València aplicarà a partir del dijous la regulació de Sanitat que permet públic en competicions deportives

 

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha explicat que la ciutat aplicarà a partir del pròxim dijous 10 de desembre la nova regulació en matèria esportiva de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública amb motiu de la pandèmia del Covid-19, que entre altres assumptes, permet l’entrada de públic a les competicions deportives no federades amb un límit d’un 30% de l’aforament.

 

Bernabé ha destacat que les famílies valencianes que tenen als seus fills en activitats federades o escoles podran acudir com a públic respectant el 30% de l’aforament o el límit de 150 persones, el que, al seu juí, «suposarà un augment del control d’accés a les instal·lacions per part de la Fundació Esportiva Municipal».

 

D’acord amb la nova regulació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a conseqüència del Covid-19 relativa a la pràctica d’activitat física, es permetrà l’entrada de públic en les instal·lacions que complisquen amb els requisits i mesures, sense sobrepassar el 30% de l’aforament total de la instal·lació o les 150 persones, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Estarà en vigor fins al 15 de gener

Les noves mesures, que entraran en vigor a les 00.00 hores del dia 10 i que estaran vigents fins al 15 de gener de 2021, permeten per al deport recreatiu no federat la pràctica d’activitats físiques sense contacte físic en les modalitats individuals i per parelles, tant en instal·lacions cobertes com a l’aire lliure. Les persones amb necessitats especials podran estar acompanyades per una persona de suport.

 

Esta pràctica es podrà fer en grup de fins a 30 persones, en instal·lacions obertes, tancades o en la via pública, sempre sense contacte físic, mantenint la distància de seguretat i no superant el 30% de l’aforament de l’espai delimitat per a l’activitat grupal.

 

Les activitats permeses són l’atletisme, tennis, esquaix, pàdel, escalada, frontenis o patinatge. També es permet la pràctica d’activitats físiques individuals organitzades en grups (pilates, ioga, etc.) i les activitats en centres deportius, pavellons, pistes, clubs, complexos, pistes de bitles, centres de pilates, gimnasos i similars. Els deports que encara no estan permesos són el futbol, futbol sala, bàsquet o voleibol.

Últimes notícies

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.