Tots els concerts de ‘Nits al Carme’, que se celebrarà en l’Explanada Veles e Vents

 

El cicle de concerts ‘Nits al Carme’ es trasllada enguany a l’Explanada Veles e Vents per a poder assegurar el compliment de les noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus. En este sentit, s’ampliarà l’espia, s’incorporaran zones de restauració en el recinte i es millorarà l’accessibilitat.

 

50 noves entrades es posaran a la venda este dimecres 5 d’agost a les 12 hores per als concerts per als que ja estaven esgotades: Izal, Pablo López, David Bisbal i Ara Malikian. Totes elles, a demés de les entrades per a les altres actuacions es poden comprar en este enllaç.

 

Tots els concerts tenen aforament limitat, les portes s’obriran a les 20 hores, a les 21 hores es tancarà l’accés al recinte i els concerts començaran a les 21.30 hores.

 

Dilluns 10 d’agost

Izal

 

Dimarts 11 d’agost

Izal

 

Dimecres 12 d’agost

Pablo López

 

Dijous 13 d’agost

David Bisbal

 

Divendres 14 d’agost

Carlos Latre – ‘Humor desconfinado’

 

Diumenge 16 d’agost

Miguel Poveda

 

Dimarts 18 d’agost

Ara Malikian

 

Dimecres 19 d’agost

Ara Malikian

 

Dijous 20 d’agost

Dorian

 

Divendres 21 d’agost

Sofia Ellar

 

Dissabte 22 d’agost

Sofia Ellar

 

Diumenge 23 d’agost

Raúl Antón – ‘Humor desconfinado’

 

Dilluns 24 d’agost 

Los Secretos

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.