen fer el viatge, podran anul·lar o canviar per a una altra data el seu bitllet sense cap cost. Les operacions d’anul·lació o canvi es poden fer en tots els canals de venda de Renfe.

 

València Nord – Castelló – Vinaròs – Barcelona

 

 

València Nord – Albacete – Alcázar de San Juan – Ciudad Real

 

 

València Nord – Conca – Madrid

 

 

València Nord – Alacant – Múrcia – Cartagena

 

 

València Nord – Castelló – Vinaròs

 

 

València Nord – Terol – Saragossa

 

 

València Nord – Xàtiva – Alcoi

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.