11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Restringit el bany en la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona per anàlisis de l’aigua “no òptimes”

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

L’Ajuntament de València ha restringit el bany temporalment en les platges de la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona com a mesura de precaució perquè una anàlisi rutinària de l’aigua ha donat resultats “no òptims”, segons ha informat el consistori.

 

Els resultats de l’anàlisi, efectuat per la Conselleria de Medi Ambient, “no vénen produïts per les obres de reparació que es realitzen en l’emissari de Vera” i “tot pareix indicar que ve d’algun punt de la Platja de la Patacona”, ha explicat la regidora de Platges en funcions, Pilar Soriano, en un comunicat.

 

Funcionaris tècnics de les delegacions de Platges i del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València s’han desplaçat fins a la Patacona per a comprovar i determinar quina és la causa d’estes anàlisis de la Conselleria.

 

De totes formes, este divendres l’Ajuntament farà noves anàlisis els resultats de les quals se sabran este dissabte. Si l’aigua torna a ser òptima, es procedirà de nou a l’obertura al bany.

 

Tenim el compromís d’oferir unes platges d’excel·lència i amb una qualitat de l’aigua molt bona, per això, si les condicions no són les millors, i amb la responsabilitat com a bandera, preferim aplicar un tancament temporal al bany. Anirem informant de les successives anàlisis que anem realitzant. El bany podrà tornar a disfrutar-se quan la qualitat de l’aigua siga tan bona com sempre“, ha informat Soriano.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.