Xàtiva presenta el nou bus urbà per a la ciutat, que prestarà servici de forma gratuïta este divendres

Nou minubús urbà de Xàtiva (València)

El servici començarà a operar la pròxima setmana i este divendres ho farà de forma gratuïta | Ajuntament de Xàtiva

 

Este divendres hi haurà una jornada de portes obertes amb accés gratuït al bus urbà de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que servirà com a carta de presentació del nou vehicle de transport públic de Xàtiva.

 

El regidor de Mobilitat, Juan Giner, ha participat este dijous, junt amb el Comissari de la Policia Local, Antonio Collado, i representants de l’empresa concessionària del servici, en la formalització de l’entrega del vehicle que operarà amb normalitat a partir de la pròxima setmana. A pesar d’això, els ciutadans de Xàtiva podran fer ús de forma gratuïta este divendres, en el seu horari habitual de 9 a 15.10 hores.

 

«Hui hem recepcionat el bus urbà i demà divendres se celebrarà una jornada de portes obertes per a conéixer este nou servici per a la ciutat», ha manifestat el regidor de Mobilitat, Juan Giner.

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha invertit un total de 157.000 euros en l’adquisició d’este minibús, que té capacitat per a 24 persones assentades, 11 de peu i amb un espai reservat a persones amb mobilitat reduïda, amb una rampa d’accés en la part de darrere del vehicle. El bus compta amb dos portes de servici, aire condicionat, polsadors d’interior i d’exterior i cinturons de seguretat.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.