Sanitat i les falles es reuniran per a vore idees i quina part de la festa es pot celebrar

 

La Conselleria de Sanitat i els representants valencians del món faller es reuniran la setmana que ve, el 12 de novembre, per a «analitzar les possibilitats que hi ha» de celebrar algun acte de les Falles de 2021, després de la suspensió de les de 2020 pel Covid-19 i tenint en compte que la pandèmia es manté.

 

D’eixa forma ho ha dit aquest dilluns la secretària autonòmica de Salut Pública i Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro, que ha destacat la decisió de crear una «comissió» per a analitzar eixes qüestions i determinar quins actes i quins no es podran fer per les Falles.

 

«El que volem és, dins de les possibilitats que ens dona esta situació pandèmica, poder fer coses que no tinguen cap risc. Necessitem analitzar-ho, estudiar-ho i al costat de tot el sector faller vore fins a on podem arribar», ha explicat Navarro.

 

Després d’això, ha subratllat que tant les administracions valencianes com els fallers saben «perfectament que unes Falles a l’ús» no es donarà el pròxim any. «Les Falles no podran ser com han sigut sempre però el que volem és parlar amb tot el sector i treballar per a analitzar les possibilitats que hi ha i determinar què es pot fer sense que ningú es pose en una situació de risc», ha insistit.

Últimes notícies

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.

Arcadi España reivindica que Espanya ha contingut l’impacte de la guerra a l’Iran sobre la inflació

Arcadi España celebra que l'IPC avançat es mantinga en el 3,2% i l'atribuïx al paquet d'ajudes del Govern i a l'impuls de les energies renovables. El ministre també defén als funcionaris de l'Agència Tributària davant els aturs convocats per CSIF.

Pablo Sánchez reivindica al Llevant: club venedor però sense necessitat de malvendre

Pablo Sánchez defén que el Llevant assumix la seua condició de club venedor, però assegura que la permanència en Primera li permet negociar sense urgències i sense malvendre a les seues figures.