Tots els concerts de ‘Nits al Carme’, que se celebrarà en l’Explanada Veles e Vents

 

El cicle de concerts ‘Nits al Carme’ es trasllada enguany a l’Explanada Veles e Vents per a poder assegurar el compliment de les noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus. En este sentit, s’ampliarà l’espia, s’incorporaran zones de restauració en el recinte i es millorarà l’accessibilitat.

 

50 noves entrades es posaran a la venda este dimecres 5 d’agost a les 12 hores per als concerts per als que ja estaven esgotades: Izal, Pablo López, David Bisbal i Ara Malikian. Totes elles, a demés de les entrades per a les altres actuacions es poden comprar en este enllaç.

 

Tots els concerts tenen aforament limitat, les portes s’obriran a les 20 hores, a les 21 hores es tancarà l’accés al recinte i els concerts començaran a les 21.30 hores.

 

Dilluns 10 d’agost

Izal

 

Dimarts 11 d’agost

Izal

 

Dimecres 12 d’agost

Pablo López

 

Dijous 13 d’agost

David Bisbal

 

Divendres 14 d’agost

Carlos Latre – ‘Humor desconfinado’

 

Diumenge 16 d’agost

Miguel Poveda

 

Dimarts 18 d’agost

Ara Malikian

 

Dimecres 19 d’agost

Ara Malikian

 

Dijous 20 d’agost

Dorian

 

Divendres 21 d’agost

Sofia Ellar

 

Dissabte 22 d’agost

Sofia Ellar

 

Diumenge 23 d’agost

Raúl Antón – ‘Humor desconfinado’

 

Dilluns 24 d’agost 

Los Secretos

Últimes notícies

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.