Hackegen el compte de Twitter de l’Ajuntament de València «per la corrupció»

Compte de twitter

Compte de twitter de l’ajuntament de València | Twitter

 

Este dilluns de vesprada, el compte oficial del Twitter de l’Ajuntament de València ‘@AjuntamentVLC’ ha sigut hackejat «per la corrupció». De fet, aixó és el que diu un dels missatges que ha aparegut en el perfil oficial del Consistori en esta xarxa social. 

 

El missatge, «ESTA CUENTA HA SIDO HACKEADA POR CORRUPCIÓN» s’ha fet viral en pocs minuts, i ja suma centenars de retuits i comentaris. 

 

Segons pareix, els informàtics de l’Ajuntament estan treballant, en este moment, per a poder tornar a prendre el control del compte, que ha patit un forat de seguretat. 

 

 

Des de l’Ajuntament han informat pel Facebook «El compte de Twitter de l’Ajuntament de València ha patit un atac cibernètic este migdia. Des d’eixe moment l’equip de xarxes socials del consistori estem treballant perquè Twitter restablisca la situació. Lamentem les molèsties que, fins eixe moment, puguen produir missatges aliens al consistori. Una vegada resolt l’atac ho comunicarem per este mateix canal». 

 

Finalment, al voltant de les 18.30 hores, el tuit ja ja havia sigut eliminat de Twitter. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.