València aplicarà a partir del dijous la regulació de Sanitat que permet públic en competicions deportives

 

La regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Pilar Bernabé, ha explicat que la ciutat aplicarà a partir del pròxim dijous 10 de desembre la nova regulació en matèria esportiva de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública amb motiu de la pandèmia del Covid-19, que entre altres assumptes, permet l’entrada de públic a les competicions deportives no federades amb un límit d’un 30% de l’aforament.

 

Bernabé ha destacat que les famílies valencianes que tenen als seus fills en activitats federades o escoles podran acudir com a públic respectant el 30% de l’aforament o el límit de 150 persones, el que, al seu juí, «suposarà un augment del control d’accés a les instal·lacions per part de la Fundació Esportiva Municipal».

 

D’acord amb la nova regulació de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública a conseqüència del Covid-19 relativa a la pràctica d’activitat física, es permetrà l’entrada de públic en les instal·lacions que complisquen amb els requisits i mesures, sense sobrepassar el 30% de l’aforament total de la instal·lació o les 150 persones, ha informat el consistori en un comunicat.

 

Estarà en vigor fins al 15 de gener

Les noves mesures, que entraran en vigor a les 00.00 hores del dia 10 i que estaran vigents fins al 15 de gener de 2021, permeten per al deport recreatiu no federat la pràctica d’activitats físiques sense contacte físic en les modalitats individuals i per parelles, tant en instal·lacions cobertes com a l’aire lliure. Les persones amb necessitats especials podran estar acompanyades per una persona de suport.

 

Esta pràctica es podrà fer en grup de fins a 30 persones, en instal·lacions obertes, tancades o en la via pública, sempre sense contacte físic, mantenint la distància de seguretat i no superant el 30% de l’aforament de l’espai delimitat per a l’activitat grupal.

 

Les activitats permeses són l’atletisme, tennis, esquaix, pàdel, escalada, frontenis o patinatge. També es permet la pràctica d’activitats físiques individuals organitzades en grups (pilates, ioga, etc.) i les activitats en centres deportius, pavellons, pistes, clubs, complexos, pistes de bitles, centres de pilates, gimnasos i similars. Els deports que encara no estan permesos són el futbol, futbol sala, bàsquet o voleibol.

Últimes notícies

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.