Paterna convertix en zona de vianants alguns carrers els caps de setmana per a facilitar la distància social

Carrer Major de Paterna (València)

El carrer major serà peatonal els caps de setmana | Ajuntament de Paterna

 

L’Ajuntament de Paterna, en l’Horta de València, tallarà al trànsit el carrer Major del nucli urbà i el carrer del Corretger en Tàctica durant els caps de setmana per a facilitar el distanciament social i la mobilitat dels veïns i evitar aglomeracions en els dies de major afluència. 

 

Les mesures, que ja han sigut aplicades este cap de setmana, han sigut acordades pel Comité municipal de Desescalada en coordinació amb la Policia Local de Paterna per a augmentar els espais per als vianants de la ciutat en aquelles zones més transitades i incrementar la seguretat veïnal en els passejos, la pràctica deportiva i les eixides amb menors i majors. 

 

De moment, el Comité ha decidit intervindre en estes dos vies, però anirà estudiant, a mesura que avance la desescalada i sobre la base del Pla de Mobilitat Urbana i el disseny de la ciutat, la conversió en zona de vianants temporal de més carrers si fora necessari per a garantir el màxim espai públic per als veïns i veïnes.

 

Estos caps de setmana per als vianants, en els que queda garantit l’accés de residents als seus garatges, se sumen a altres mesures adoptades pel Comité de Desescalada com la senyalització del sentit de la marxa en les principals vies de passeig i zones de ‘running’ de la ciutat i el reforç de la neteja, la desinfecció i la seguretat en els espais més freqüentats per la població en esta primera fase de desescalada.

 

Amb la implantació d’estes primeres mesures, el Comité de Desescalada pretén tindre controlada i coordinada la desescalada del municipi i anar adaptant les mesures del Govern d’Espanya a la realitat pròpia de la ciutat al mateix temps que ajuda a la població i als diferents sectors econòmics a reiniciar l’activitat en les màximes condicions de seguretat sanitària.

Últimes notícies

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.