Restringit el bany en la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona per anàlisis de l’aigua “no òptimes”

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

L’Ajuntament de València ha restringit el bany temporalment en les platges de la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona com a mesura de precaució perquè una anàlisi rutinària de l’aigua ha donat resultats “no òptims”, segons ha informat el consistori.

 

Els resultats de l’anàlisi, efectuat per la Conselleria de Medi Ambient, “no vénen produïts per les obres de reparació que es realitzen en l’emissari de Vera” i “tot pareix indicar que ve d’algun punt de la Platja de la Patacona”, ha explicat la regidora de Platges en funcions, Pilar Soriano, en un comunicat.

 

Funcionaris tècnics de les delegacions de Platges i del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València s’han desplaçat fins a la Patacona per a comprovar i determinar quina és la causa d’estes anàlisis de la Conselleria.

 

De totes formes, este divendres l’Ajuntament farà noves anàlisis els resultats de les quals se sabran este dissabte. Si l’aigua torna a ser òptima, es procedirà de nou a l’obertura al bany.

 

Tenim el compromís d’oferir unes platges d’excel·lència i amb una qualitat de l’aigua molt bona, per això, si les condicions no són les millors, i amb la responsabilitat com a bandera, preferim aplicar un tancament temporal al bany. Anirem informant de les successives anàlisis que anem realitzant. El bany podrà tornar a disfrutar-se quan la qualitat de l’aigua siga tan bona com sempre“, ha informat Soriano.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.