Sanitat i les falles es reuniran per a vore idees i quina part de la festa es pot celebrar

 

La Conselleria de Sanitat i els representants valencians del món faller es reuniran la setmana que ve, el 12 de novembre, per a «analitzar les possibilitats que hi ha» de celebrar algun acte de les Falles de 2021, després de la suspensió de les de 2020 pel Covid-19 i tenint en compte que la pandèmia es manté.

 

D’eixa forma ho ha dit aquest dilluns la secretària autonòmica de Salut Pública i Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro, que ha destacat la decisió de crear una «comissió» per a analitzar eixes qüestions i determinar quins actes i quins no es podran fer per les Falles.

 

«El que volem és, dins de les possibilitats que ens dona esta situació pandèmica, poder fer coses que no tinguen cap risc. Necessitem analitzar-ho, estudiar-ho i al costat de tot el sector faller vore fins a on podem arribar», ha explicat Navarro.

 

Després d’això, ha subratllat que tant les administracions valencianes com els fallers saben «perfectament que unes Falles a l’ús» no es donarà el pròxim any. «Les Falles no podran ser com han sigut sempre però el que volem és parlar amb tot el sector i treballar per a analitzar les possibilitats que hi ha i determinar què es pot fer sense que ningú es pose en una situació de risc», ha insistit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.