Sanitat i les falles es reuniran per a vore idees i quina part de la festa es pot celebrar

 

La Conselleria de Sanitat i els representants valencians del món faller es reuniran la setmana que ve, el 12 de novembre, per a «analitzar les possibilitats que hi ha» de celebrar algun acte de les Falles de 2021, després de la suspensió de les de 2020 pel Covid-19 i tenint en compte que la pandèmia es manté.

 

D’eixa forma ho ha dit aquest dilluns la secretària autonòmica de Salut Pública i Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro, que ha destacat la decisió de crear una «comissió» per a analitzar eixes qüestions i determinar quins actes i quins no es podran fer per les Falles.

 

«El que volem és, dins de les possibilitats que ens dona esta situació pandèmica, poder fer coses que no tinguen cap risc. Necessitem analitzar-ho, estudiar-ho i al costat de tot el sector faller vore fins a on podem arribar», ha explicat Navarro.

 

Després d’això, ha subratllat que tant les administracions valencianes com els fallers saben «perfectament que unes Falles a l’ús» no es donarà el pròxim any. «Les Falles no podran ser com han sigut sempre però el que volem és parlar amb tot el sector i treballar per a analitzar les possibilitats que hi ha i determinar què es pot fer sense que ningú es pose en una situació de risc», ha insistit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Compromís i PSPV rebutgen les explicacions de Catalá i preparen noves accions judicials

Compromís i PSPV qüestionen la defensa de María José Catalá sobre els contractes vinculats al Consorci València 2007 i anuncien noves iniciatives davant la Fiscalia Anticorrupció.

Sara Sorribes afronta el Masters 1.000 de Madrid amb bones sensacions i una mentalitat renovada

Sara Sorribes arriba al Masters 1.000 de Madrid amb una mentalitat distinta, menys pressió i la confiança reforçada després de ser clau en la classificació d'Espanya per a les Finals de la Billie Jean King Cup.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana, integrats en REDIT, llancen REDIT Defensa per a coordinar les seues capacitats i reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial a la regió.

Roberto Bautista anuncia que penjarà la raqueta al final de la temporada

El tennista espanyol Roberto Bautista, de 38 anys, anuncia que es retirarà al final de la temporada després d'una carrera en la qual ha guanyat dotze títols ATP, una Copa Davis i va arribar al número nou del món.

Els instituts tecnològics valencians creguen REDIT Defensa per a impulsar la Seguretat i la Defensa

Els instituts tecnològics de la Comunitat Valenciana han posat en marxa REDIT Defensa, una unitat col·laborativa per a reforçar el sector de Seguretat, Defensa i Aeroespacial i consolidar el seu lideratge en I+D+i.

Munilla equipara l’avortament a la guerra i critica una política que calciga l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament a la de la guerra i alerta d'una política que, al seu juí, ignora els principis ètics bàsics.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial este divendres

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes. L'acte coincidix amb una jornada marcada per la presència d'autoritats i per les crítiques de l'oposició al govern local d'Alacant.

València obri gratis els refugis antiaeris i monuments pel Dia dels Monuments

L'Ajuntament de València organitza conferències, visites guiades a refugis antiaeris i accés gratuït a monuments històrics per a celebrar el Dia Internacional dels Monuments i Llocs.