Restringit el bany en la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona per anàlisis de l’aigua «no òptimes»

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

L’Ajuntament de València ha restringit el bany temporalment en les platges de la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona com a mesura de precaució perquè una anàlisi rutinària de l’aigua ha donat resultats «no òptims», segons ha informat el consistori.

 

Els resultats de l’anàlisi, efectuat per la Conselleria de Medi Ambient, «no vénen produïts per les obres de reparació que es realitzen en l’emissari de Vera» i «tot pareix indicar que ve d’algun punt de la Platja de la Patacona», ha explicat la regidora de Platges en funcions, Pilar Soriano, en un comunicat.

 

Funcionaris tècnics de les delegacions de Platges i del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València s’han desplaçat fins a la Patacona per a comprovar i determinar quina és la causa d’estes anàlisis de la Conselleria.

 

De totes formes, este divendres l’Ajuntament farà noves anàlisis els resultats de les quals se sabran este dissabte. Si l’aigua torna a ser òptima, es procedirà de nou a l’obertura al bany.

 

«Tenim el compromís d’oferir unes platges d’excel·lència i amb una qualitat de l’aigua molt bona, per això, si les condicions no són les millors, i amb la responsabilitat com a bandera, preferim aplicar un tancament temporal al bany. Anirem informant de les successives anàlisis que anem realitzant. El bany podrà tornar a disfrutar-se quan la qualitat de l’aigua siga tan bona com sempre«, ha informat Soriano.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.