València aplicarà a partir del dijous la regulació de Sanitat que permet públic en competicions deportives

 

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha explicat que la ciutat aplicarà a partir del pròxim dijous 10 de desembre la nova regulació en matèria esportiva de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública amb motiu de la pandèmia del Covid-19, que entre altres assumptes, permet l’entrada de públic a les competicions deportives no federades amb un límit d’un 30% de l’aforament.

 

Bernabé ha destacat que les famílies valencianes que tenen als seus fills en activitats federades o escoles podran acudir com a públic respectant el 30% de l’aforament o el límit de 150 persones, el que, al seu juí, «suposarà un augment del control d’accés a les instal·lacions per part de la Fundació Esportiva Municipal».

 

D’acord amb la nova regulació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a conseqüència del Covid-19 relativa a la pràctica d’activitat física, es permetrà l’entrada de públic en les instal·lacions que complisquen amb els requisits i mesures, sense sobrepassar el 30% de l’aforament total de la instal·lació o les 150 persones, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Estarà en vigor fins al 15 de gener

Les noves mesures, que entraran en vigor a les 00.00 hores del dia 10 i que estaran vigents fins al 15 de gener de 2021, permeten per al deport recreatiu no federat la pràctica d’activitats físiques sense contacte físic en les modalitats individuals i per parelles, tant en instal·lacions cobertes com a l’aire lliure. Les persones amb necessitats especials podran estar acompanyades per una persona de suport.

 

Esta pràctica es podrà fer en grup de fins a 30 persones, en instal·lacions obertes, tancades o en la via pública, sempre sense contacte físic, mantenint la distància de seguretat i no superant el 30% de l’aforament de l’espai delimitat per a l’activitat grupal.

 

Les activitats permeses són l’atletisme, tennis, esquaix, pàdel, escalada, frontenis o patinatge. També es permet la pràctica d’activitats físiques individuals organitzades en grups (pilates, ioga, etc.) i les activitats en centres deportius, pavellons, pistes, clubs, complexos, pistes de bitles, centres de pilates, gimnasos i similars. Els deports que encara no estan permesos són el futbol, futbol sala, bàsquet o voleibol.

Últimes notícies

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.

La Generalitat afronta la fase final de Salvem els Fotos per a rescatar 800.000 imatges danyades per la dana

La Generalitat reforça la fase final de Salvem els Fotos, projecte de la Universitat de València que busca recuperar 800.000 fotografies i 6.552 objectes danyats per la dana mitjançant un protocol pioner.

Quatre persones investigades per robar 25.000 euros a una dona fent-se passar pel seu banc

La Guàrdia Civil investiga a quatre persones de la província de Cadis per una estafa telemàtica a una dona de València a la qual li van sostraure més de 25.000 euros després de fer-se passar per personal de seguretat del seu banc.

Ricardo Llorca critica l’endarreriment del minimalisme a Espanya i presenta el seu Ofici de Caminantes

El compositor Ricardo Llorca presentarà a Madrid la gravació del seu oratori Ofici de Caminantes, inspirat en el camí de Sant Jaume, i lamenta el menyspreu al minimalisme a Espanya, que considera estancat des de fa dècades.

Desmantellat un punt de venda de droga enfront d’un col·legi a Torrent amb un detingut

La Policia Nacional ha desmantellat a Torrent un punt de venda de marihuana i haixix situat enfront d'un centre escolar i ha detingut a l'habitant del domicili com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública.

José Mourinho registra ‘The Special One’ com a marca per al seu negoci de vi

'The Special One', el sobrenom que acompanya a José Mourinho des dels seus anys en el Chelsea, es convertix també en la marca registrada amb la qual el tècnic portugués impulsa el seu projecte vinícola a la UE.

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.