La Quiniela deixa un premi de més de 2 milions d’euros a la ciutat de València

 

La Jornada 46 de la Quiniela ha deixat un premi milionari a la Comunitat Valenciana, en concret a la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha fet 15 encerts, és a dir, ha encertat els 14 resultats dels partits de Lliga de Primera i Segona divisió de futbol (Marcant els resultats 1, X i 2), així com el Ple al 15, que consisteix a marcar el resultat exacte d’un partit, en relació amb número de gols de cada equip.

 

L’afortunat o afortunada ha obtingut el premi de 15 encerts, que en aquesta jornada era d’1.580.277,98 euros, i a més, acumula el premi de 14 encerts, de 665.522,40 euros. D’aquesta manera, el bitllet amb quinze resultats encertats suposa un premi total superior als 2 milions d’euros, en concret 2.245.800,38 euros.

 

La participació premiada, única encertant de la categoria de 15 i 14 encerts aquesta jornada, va ser segellada a l’avinguda Burjassot, número 273, de la ciutat de València.

 

La combinació guanyadora d’aquesta 46a jornada de la Quiniela és la següent:

 

Huesca – Alavés: 2 

Athletic Club – At. Madrid: 1

Leganés – Girona: 2

Eibar Valladolid: 2

Espanyol – Sevilla: 2

València – Getafe: X

Villarreal – Rayo Vallecano: 1

Betis – Barcelona: 2

Alcorcón – Tenerife: X

R. Zarragoza – Elx: 1

Córdoba – Sporting: 2

Almería – Granada: X

Osasuna – R. Majadahonda: 1

Las Palmas – Mallorca: 2

Ple al 15: Real Madrid – Celta: 2-0

 

La pròxima quiniela, corresponent a la Jornada 47 del sorteig aquesta temporada, es posarà en joc amb partits de la Jornada 31 de la 2a Divisió i enfrontaments de les seleccions nacionals.

 

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

El passat dijous la Loteria Nacional repartia el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat Valenciana. La localitat afortunada va ser Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) va tocar amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número el van adquirir en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, va tocar amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig van ser el 0, 1 i 5.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.