Hackegen el compte de Twitter de l’Ajuntament de València «per la corrupció»

Compte de twitter

Compte de twitter de l’ajuntament de València | Twitter

 

Este dilluns de vesprada, el compte oficial del Twitter de l’Ajuntament de València ‘@AjuntamentVLC’ ha sigut hackejat «per la corrupció». De fet, aixó és el que diu un dels missatges que ha aparegut en el perfil oficial del Consistori en esta xarxa social. 

 

El missatge, «ESTA CUENTA HA SIDO HACKEADA POR CORRUPCIÓN» s’ha fet viral en pocs minuts, i ja suma centenars de retuits i comentaris. 

 

Segons pareix, els informàtics de l’Ajuntament estan treballant, en este moment, per a poder tornar a prendre el control del compte, que ha patit un forat de seguretat. 

 

 

Des de l’Ajuntament han informat pel Facebook «El compte de Twitter de l’Ajuntament de València ha patit un atac cibernètic este migdia. Des d’eixe moment l’equip de xarxes socials del consistori estem treballant perquè Twitter restablisca la situació. Lamentem les molèsties que, fins eixe moment, puguen produir missatges aliens al consistori. Una vegada resolt l’atac ho comunicarem per este mateix canal». 

 

Finalment, al voltant de les 18.30 hores, el tuit ja ja havia sigut eliminat de Twitter. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.