La Quiniela deixa un premi de més de 2 milions d’euros a la ciutat de València

 

La Jornada 46 de la Quiniela ha deixat un premi milionari a la Comunitat Valenciana, en concret a la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha fet 15 encerts, és a dir, ha encertat els 14 resultats dels partits de Lliga de Primera i Segona divisió de futbol (Marcant els resultats 1, X i 2), així com el Ple al 15, que consisteix a marcar el resultat exacte d’un partit, en relació amb número de gols de cada equip.

 

L’afortunat o afortunada ha obtingut el premi de 15 encerts, que en aquesta jornada era d’1.580.277,98 euros, i a més, acumula el premi de 14 encerts, de 665.522,40 euros. D’aquesta manera, el bitllet amb quinze resultats encertats suposa un premi total superior als 2 milions d’euros, en concret 2.245.800,38 euros.

 

La participació premiada, única encertant de la categoria de 15 i 14 encerts aquesta jornada, va ser segellada a l’avinguda Burjassot, número 273, de la ciutat de València.

 

La combinació guanyadora d’aquesta 46a jornada de la Quiniela és la següent:

 

Huesca – Alavés: 2 

Athletic Club – At. Madrid: 1

Leganés – Girona: 2

Eibar Valladolid: 2

Espanyol – Sevilla: 2

València – Getafe: X

Villarreal – Rayo Vallecano: 1

Betis – Barcelona: 2

Alcorcón – Tenerife: X

R. Zarragoza – Elx: 1

Córdoba – Sporting: 2

Almería – Granada: X

Osasuna – R. Majadahonda: 1

Las Palmas – Mallorca: 2

Ple al 15: Real Madrid – Celta: 2-0

 

La pròxima quiniela, corresponent a la Jornada 47 del sorteig aquesta temporada, es posarà en joc amb partits de la Jornada 31 de la 2a Divisió i enfrontaments de les seleccions nacionals.

 

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

El passat dijous la Loteria Nacional repartia el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat Valenciana. La localitat afortunada va ser Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) va tocar amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número el van adquirir en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, va tocar amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig van ser el 0, 1 i 5.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.