La transmissió de La Volta ciclista a Espanya mostra una plantació de marihuana

 

Moltes voltes, no es fa tot el possible per a no ser pillat. Va ser el cas de Cristina Cifuentes ja fa més d’un any i ara una persona anònima ha protagonitzat una pífia que, com a mínim, ha fet parlar. Esta volta, però, un tercer agent ha participat en l’acte: la càmera aèria que grava el pla zenital de La Volta ciclista a Espanya. En la seua 8a etapa, passant per Igualada (Barcelona), la transmissió de l’esdeveniment ciclista nacional més gran va mostrar una plantació de marihuana situada en la terrassa d’un habitatge. 

 

Va ser descoberta el passat 31 de setembre i, pocs dies després, alguns agents dels Mossos d’Esquadra van desplaçar-se a la finca. Segons informa ‘Las Provincias’, el dispositiu va intervenir una quarantena de plantes. Paral·lelament, fonts policials asseguren que el pis estava deshabitat i que l’únic que hi quedava era l»hort’.

 

 

De 3 a 6 anys de presó

La imputació és encara desconeguda però tot apunta a un delicte contra la seguretat col·lectiva. L’article 368 del Codi Penal establix una pena de presó de 3 a 6 anys per a aquelles persones que executen actes de cultiu, elaboració o tràfic, o que, paral·lelament, afavorisquen el consum il·legal de drogues. En casos particulars, es contempla l’atenuació delictiva per circumstàncies personals i, d’altra banda, s’agreuja en tenir en compte l’organització criminal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.