8 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Xirivella crea una campanya per a recolzar i promocionar el comerç local

 

«No necessites anar a la lluna, ho tens tot en Xirivella».  Amb este senzill i directe concepte, l’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta (València), activa, en vespres del ‘Black Friday’, una nova campanya de suport al comerç local. Il·lustrat amb la imatge d’un astronauta surant en l’espai lunar, el lema anima a comprovar que en els establiments de proximitat es poden trobar la major part d’objectes i servicis oferits en l’univers ‘en línia’ o en la gran ciutat.

 

La cartelleria, que estarà present durant la campanya nadalenca en marquesines d’autobús, tanques publicitàries, xarxes municipals i espais comercials de gran concurrència, concentra la seua força conceptual en un únic missatge: «Un xicotet pas per a tu, un gran salt per al comerç local».

 

«No necessites escalar l’Everest, compra en Xirivella»

En un altre dels cartells confeccionats s’observa a un escalador amb l’Everest al fons. I en una tercera creació, s’al·ludix a la gesta del primer vol transoceànic per a conscienciar al públic que en el Mercat Municipal existix una gran varietat i qualitat de producte.

 

«El comerç de proximitat combina multitud d’avantatges: qualitat, preu, tracte personal, benefici per al municipi, creació d’ocupació i incentiu per a conseguir l’excel·lència», reflexiona l’alcalde Michel Montaner. «És temps d’apostar pel local, és temps de revisar les nostres pautes de consum i redescobrir les nostres botigues i negocis», afig.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. Esta nova acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa que posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros distribuïdes per l’Ajuntament per a afermar la relació entre públic i comerciants.

 

«Sabem que el comerç local ho està passant malament, però no tractem d’impulsar mesures caritatives sinó de potenciar les vies de trobada i sensibilitzar sobre la importància d’un teixit comercial viu», declara la regidora de Comerç, Isabel Torres. Perquè, com va dir Galeano,  «molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món».

Últimes notícies

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.

Pérez Llorca defén que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en plena DANA

El dirigent del PP valencià ha declarat com a testimoni que l'encreuament de crides amb Pradas i Mazón el dia de la DANA va ser casual i sense intermediacions.

Mor una xiqueta de 6 anys després d’un tractament dental i una altra de 4 roman en l’UCI

Una menor de 6 anys ha mort hores després de ser atesa en una clínica d'Alzira; una altra de 4 va ser traslladada a l'UCI pediàtrica del Clínic de València. Sanitat ha obert un expedient i ha suspés cautelarment l'activitat del centre.

Ciutadans veu en el testimoniatge de Pérez Llorca la prova que Mazón sí que estava informat de la dana

Ciutadans sosté que la declaració de Juanfran Pérez Llorca davant el Jutjat de Catarroja demostra que Carlos Mazón coneixia la riuada del 29 d'octubre. La formació seguirà personada per a exigir transparència.

Vox avisa al PP: tibarà al màxim les negociacions i no tem repetir eleccions

Vox ha endurit la seua postura davant el PP i ha advertit que forçarà les negociacions per a imposar el seu programa, sense descartar repetir eleccions. Abascal ha confiat a tancar un acord a València que incloga infraestructures hidràuliques.