Restringit el bany en la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona per anàlisis de l’aigua «no òptimes»

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

L’Ajuntament de València ha restringit el bany temporalment en les platges de la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona com a mesura de precaució perquè una anàlisi rutinària de l’aigua ha donat resultats «no òptims», segons ha informat el consistori.

 

Els resultats de l’anàlisi, efectuat per la Conselleria de Medi Ambient, «no vénen produïts per les obres de reparació que es realitzen en l’emissari de Vera» i «tot pareix indicar que ve d’algun punt de la Platja de la Patacona», ha explicat la regidora de Platges en funcions, Pilar Soriano, en un comunicat.

 

Funcionaris tècnics de les delegacions de Platges i del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València s’han desplaçat fins a la Patacona per a comprovar i determinar quina és la causa d’estes anàlisis de la Conselleria.

 

De totes formes, este divendres l’Ajuntament farà noves anàlisis els resultats de les quals se sabran este dissabte. Si l’aigua torna a ser òptima, es procedirà de nou a l’obertura al bany.

 

«Tenim el compromís d’oferir unes platges d’excel·lència i amb una qualitat de l’aigua molt bona, per això, si les condicions no són les millors, i amb la responsabilitat com a bandera, preferim aplicar un tancament temporal al bany. Anirem informant de les successives anàlisis que anem realitzant. El bany podrà tornar a disfrutar-se quan la qualitat de l’aigua siga tan bona com sempre«, ha informat Soriano.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.