La transmissió de La Volta ciclista a Espanya mostra una plantació de marihuana

 

Moltes voltes, no es fa tot el possible per a no ser pillat. Va ser el cas de Cristina Cifuentes ja fa més d’un any i ara una persona anònima ha protagonitzat una pífia que, com a mínim, ha fet parlar. Esta volta, però, un tercer agent ha participat en l’acte: la càmera aèria que grava el pla zenital de La Volta ciclista a Espanya. En la seua 8a etapa, passant per Igualada (Barcelona), la transmissió de l’esdeveniment ciclista nacional més gran va mostrar una plantació de marihuana situada en la terrassa d’un habitatge. 

 

Va ser descoberta el passat 31 de setembre i, pocs dies després, alguns agents dels Mossos d’Esquadra van desplaçar-se a la finca. Segons informa ‘Las Provincias’, el dispositiu va intervenir una quarantena de plantes. Paral·lelament, fonts policials asseguren que el pis estava deshabitat i que l’únic que hi quedava era l»hort’.

 

 

De 3 a 6 anys de presó

La imputació és encara desconeguda però tot apunta a un delicte contra la seguretat col·lectiva. L’article 368 del Codi Penal establix una pena de presó de 3 a 6 anys per a aquelles persones que executen actes de cultiu, elaboració o tràfic, o que, paral·lelament, afavorisquen el consum il·legal de drogues. En casos particulars, es contempla l’atenuació delictiva per circumstàncies personals i, d’altra banda, s’agreuja en tenir en compte l’organització criminal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.