Hackegen el compte de Twitter de l’Ajuntament de València «per la corrupció»

Compte de twitter

Compte de twitter de l’ajuntament de València | Twitter

 

Este dilluns de vesprada, el compte oficial del Twitter de l’Ajuntament de València ‘@AjuntamentVLC’ ha sigut hackejat «per la corrupció». De fet, aixó és el que diu un dels missatges que ha aparegut en el perfil oficial del Consistori en esta xarxa social. 

 

El missatge, «ESTA CUENTA HA SIDO HACKEADA POR CORRUPCIÓN» s’ha fet viral en pocs minuts, i ja suma centenars de retuits i comentaris. 

 

Segons pareix, els informàtics de l’Ajuntament estan treballant, en este moment, per a poder tornar a prendre el control del compte, que ha patit un forat de seguretat. 

 

 

Des de l’Ajuntament han informat pel Facebook «El compte de Twitter de l’Ajuntament de València ha patit un atac cibernètic este migdia. Des d’eixe moment l’equip de xarxes socials del consistori estem treballant perquè Twitter restablisca la situació. Lamentem les molèsties que, fins eixe moment, puguen produir missatges aliens al consistori. Una vegada resolt l’atac ho comunicarem per este mateix canal». 

 

Finalment, al voltant de les 18.30 hores, el tuit ja ja havia sigut eliminat de Twitter. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.

Ester Muñoz acusa a Sánchez de frivolitat davant el conflicte de l’Iran

La portaveu del PP en el Congrés ha demanat a Pedro Sánchez una reflexió per les conseqüències per a Espanya de la seua postura davant l'Iran. També ha carregat per Adamuz, Plus ultra i els pactes amb Vox a Aragó i Extremadura.

El TSJCV dona dos dies per a al·legacions abans de decidir si investiga a Mazón per la dana

El TSJCV ha donat dos dies a Fiscalia i a les parts per a al·legar sobre l'exposició raonada que demana investigar a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024. Un tribunal designat decidirà si admet o no eixe plantejament.

La Generalitat reforça la seua aposta per l’hidrogen verd en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ratifica l'impuls a l'hidrogen verd i analitza amb Enagás el pla de participació pública de la Xarxa Troncal, el traçat de la qual aconseguirà 100 municipis.

València Basket confia que la majoria de la seua expedició torne a casa este dimecres

Trenta dels 33 integrants de l'expedició júnior ja volen via Turquia i el club preveu la seua arribada el dimecres. Tres empleats seguixen a Abu Dhabi a l'espera de bitllets.

Detingut a Elx un home de 77 anys per incendiar la casa de la seua exparella i amenaçar-la de mort

La Policia Local ha detingut a Elx a un home de 77 anys per presumptament calar foc a la vivenda de la seua exparella i amenaçar-la de mort. Tenia una orde d'allunyament i va ser arrestat per incendi provocat i amenaces greus.