14.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Les veïnes de València ja tenen camisetes per als seus fans

 

A principis de l’any 2000, Isabel i Vicenta, dos veïnes de València van botar a la fama arran d’una emissió d’un reportatge en el programa ‘Callejeros’ de Mediaset en el que eixia a la llum les 125 denúncies interposades entre les dos dones que s’acusaven d’amenaces de mort i llançament d’excrements i orina.

 

Este conflicte veïnal es va fer viral i hui dia tot el món continua recordant esta surrealista història. En les imàtgens emeses per Mediaset, Isabel es veia obligada a eixir de la seua casa amb una bossa de plàstic al cap, a conseqüència de les agressions de la seua veïna.

 

Vint anys després, la història d’estes dos dones valencianes seguix molt present. Juanma i José, dos seguidors de les dos veïnes han fundat una empresa de roba anomenada Truco o TratoCamisetas després de quedar-se sense faena a causa del coronavirus. Estos dos xics han fet que aquella història protagonitze algunes de les seues primeres creacions de moda.

 

L’èxit de les veïnes valencianes

 

A les peces que han dissenyat per enaltir la figura d’estes dos dones tan populars han optat per dos hits de la seua història. El primer, les bosses de fem blaves i taronges que usava Isabel per a protegir-se de la seua veïna Vicenta perquè, presumptament, esta li llançava orina i productes químics.

 

El segon, una frase èpica i malsonant que suposadament també li deia la segona a la primera: «Me dice: «Puta, puta puta. Sin ser nada de eso yo». Estos dos models de camisetes son dos ingredients que estampats en les citades peces estan donant bons resultats a la companyia.
 

Últimes notícies

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.