La pròxima Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre

La Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre | Cedida

 

Del 28 al 30 d’octubre se celebrarà la Festa del Cinema, la cita més esperada per als amants del cinema low cost. Amb entrades a 2,90€, la 17ª edició de la festa busca conseguir un rècord d’espectadors, que l’any passat va situar-se en quasi dos milions.

 

L’edició anterior va registrar el major nombre d’espectadors de la Festa del Cinema | cedida

L’edició anterior va registrar el major número d’espectadors

L’anterior edició, que va tindre lloc este juny, commemorava els deu anys del naiximent d’esta festa i va registrar el número més alt d’espectadors de la seua història amb 1.825.000 persones. Esta xifra va suposar un augment del 10% d’espectadors respecte a l’edició anterior i un creixement abismal de la primera, celebrada el 2009, que va comptar amb 342.000 assistents.

 

 

Les pel·lícules que van tindremés èxit en l’última edició van ser ‘Aladdin’, ‘John WIck 3’ i ‘Rocketman’, seguides per ‘Pokémon: Detective Pikachu’, ‘Lo dejo cuando quiera’ i ‘Vengadores: Endgame’. La festa té l’objectiu d’establir i fomentar l’assistència al cinema com un hàbit social i culturala llarg i curt termini.

 

Seguint el procediment habitual, els espectadors s’hauran d’acreditar a través de la web oficial, a excepció del públic major de 60 anys i menor de 14, que no la necessita. La cita está organitzas des de l’Institut de Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA), la Federació de Cinemes d’Espanya (FECE) i la Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (Fedicine).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.