Tots els concerts de ‘Nits al Carme’, que se celebrarà en l’Explanada Veles e Vents

 

El cicle de concerts ‘Nits al Carme’ es trasllada enguany a l’Explanada Veles e Vents per a poder assegurar el compliment de les noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus. En este sentit, s’ampliarà l’espia, s’incorporaran zones de restauració en el recinte i es millorarà l’accessibilitat.

 

50 noves entrades es posaran a la venda este dimecres 5 d’agost a les 12 hores per als concerts per als que ja estaven esgotades: Izal, Pablo López, David Bisbal i Ara Malikian. Totes elles, a demés de les entrades per a les altres actuacions es poden comprar en este enllaç.

 

Tots els concerts tenen aforament limitat, les portes s’obriran a les 20 hores, a les 21 hores es tancarà l’accés al recinte i els concerts començaran a les 21.30 hores.

 

Dilluns 10 d’agost

Izal

 

Dimarts 11 d’agost

Izal

 

Dimecres 12 d’agost

Pablo López

 

Dijous 13 d’agost

David Bisbal

 

Divendres 14 d’agost

Carlos Latre – ‘Humor desconfinado’

 

Diumenge 16 d’agost

Miguel Poveda

 

Dimarts 18 d’agost

Ara Malikian

 

Dimecres 19 d’agost

Ara Malikian

 

Dijous 20 d’agost

Dorian

 

Divendres 21 d’agost

Sofia Ellar

 

Dissabte 22 d’agost

Sofia Ellar

 

Diumenge 23 d’agost

Raúl Antón – ‘Humor desconfinado’

 

Dilluns 24 d’agost 

Los Secretos

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.