La pròxima Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre

La Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre | Cedida

 

Del 28 al 30 d’octubre se celebrarà la Festa del Cinema, la cita més esperada per als amants del cinema low cost. Amb entrades a 2,90€, la 17ª edició de la festa busca conseguir un rècord d’espectadors, que l’any passat va situar-se en quasi dos milions.

 

L’edició anterior va registrar el major nombre d’espectadors de la Festa del Cinema | cedida

L’edició anterior va registrar el major número d’espectadors

L’anterior edició, que va tindre lloc este juny, commemorava els deu anys del naiximent d’esta festa i va registrar el número més alt d’espectadors de la seua història amb 1.825.000 persones. Esta xifra va suposar un augment del 10% d’espectadors respecte a l’edició anterior i un creixement abismal de la primera, celebrada el 2009, que va comptar amb 342.000 assistents.

 

 

Les pel·lícules que van tindremés èxit en l’última edició van ser ‘Aladdin’, ‘John WIck 3’ i ‘Rocketman’, seguides per ‘Pokémon: Detective Pikachu’, ‘Lo dejo cuando quiera’ i ‘Vengadores: Endgame’. La festa té l’objectiu d’establir i fomentar l’assistència al cinema com un hàbit social i culturala llarg i curt termini.

 

Seguint el procediment habitual, els espectadors s’hauran d’acreditar a través de la web oficial, a excepció del públic major de 60 anys i menor de 14, que no la necessita. La cita está organitzas des de l’Institut de Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA), la Federació de Cinemes d’Espanya (FECE) i la Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (Fedicine).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.