Xàtiva presenta el nou bus urbà per a la ciutat, que prestarà servici de forma gratuïta este divendres

Nou minubús urbà de Xàtiva (València)

El servici començarà a operar la pròxima setmana i este divendres ho farà de forma gratuïta | Ajuntament de Xàtiva

 

Este divendres hi haurà una jornada de portes obertes amb accés gratuït al bus urbà de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que servirà com a carta de presentació del nou vehicle de transport públic de Xàtiva.

 

El regidor de Mobilitat, Juan Giner, ha participat este dijous, junt amb el Comissari de la Policia Local, Antonio Collado, i representants de l’empresa concessionària del servici, en la formalització de l’entrega del vehicle que operarà amb normalitat a partir de la pròxima setmana. A pesar d’això, els ciutadans de Xàtiva podran fer ús de forma gratuïta este divendres, en el seu horari habitual de 9 a 15.10 hores.

 

«Hui hem recepcionat el bus urbà i demà divendres se celebrarà una jornada de portes obertes per a conéixer este nou servici per a la ciutat», ha manifestat el regidor de Mobilitat, Juan Giner.

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha invertit un total de 157.000 euros en l’adquisició d’este minibús, que té capacitat per a 24 persones assentades, 11 de peu i amb un espai reservat a persones amb mobilitat reduïda, amb una rampa d’accés en la part de darrere del vehicle. El bus compta amb dos portes de servici, aire condicionat, polsadors d’interior i d’exterior i cinturons de seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.