La transmissió de La Volta ciclista a Espanya mostra una plantació de marihuana

 

Moltes voltes, no es fa tot el possible per a no ser pillat. Va ser el cas de Cristina Cifuentes ja fa més d’un any i ara una persona anònima ha protagonitzat una pífia que, com a mínim, ha fet parlar. Esta volta, però, un tercer agent ha participat en l’acte: la càmera aèria que grava el pla zenital de La Volta ciclista a Espanya. En la seua 8a etapa, passant per Igualada (Barcelona), la transmissió de l’esdeveniment ciclista nacional més gran va mostrar una plantació de marihuana situada en la terrassa d’un habitatge. 

 

Va ser descoberta el passat 31 de setembre i, pocs dies després, alguns agents dels Mossos d’Esquadra van desplaçar-se a la finca. Segons informa ‘Las Provincias’, el dispositiu va intervenir una quarantena de plantes. Paral·lelament, fonts policials asseguren que el pis estava deshabitat i que l’únic que hi quedava era l”hort’.

 

 

De 3 a 6 anys de presó

La imputació és encara desconeguda però tot apunta a un delicte contra la seguretat col·lectiva. L’article 368 del Codi Penal establix una pena de presó de 3 a 6 anys per a aquelles persones que executen actes de cultiu, elaboració o tràfic, o que, paral·lelament, afavorisquen el consum il·legal de drogues. En casos particulars, es contempla l’atenuació delictiva per circumstàncies personals i, d’altra banda, s’agreuja en tenir en compte l’organització criminal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.