La transmissió de La Volta ciclista a Espanya mostra una plantació de marihuana

 

Moltes voltes, no es fa tot el possible per a no ser pillat. Va ser el cas de Cristina Cifuentes ja fa més d’un any i ara una persona anònima ha protagonitzat una pífia que, com a mínim, ha fet parlar. Esta volta, però, un tercer agent ha participat en l’acte: la càmera aèria que grava el pla zenital de La Volta ciclista a Espanya. En la seua 8a etapa, passant per Igualada (Barcelona), la transmissió de l’esdeveniment ciclista nacional més gran va mostrar una plantació de marihuana situada en la terrassa d’un habitatge. 

 

Va ser descoberta el passat 31 de setembre i, pocs dies després, alguns agents dels Mossos d’Esquadra van desplaçar-se a la finca. Segons informa ‘Las Provincias’, el dispositiu va intervenir una quarantena de plantes. Paral·lelament, fonts policials asseguren que el pis estava deshabitat i que l’únic que hi quedava era l»hort’.

 

 

De 3 a 6 anys de presó

La imputació és encara desconeguda però tot apunta a un delicte contra la seguretat col·lectiva. L’article 368 del Codi Penal establix una pena de presó de 3 a 6 anys per a aquelles persones que executen actes de cultiu, elaboració o tràfic, o que, paral·lelament, afavorisquen el consum il·legal de drogues. En casos particulars, es contempla l’atenuació delictiva per circumstàncies personals i, d’altra banda, s’agreuja en tenir en compte l’organització criminal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.