Xàtiva presenta el nou bus urbà per a la ciutat, que prestarà servici de forma gratuïta este divendres

Nou minubús urbà de Xàtiva (València)

El servici començarà a operar la pròxima setmana i este divendres ho farà de forma gratuïta | Ajuntament de Xàtiva

 

Este divendres hi haurà una jornada de portes obertes amb accés gratuït al bus urbà de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), que servirà com a carta de presentació del nou vehicle de transport públic de Xàtiva.

 

El regidor de Mobilitat, Juan Giner, ha participat este dijous, junt amb el Comissari de la Policia Local, Antonio Collado, i representants de l’empresa concessionària del servici, en la formalització de l’entrega del vehicle que operarà amb normalitat a partir de la pròxima setmana. A pesar d’això, els ciutadans de Xàtiva podran fer ús de forma gratuïta este divendres, en el seu horari habitual de 9 a 15.10 hores.

 

«Hui hem recepcionat el bus urbà i demà divendres se celebrarà una jornada de portes obertes per a conéixer este nou servici per a la ciutat», ha manifestat el regidor de Mobilitat, Juan Giner.

 

L’Ajuntament de Xàtiva ha invertit un total de 157.000 euros en l’adquisició d’este minibús, que té capacitat per a 24 persones assentades, 11 de peu i amb un espai reservat a persones amb mobilitat reduïda, amb una rampa d’accés en la part de darrere del vehicle. El bus compta amb dos portes de servici, aire condicionat, polsadors d’interior i d’exterior i cinturons de seguretat.

Últimes notícies

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.