15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Les veïnes de València ja tenen camisetes per als seus fans

 

A principis de l’any 2000, Isabel i Vicenta, dos veïnes de València van botar a la fama arran d’una emissió d’un reportatge en el programa ‘Callejeros’ de Mediaset en el que eixia a la llum les 125 denúncies interposades entre les dos dones que s’acusaven d’amenaces de mort i llançament d’excrements i orina.

 

Este conflicte veïnal es va fer viral i hui dia tot el món continua recordant esta surrealista història. En les imàtgens emeses per Mediaset, Isabel es veia obligada a eixir de la seua casa amb una bossa de plàstic al cap, a conseqüència de les agressions de la seua veïna.

 

Vint anys després, la història d’estes dos dones valencianes seguix molt present. Juanma i José, dos seguidors de les dos veïnes han fundat una empresa de roba anomenada Truco o TratoCamisetas després de quedar-se sense faena a causa del coronavirus. Estos dos xics han fet que aquella història protagonitze algunes de les seues primeres creacions de moda.

 

L’èxit de les veïnes valencianes

 

A les peces que han dissenyat per enaltir la figura d’estes dos dones tan populars han optat per dos hits de la seua història. El primer, les bosses de fem blaves i taronges que usava Isabel per a protegir-se de la seua veïna Vicenta perquè, presumptament, esta li llançava orina i productes químics.

 

El segon, una frase èpica i malsonant que suposadament també li deia la segona a la primera: «Me dice: «Puta, puta puta. Sin ser nada de eso yo». Estos dos models de camisetes son dos ingredients que estampats en les citades peces estan donant bons resultats a la companyia.
 

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.