Les veïnes de València ja tenen camisetes per als seus fans

 

A principis de l’any 2000, Isabel i Vicenta, dos veïnes de València van botar a la fama arran d’una emissió d’un reportatge en el programa ‘Callejeros’ de Mediaset en el que eixia a la llum les 125 denúncies interposades entre les dos dones que s’acusaven d’amenaces de mort i llançament d’excrements i orina.

 

Este conflicte veïnal es va fer viral i hui dia tot el món continua recordant esta surrealista història. En les imàtgens emeses per Mediaset, Isabel es veia obligada a eixir de la seua casa amb una bossa de plàstic al cap, a conseqüència de les agressions de la seua veïna.

 

Vint anys després, la història d’estes dos dones valencianes seguix molt present. Juanma i José, dos seguidors de les dos veïnes han fundat una empresa de roba anomenada Truco o TratoCamisetas després de quedar-se sense faena a causa del coronavirus. Estos dos xics han fet que aquella història protagonitze algunes de les seues primeres creacions de moda.

 

L’èxit de les veïnes valencianes

 

A les peces que han dissenyat per enaltir la figura d’estes dos dones tan populars han optat per dos hits de la seua història. El primer, les bosses de fem blaves i taronges que usava Isabel per a protegir-se de la seua veïna Vicenta perquè, presumptament, esta li llançava orina i productes químics.

 

El segon, una frase èpica i malsonant que suposadament també li deia la segona a la primera: «Me dice: «Puta, puta puta. Sin ser nada de eso yo». Estos dos models de camisetes son dos ingredients que estampats en les citades peces estan donant bons resultats a la companyia.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.