Talls d’aigua este dijous en Xàtiva

 

L’Ajuntament de Xàtiva, la capital de la Costera (València), ha informat que este dijous, 8 d’octubre, es produiran talls d’aigua a causa de la reparació en la xarxa d’aigua potable en el carrer Caputxins de la localitat, entre les 09.15 i les 15.00 hores.

 

Els carrers afectats són els següents:

 

  • Carrer d’Aben Ferro
  • Carrer d’Amaro Ferris
  • Carrer Arquitecte Cuenca
  • Carrer de Bernat Descot
  • Botànic Cabanilles
  • Camí la Bola
  • Carrer de Caputxins
  • Carrer Doctor Sumsi
  • Carrer De la Seda
  • Carrer de Esteban Chaix 
  • Carrer de Félix J. Martinez
  • Carrer Forn del Vidre
  • Carrer Furs 
  • Carrer dels Germans Blasco Acevo
  • Carrer de José Chaix
  • Carrer del Metge Lluís Alcanyís
  • Carrer de Pere Alcanís
  • Plaça Hort de Mora
  • Plaça icarrer l´Almàssera
  • Plaça Xerea
  • Plaça de l’Om
  • Carrer de Sant Félix
  • Carrer de Santa Teresa Jornet
  • Carrer Triada
  • Carrer de Valerio Catulo
  • Carrer de Ventura Pascual
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat assegura que 4 de cada 5 famílies de la DANA no han cobrat les ajudes de primera necessitat

El Consell critica la falta de pagaments estatals i el bloqueig de fons municipals, mentres defén que el Pla Endavant suma el 57% d'accions finalitzades o en curs.

Acció Cultural demana al TSJCV investigar a Mazón i que la resta del cas seguisca a Catarroja

L'acusació popular ha demanat al TSJCV investigar a Carlos Mazón, aforat, i que la instrucció de la resta d'investigats continue a Catarroja per a evitar demores.

Castelló repartirà 2.000 polseres detectores de substàncies per a previndre agressions sexistes en la Magdalena

Castelló distribuirà 2.000 polseres detectores, tapavasos i polseres de tela durant la Magdalena per a previndre agressions sexistes. Hi haurà quatre Punts Violeta i reforç policial.

Pérez Llorca subratlla l’impuls del Consell a la igualtat amb solucions reals i recursos

Pérez Llorca ha defés que la igualtat s'impulsa amb 'solucions reals' i 'fets mesurables': més programes (de 2 a 9) i 1,8 milions en polítiques públiques. Els premis Isabel Ferrer han reconegut a Mamàs en Acció, Lola Guillamón i Marcela Fernández Losada, amb una crida a visibilitzar el lideratge femení

Avís groc el dissabte a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de 20 l/m² en una hora i 60 en 12, amb tempesta ocasional. Este divendres hi ha avís groc per precipitacions en la Comunitat i, a Alacant, també per mala mar amb vent del sud-oest i ones de 3 metres.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical, instruments i partitures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha aprovat una deducció autonòmica en l'IRPF de fins a 150 € per a gastos de formació musical, instruments, partitures i quotes de societats. És aplicable amb efectes des de l'1 de gener de 2025 en la campanya que comença el 8 d'abril i afecta a bases de fins a 60.000 € individuals i 78.000 € conjuntes.

Digital-IA Fest acosta la IA a les xicotetes localitats valencianes este dissabte

Digital-IA Fest celebra este dissabte una jornada en línia gratuïta per a acostar la intel·ligència artificial a municipis valencians de menys de 20.000 habitants. El programa combina formació pràctica i demostracions de creadors locals.

El trencament d’una catenària paralitza la Línia 6 i part de la 4 del tramvia a València

Una catenària danyada impedix la circulació del tramvia a València: la Línia 6 queda suspesa i la Línia 4 s'interromp entre Doctor Lluch i Pont d'Assot. Tècnics treballen en la reparació.