La proposta de Gabriela Bravo per a la vacunació dels jutjats valencians

 

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha proposat que es prioritze la vacunació contra el Covid-19 de tot el personal dels jutjats penals, els de Violència de Gènere, el dels Registres Civils i serveis comuns i de comunicacions i el del Torn d’Ofici (advocats, advocades, procuradors i procuradores), ja que eixos professionals exercixen la seua funció en un «servei públic essencial i estratègic» que ha de ser protegit.

 

Bravo ha fet esta proposta en el transcurs de la reunió de la Comissió Sectorial de Justícia que ha reunit, de manera telemàtica, als i les màxims responsables autonòmics en la matèria amb el ministre de Justícia, Juan Carlos Campo, segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Durant la seua intervenció, la consellera ha defensat que és «fonamental» que un servei públic essencial com el que es presta en els tribunals «tinga al seu personal protegit i més en considerar que d’ell depén la defensa dels nostres drets i llibertats». Per això, Bravo ha apel·lat al fet que les comunitats autònomes amb competències en matèria de Justícia i el Ministeri assumisquen una «posició comuna» per a prioritzar la vacunació dels col·lectius.

 

«Estem parlant de jutges i fiscals penals i de Violència de Gènere, del personal dels jutjats de guàrdia i dels servicis comuns de comunicació i Registre Civil, i el Torn d’Ofici», ha insistit la consellera, que ha precisat que es tracta «dels professionals i operadors jurídics que estan més exposats pel caràcter essencial i presencial de les seues funcions».

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.