Les veïnes de València ja tenen camisetes per als seus fans

 

A principis de l’any 2000, Isabel i Vicenta, dos veïnes de València van botar a la fama arran d’una emissió d’un reportatge en el programa ‘Callejeros’ de Mediaset en el que eixia a la llum les 125 denúncies interposades entre les dos dones que s’acusaven d’amenaces de mort i llançament d’excrements i orina.

 

Este conflicte veïnal es va fer viral i hui dia tot el món continua recordant esta surrealista història. En les imàtgens emeses per Mediaset, Isabel es veia obligada a eixir de la seua casa amb una bossa de plàstic al cap, a conseqüència de les agressions de la seua veïna.

 

Vint anys després, la història d’estes dos dones valencianes seguix molt present. Juanma i José, dos seguidors de les dos veïnes han fundat una empresa de roba anomenada Truco o TratoCamisetas després de quedar-se sense faena a causa del coronavirus. Estos dos xics han fet que aquella història protagonitze algunes de les seues primeres creacions de moda.

 

L’èxit de les veïnes valencianes

 

A les peces que han dissenyat per enaltir la figura d’estes dos dones tan populars han optat per dos hits de la seua història. El primer, les bosses de fem blaves i taronges que usava Isabel per a protegir-se de la seua veïna Vicenta perquè, presumptament, esta li llançava orina i productes químics.

 

El segon, una frase èpica i malsonant que suposadament també li deia la segona a la primera: «Me dice: «Puta, puta puta. Sin ser nada de eso yo». Estos dos models de camisetes son dos ingredients que estampats en les citades peces estan donant bons resultats a la companyia.
 

Últimes notícies

Onze detinguts per venda de droga en vivendes, trasters i una granja d’El Campello

La Guàrdia Civil ha detingut onze persones a El Campello per presumpta venda de cocaïna, marihuana i haixix en vivendes, trasters, un comerç i una granja avícola, i ha intervingut diners, vehicles i material per al tràfic de drogues.

Sato vol debutar prompte amb el València i guanyar-se la confiança de l’afició

El migcampista japonés Ryunosuke Sato ha expressat que vol debutar com més prompte millor amb el València CF i convertir-se en un futbolista fiable per a l’afició i el vestidor en l’última temporada a Mestalla.

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.