20.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

La pròxima Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre

La Festa del Cinema se celebrarà del 28 al 30 d’octubre | Cedida

 

Del 28 al 30 d’octubre se celebrarà la Festa del Cinema, la cita més esperada per als amants del cinema low cost. Amb entrades a 2,90€, la 17ª edició de la festa busca conseguir un rècord d’espectadors, que l’any passat va situar-se en quasi dos milions.

 

L’edició anterior va registrar el major nombre d’espectadors de la Festa del Cinema | cedida

L’edició anterior va registrar el major número d’espectadors

L’anterior edició, que va tindre lloc este juny, commemorava els deu anys del naiximent d’esta festa i va registrar el número més alt d’espectadors de la seua història amb 1.825.000 persones. Esta xifra va suposar un augment del 10% d’espectadors respecte a l’edició anterior i un creixement abismal de la primera, celebrada el 2009, que va comptar amb 342.000 assistents.

 

 

Les pel·lícules que van tindremés èxit en l’última edició van ser ‘Aladdin’, ‘John WIck 3’ i ‘Rocketman’, seguides per ‘Pokémon: Detective Pikachu’, ‘Lo dejo cuando quiera’ i ‘Vengadores: Endgame’. La festa té l’objectiu d’establir i fomentar l’assistència al cinema com un hàbit social i culturala llarg i curt termini.

 

Seguint el procediment habitual, els espectadors s’hauran d’acreditar a través de la web oficial, a excepció del públic major de 60 anys i menor de 14, que no la necessita. La cita está organitzas des de l’Institut de Cinematografia i de les Arts Audiovisuals (ICAA), la Federació de Cinemes d’Espanya (FECE) i la Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (Fedicine).

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.