Restringit el bany en la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona per anàlisis de l’aigua «no òptimes»

Imatge d’arxiu de la Malva-rosa | Cedida

 

L’Ajuntament de València ha restringit el bany temporalment en les platges de la Malva-rosa, el Cabanyal i la Patacona com a mesura de precaució perquè una anàlisi rutinària de l’aigua ha donat resultats «no òptims», segons ha informat el consistori.

 

Els resultats de l’anàlisi, efectuat per la Conselleria de Medi Ambient, «no vénen produïts per les obres de reparació que es realitzen en l’emissari de Vera» i «tot pareix indicar que ve d’algun punt de la Platja de la Patacona», ha explicat la regidora de Platges en funcions, Pilar Soriano, en un comunicat.

 

Funcionaris tècnics de les delegacions de Platges i del Cicle Integral de l’Aigua de l’Ajuntament de València s’han desplaçat fins a la Patacona per a comprovar i determinar quina és la causa d’estes anàlisis de la Conselleria.

 

De totes formes, este divendres l’Ajuntament farà noves anàlisis els resultats de les quals se sabran este dissabte. Si l’aigua torna a ser òptima, es procedirà de nou a l’obertura al bany.

 

«Tenim el compromís d’oferir unes platges d’excel·lència i amb una qualitat de l’aigua molt bona, per això, si les condicions no són les millors, i amb la responsabilitat com a bandera, preferim aplicar un tancament temporal al bany. Anirem informant de les successives anàlisis que anem realitzant. El bany podrà tornar a disfrutar-se quan la qualitat de l’aigua siga tan bona com sempre«, ha informat Soriano.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.

Mor un home en xocar dos camions a l’A-3 a Requena

Un home de 55 anys ha mort i un altre de 41 ha resultat ferit en una col·lisió entre dos camions a l’A-3, al terme de Requena. El tram ja està obert i sense complicacions per al trànsit.

Borkowoska encapçala l’arribada dels fitxatges del València Basket per a la pretemporada

L’aterratge a València de la polonesa Kamila Borkowoska obri l’arribada escalonada dels nous reforços del Valencia Basket femení per al primer projecte de Javi Torralba, vigent campió de Lliga i Copa.