Les veïnes de València ja tenen camisetes per als seus fans

 

A principis de l’any 2000, Isabel i Vicenta, dos veïnes de València van botar a la fama arran d’una emissió d’un reportatge en el programa ‘Callejeros’ de Mediaset en el que eixia a la llum les 125 denúncies interposades entre les dos dones que s’acusaven d’amenaces de mort i llançament d’excrements i orina.

 

Este conflicte veïnal es va fer viral i hui dia tot el món continua recordant esta surrealista història. En les imàtgens emeses per Mediaset, Isabel es veia obligada a eixir de la seua casa amb una bossa de plàstic al cap, a conseqüència de les agressions de la seua veïna.

 

Vint anys després, la història d’estes dos dones valencianes seguix molt present. Juanma i José, dos seguidors de les dos veïnes han fundat una empresa de roba anomenada Truco o TratoCamisetas després de quedar-se sense faena a causa del coronavirus. Estos dos xics han fet que aquella història protagonitze algunes de les seues primeres creacions de moda.

 

L’èxit de les veïnes valencianes

 

A les peces que han dissenyat per enaltir la figura d’estes dos dones tan populars han optat per dos hits de la seua història. El primer, les bosses de fem blaves i taronges que usava Isabel per a protegir-se de la seua veïna Vicenta perquè, presumptament, esta li llançava orina i productes químics.

 

El segon, una frase èpica i malsonant que suposadament també li deia la segona a la primera: «Me dice: «Puta, puta puta. Sin ser nada de eso yo». Estos dos models de camisetes son dos ingredients que estampats en les citades peces estan donant bons resultats a la companyia.
 

Últimes notícies

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.

Els hotels valencians omplin més del 92 % en la primera mitat d’agost

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 92,1 % en la primera quinzena d’agost, huit dècimes més que en 2025. Benidorm i el sud d’Alacant lideren, mentres el turisme internacional continua guanyant pes.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana abans de l’avís roig per calor extrema

La passada nit moltes localitats de la Comunitat Valenciana no han baixat dels 20 graus, amb fins a 27,4 a Alcoi, en la vespra d’un avís roig per màximes que poden arribar als 44 graus al litoral de València i Alacant.

Una agent de la Policia Local d’El Campello salva la vida d’un motorista amb RCP

Una agent de la Policia Local d’El Campello ha salvat la vida d’un motorista accidentat a la N-332 practicant-li maniobres de RCP fins a l’arribada dels servicis sanitaris.