18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La pròxima Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre

La Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre | Cedida

 

Del 28 al 30 d’octubre se celebrarà la Festa del Cinema, la cita més esperada per als amants del cinema low cost. Amb entrades a 2,90€, la 17ª edició de la festa busca conseguir un rècord d’espectadors, que l’any passat va situar-se en quasi dos milions.

 

L’edició anterior va registrar el major nombre d’espectadors de la Festa del Cinema | cedida

L’edició anterior va registrar el major número d’espectadors

L’anterior edició, que va tindre lloc este juny, commemorava els deu anys del naiximent d’esta festa i va registrar el número més alt d’espectadors de la seua història amb 1.825.000 persones. Esta xifra va suposar un augment del 10% d’espectadors respecte a l’edició anterior i un creixement abismal de la primera, celebrada el 2009, que va comptar amb 342.000 assistents.

 

 

Les pel·lícules que van tindremés èxit en l’última edició van ser ‘Aladdin’, ‘John WIck 3’ i ‘Rocketman’, seguides per ‘Pokémon: Detective Pikachu’, ‘Lo dejo cuando quiera’ i ‘Vengadores: Endgame’. La festa té l’objectiu d’establir i fomentar l’assistència al cinema com un hàbit social i culturala llarg i curt termini.

 

Seguint el procediment habitual, els espectadors s’hauran d’acreditar a través de la web oficial, a excepció del públic major de 60 anys i menor de 14, que no la necessita. La cita está organitzas des de l’Institut de Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA), la Federació de Cinemes d’Espanya (FECE) i la Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (Fedicine).

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.