Tots els concerts de ‘Nits al Carme’, que se celebrarà en l’Explanada Veles e Vents

 

El cicle de concerts ‘Nits al Carme’ es trasllada enguany a l’Explanada Veles e Vents per a poder assegurar el compliment de les noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus. En este sentit, s’ampliarà l’espia, s’incorporaran zones de restauració en el recinte i es millorarà l’accessibilitat.

 

50 noves entrades es posaran a la venda este dimecres 5 d’agost a les 12 hores per als concerts per als que ja estaven esgotades: Izal, Pablo López, David Bisbal i Ara Malikian. Totes elles, a demés de les entrades per a les altres actuacions es poden comprar en este enllaç.

 

Tots els concerts tenen aforament limitat, les portes s’obriran a les 20 hores, a les 21 hores es tancarà l’accés al recinte i els concerts començaran a les 21.30 hores.

 

Dilluns 10 d’agost

Izal

 

Dimarts 11 d’agost

Izal

 

Dimecres 12 d’agost

Pablo López

 

Dijous 13 d’agost

David Bisbal

 

Divendres 14 d’agost

Carlos Latre – ‘Humor desconfinado’

 

Diumenge 16 d’agost

Miguel Poveda

 

Dimarts 18 d’agost

Ara Malikian

 

Dimecres 19 d’agost

Ara Malikian

 

Dijous 20 d’agost

Dorian

 

Divendres 21 d’agost

Sofia Ellar

 

Dissabte 22 d’agost

Sofia Ellar

 

Diumenge 23 d’agost

Raúl Antón – ‘Humor desconfinado’

 

Dilluns 24 d’agost 

Los Secretos

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.

Detinguts dos germans per violar a una dona en un cotxe en un descampat de València

La Policia Nacional deté a València a dos germans de 56 i 71 anys acusats d'agredir sexualment a una dona en un cotxe aparcat en un descampat del barri de Malilla.

La Orquestra de València debutarà en el Musikverein de Viena el 16 d’abril

La Orquestra de València reforçarà la seua projecció internacional amb la seua estrena el 16 d'abril a la sala principal del Musikverein de Viena, sota la batuta d'Alexander Liebreich i amb el duo Silver-Garburg com a solistes.

Detingut a Santa Pola un fugitiu reclamat a Itàlia per robar en màquines recreatives

La Policia Nacional ha arrestat a Santa Pola a un home de 51 anys buscat a Itàlia per integrar un grup que va robar més de 4.500 euros en màquines de joc en 2020.

Una nova nanopartícula valenciana connecta al sistema immune amb el tumor i obri una via contra el càncer

Investigadors de la Politècnica de València han creat una nanopartícula tipus Janus que actua com a pont entre cèl·lules tumorals i immunes, restaurant la seua comunicació i potenciant la destrucció de les cèl·lules canceroses.

La memòria oculta del Patronat de Protecció a la Dona de València emergix després de dècades de silenci

Investigadores i supervivents trauen a la llum la història del Patronat de Protecció a la Dona de València, una institució franquista que va tancar a milers de jóvens per conductes considerades immorals.