9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

La Quiniela deixa un premi de més de 2 milions d’euros a la ciutat de València

 

La Jornada 46 de la Quiniela ha deixat un premi milionari a la Comunitat Valenciana, en concret a la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha fet 15 encerts, és a dir, ha encertat els 14 resultats dels partits de Lliga de Primera i Segona divisió de futbol (Marcant els resultats 1, X i 2), així com el Ple al 15, que consisteix a marcar el resultat exacte d’un partit, en relació amb número de gols de cada equip.

 

L’afortunat o afortunada ha obtingut el premi de 15 encerts, que en aquesta jornada era d’1.580.277,98 euros, i a més, acumula el premi de 14 encerts, de 665.522,40 euros. D’aquesta manera, el bitllet amb quinze resultats encertats suposa un premi total superior als 2 milions d’euros, en concret 2.245.800,38 euros.

 

La participació premiada, única encertant de la categoria de 15 i 14 encerts aquesta jornada, va ser segellada a l’avinguda Burjassot, número 273, de la ciutat de València.

 

La combinació guanyadora d’aquesta 46a jornada de la Quiniela és la següent:

 

Huesca – Alavés: 2 

Athletic Club – At. Madrid: 1

Leganés – Girona: 2

Eibar Valladolid: 2

Espanyol – Sevilla: 2

València – Getafe: X

Villarreal – Rayo Vallecano: 1

Betis – Barcelona: 2

Alcorcón – Tenerife: X

R. Zarragoza – Elx: 1

Córdoba – Sporting: 2

Almería – Granada: X

Osasuna – R. Majadahonda: 1

Las Palmas – Mallorca: 2

Ple al 15: Real Madrid – Celta: 2-0

 

La pròxima quiniela, corresponent a la Jornada 47 del sorteig aquesta temporada, es posarà en joc amb partits de la Jornada 31 de la 2a Divisió i enfrontaments de les seleccions nacionals.

 

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

El passat dijous la Loteria Nacional repartia el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat Valenciana. La localitat afortunada va ser Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) va tocar amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número el van adquirir en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, va tocar amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig van ser el 0, 1 i 5.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.