OCU llança una campanya per a reclamar judicialment per les clàusules abusives de Ryanair

El passat 20 de juliol, el Tribunal Suprem va donar la raó a l’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU), amb una sentència pionera que posava així fi a una batalla legal de més de deu anys per l’eliminació de les clàusules abusives del contracte de transport aeri de Ryanair.

 

La sentència no sols declara la nul·litat d’aquestes clàusules i ordena a Ryanair que les retire del seu contracte i per tant deixe d’aplicar-les, sinó que obri la via a la reclamació judicial perquè els viatgers, beneficiats per la nul·litat d’aquestes clàusules, puguen reclamar l’import dels danys i perjudicis causats, així com les compensacions que si escau procedisquen.

 

Campanya per a donar suport als afectats

Per a això, OCU posa en marxa una campanya, per a ajudar als afectats en la seua reclamació, que consistirà a recuperar els diners perduts, per exemple, per un vol no gaudit per denegació d’embarcament sobre la base d’una clàusula nul·la, o fins i tot, les compensacions que marca el Reglament europeu sobre compensacions a passatgers en cas de denegació d’embarcament.

 

A tal fi, aquells afectats que s’apunten a la campanya i reclamen un import inferior a 2.000 euros, tindran a la seua disposició un model de demanda, perquè puguen gestionar aquesta reclamació judicial, sense cost addicional. Per a aquells que hagen de reclamar un import superior a 2.000 euros, es posa així mateix a la seua disposició l’assessorament i la defensa dels nostres advocats especialitzats, amb uns honoraris molt competitius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.