València aplicarà a partir del dijous la regulació de Sanitat que permet públic en competicions deportives

 

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha explicat que la ciutat aplicarà a partir del pròxim dijous 10 de desembre la nova regulació en matèria esportiva de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública amb motiu de la pandèmia del Covid-19, que entre altres assumptes, permet l’entrada de públic a les competicions deportives no federades amb un límit d’un 30% de l’aforament.

 

Bernabé ha destacat que les famílies valencianes que tenen als seus fills en activitats federades o escoles podran acudir com a públic respectant el 30% de l’aforament o el límit de 150 persones, el que, al seu juí, «suposarà un augment del control d’accés a les instal·lacions per part de la Fundació Esportiva Municipal».

 

D’acord amb la nova regulació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a conseqüència del Covid-19 relativa a la pràctica d’activitat física, es permetrà l’entrada de públic en les instal·lacions que complisquen amb els requisits i mesures, sense sobrepassar el 30% de l’aforament total de la instal·lació o les 150 persones, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Estarà en vigor fins al 15 de gener

Les noves mesures, que entraran en vigor a les 00.00 hores del dia 10 i que estaran vigents fins al 15 de gener de 2021, permeten per al deport recreatiu no federat la pràctica d’activitats físiques sense contacte físic en les modalitats individuals i per parelles, tant en instal·lacions cobertes com a l’aire lliure. Les persones amb necessitats especials podran estar acompanyades per una persona de suport.

 

Esta pràctica es podrà fer en grup de fins a 30 persones, en instal·lacions obertes, tancades o en la via pública, sempre sense contacte físic, mantenint la distància de seguretat i no superant el 30% de l’aforament de l’espai delimitat per a l’activitat grupal.

 

Les activitats permeses són l’atletisme, tennis, esquaix, pàdel, escalada, frontenis o patinatge. També es permet la pràctica d’activitats físiques individuals organitzades en grups (pilates, ioga, etc.) i les activitats en centres deportius, pavellons, pistes, clubs, complexos, pistes de bitles, centres de pilates, gimnasos i similars. Els deports que encara no estan permesos són el futbol, futbol sala, bàsquet o voleibol.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.