Paterna convertix en zona de vianants alguns carrers els caps de setmana per a facilitar la distància social

Carrer Major de Paterna (València)

El carrer major serà peatonal els caps de setmana | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, tallarà al trànsit el carrer Major del nucli urbà i el carrer del Corretger en Tàctica durant els caps de setmana per a facilitar el distanciament social i la mobilitat dels veïns i evitar aglomeracions en els dies de major afluència. 

 

Les mesures, que ja han sigut aplicades este cap de setmana, han sigut acordades pel Comité municipal de Desescalada en coordinació amb la Policia Local de Paterna per a augmentar els espais per als vianants de la ciutat en aquelles zones més transitades i incrementar la seguretat veïnal en els passejos, la pràctica deportiva i les eixides amb menors i majors. 

 

De moment, el Comité ha decidit intervindre en estes dos vies, però anirà estudiant, a mesura que avance la desescalada i sobre la base del Pla de Mobilitat Urbana i el disseny de la ciutat, la conversió en zona de vianants temporal de més carrers si fora necessari per a garantir el màxim espai públic per als veïns i veïnes.

 

Estos caps de setmana per als vianants, en els que queda garantit l’accés de residents als seus garatges, se sumen a altres mesures adoptades pel Comité de Desescalada com la senyalització del sentit de la marxa en les principals vies de passeig i zones de ‘running’ de la ciutat i el reforç de la neteja, la desinfecció i la seguretat en els espais més freqüentats per la població en esta primera fase de desescalada.

 

Amb la implantació d’estes primeres mesures, el Comité de Desescalada pretén tindre controlada i coordinada la desescalada del municipi i anar adaptant les mesures del Govern d’Espanya a la realitat pròpia de la ciutat al mateix temps que ajuda a la població i als diferents sectors econòmics a reiniciar l’activitat en les màximes condicions de seguretat sanitària.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU