Sanitat i les falles es reuniran per a vore idees i quina part de la festa es pot celebrar

 

La Conselleria de Sanitat i els representants valencians del món faller es reuniran la setmana que ve, el 12 de novembre, per a «analitzar les possibilitats que hi ha» de celebrar algun acte de les Falles de 2021, després de la suspensió de les de 2020 pel Covid-19 i tenint en compte que la pandèmia es manté.

 

D’eixa forma ho ha dit aquest dilluns la secretària autonòmica de Salut Pública i Sistema Sanitari Públic, Isaura Navarro, que ha destacat la decisió de crear una «comissió» per a analitzar eixes qüestions i determinar quins actes i quins no es podran fer per les Falles.

 

«El que volem és, dins de les possibilitats que ens dona esta situació pandèmica, poder fer coses que no tinguen cap risc. Necessitem analitzar-ho, estudiar-ho i al costat de tot el sector faller vore fins a on podem arribar», ha explicat Navarro.

 

Després d’això, ha subratllat que tant les administracions valencianes com els fallers saben «perfectament que unes Falles a l’ús» no es donarà el pròxim any. «Les Falles no podran ser com han sigut sempre però el que volem és parlar amb tot el sector i treballar per a analitzar les possibilitats que hi ha i determinar què es pot fer sense que ningú es pose en una situació de risc», ha insistit.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.