Hackegen el compte de Twitter de l’Ajuntament de València «per la corrupció»

Compte de twitter

Compte de twitter de l’ajuntament de València | Twitter

 

Este dilluns de vesprada, el compte oficial del Twitter de l’Ajuntament de València ‘@AjuntamentVLC’ ha sigut hackejat «per la corrupció». De fet, aixó és el que diu un dels missatges que ha aparegut en el perfil oficial del Consistori en esta xarxa social. 

 

El missatge, «ESTA CUENTA HA SIDO HACKEADA POR CORRUPCIÓN» s’ha fet viral en pocs minuts, i ja suma centenars de retuits i comentaris. 

 

Segons pareix, els informàtics de l’Ajuntament estan treballant, en este moment, per a poder tornar a prendre el control del compte, que ha patit un forat de seguretat. 

 

 

Des de l’Ajuntament han informat pel Facebook «El compte de Twitter de l’Ajuntament de València ha patit un atac cibernètic este migdia. Des d’eixe moment l’equip de xarxes socials del consistori estem treballant perquè Twitter restablisca la situació. Lamentem les molèsties que, fins eixe moment, puguen produir missatges aliens al consistori. Una vegada resolt l’atac ho comunicarem per este mateix canal». 

 

Finalment, al voltant de les 18.30 hores, el tuit ja ja havia sigut eliminat de Twitter. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.