La transmissió de La Volta ciclista a Espanya mostra una plantació de marihuana

 

Moltes voltes, no es fa tot el possible per a no ser pillat. Va ser el cas de Cristina Cifuentes ja fa més d’un any i ara una persona anònima ha protagonitzat una pífia que, com a mínim, ha fet parlar. Esta volta, però, un tercer agent ha participat en l’acte: la càmera aèria que grava el pla zenital de La Volta ciclista a Espanya. En la seua 8a etapa, passant per Igualada (Barcelona), la transmissió de l’esdeveniment ciclista nacional més gran va mostrar una plantació de marihuana situada en la terrassa d’un habitatge. 

 

Va ser descoberta el passat 31 de setembre i, pocs dies després, alguns agents dels Mossos d’Esquadra van desplaçar-se a la finca. Segons informa ‘Las Provincias’, el dispositiu va intervenir una quarantena de plantes. Paral·lelament, fonts policials asseguren que el pis estava deshabitat i que l’únic que hi quedava era l»hort’.

 

 

De 3 a 6 anys de presó

La imputació és encara desconeguda però tot apunta a un delicte contra la seguretat col·lectiva. L’article 368 del Codi Penal establix una pena de presó de 3 a 6 anys per a aquelles persones que executen actes de cultiu, elaboració o tràfic, o que, paral·lelament, afavorisquen el consum il·legal de drogues. En casos particulars, es contempla l’atenuació delictiva per circumstàncies personals i, d’altra banda, s’agreuja en tenir en compte l’organització criminal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.