Xàtiva presenta el nou bus urbà per a la ciutat, que prestarà servici de forma gratuïta este divendres

Nou minubús urbà de Xàtiva (València)

El servici començarà a operar la pròxima setmana i este divendres ho farà de forma gratuïta | Ajuntament de Xàtiva

 

Este divendres hi haurà una jornada de portes obertes amb accés gratuït al bus urbà de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que servirà com a carta de presentació del nou vehicle de transport públic de Xàtiva.

 

El regidor de Mobilitat, Juan Giner, ha participat este dijous, junt amb el Comissari de la Policia Local, Antonio Collado, i representants de l’empresa concessionària del servici, en la formalització de l’entrega del vehicle que operarà amb normalitat a partir de la pròxima setmana. A pesar d’això, els ciutadans de Xàtiva podran fer ús de forma gratuïta este divendres, en el seu horari habitual de 9 a 15.10 hores.

 

«Hui hem recepcionat el bus urbà i demà divendres se celebrarà una jornada de portes obertes per a conéixer este nou servici per a la ciutat», ha manifestat el regidor de Mobilitat, Juan Giner.

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha invertit un total de 157.000 euros en l’adquisició d’este minibús, que té capacitat per a 24 persones assentades, 11 de peu i amb un espai reservat a persones amb mobilitat reduïda, amb una rampa d’accés en la part de darrere del vehicle. El bus compta amb dos portes de servici, aire condicionat, polsadors d’interior i d’exterior i cinturons de seguretat.

Últimes notícies

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.