Tots els concerts de ‘Nits al Carme’, que se celebrarà en l’Explanada Veles e Vents

 

El cicle de concerts ‘Nits al Carme’ es trasllada enguany a l’Explanada Veles e Vents per a poder assegurar el compliment de les noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus. En este sentit, s’ampliarà l’espia, s’incorporaran zones de restauració en el recinte i es millorarà l’accessibilitat.

 

50 noves entrades es posaran a la venda este dimecres 5 d’agost a les 12 hores per als concerts per als que ja estaven esgotades: Izal, Pablo López, David Bisbal i Ara Malikian. Totes elles, a demés de les entrades per a les altres actuacions es poden comprar en este enllaç.

 

Tots els concerts tenen aforament limitat, les portes s’obriran a les 20 hores, a les 21 hores es tancarà l’accés al recinte i els concerts començaran a les 21.30 hores.

 

Dilluns 10 d’agost

Izal

 

Dimarts 11 d’agost

Izal

 

Dimecres 12 d’agost

Pablo López

 

Dijous 13 d’agost

David Bisbal

 

Divendres 14 d’agost

Carlos Latre – ‘Humor desconfinado’

 

Diumenge 16 d’agost

Miguel Poveda

 

Dimarts 18 d’agost

Ara Malikian

 

Dimecres 19 d’agost

Ara Malikian

 

Dijous 20 d’agost

Dorian

 

Divendres 21 d’agost

Sofia Ellar

 

Dissabte 22 d’agost

Sofia Ellar

 

Diumenge 23 d’agost

Raúl Antón – ‘Humor desconfinado’

 

Dilluns 24 d’agost 

Los Secretos

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.

Una mare accepta 20 anys de presó per deixar morir al seu bebé nounat a Alcoi

L'acusada, de 44 anys, ha reconegut els fets i ha aconseguit una conformitat que evita el juí amb jurat. La pena es reduïx de 21 a 20 anys.