València aplicarà a partir del dijous la regulació de Sanitat que permet públic en competicions deportives

 

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha explicat que la ciutat aplicarà a partir del pròxim dijous 10 de desembre la nova regulació en matèria esportiva de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública amb motiu de la pandèmia del Covid-19, que entre altres assumptes, permet l’entrada de públic a les competicions deportives no federades amb un límit d’un 30% de l’aforament.

 

Bernabé ha destacat que les famílies valencianes que tenen als seus fills en activitats federades o escoles podran acudir com a públic respectant el 30% de l’aforament o el límit de 150 persones, el que, al seu juí, «suposarà un augment del control d’accés a les instal·lacions per part de la Fundació Esportiva Municipal».

 

D’acord amb la nova regulació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a conseqüència del Covid-19 relativa a la pràctica d’activitat física, es permetrà l’entrada de públic en les instal·lacions que complisquen amb els requisits i mesures, sense sobrepassar el 30% de l’aforament total de la instal·lació o les 150 persones, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Estarà en vigor fins al 15 de gener

Les noves mesures, que entraran en vigor a les 00.00 hores del dia 10 i que estaran vigents fins al 15 de gener de 2021, permeten per al deport recreatiu no federat la pràctica d’activitats físiques sense contacte físic en les modalitats individuals i per parelles, tant en instal·lacions cobertes com a l’aire lliure. Les persones amb necessitats especials podran estar acompanyades per una persona de suport.

 

Esta pràctica es podrà fer en grup de fins a 30 persones, en instal·lacions obertes, tancades o en la via pública, sempre sense contacte físic, mantenint la distància de seguretat i no superant el 30% de l’aforament de l’espai delimitat per a l’activitat grupal.

 

Les activitats permeses són l’atletisme, tennis, esquaix, pàdel, escalada, frontenis o patinatge. També es permet la pràctica d’activitats físiques individuals organitzades en grups (pilates, ioga, etc.) i les activitats en centres deportius, pavellons, pistes, clubs, complexos, pistes de bitles, centres de pilates, gimnasos i similars. Els deports que encara no estan permesos són el futbol, futbol sala, bàsquet o voleibol.

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.