Mastodon
23 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

Xirivella crea una campanya per a recolzar i promocionar el comerç local

 

«No necessites anar a la lluna, ho tens tot en Xirivella».  Amb este senzill i directe concepte, l’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta (València), activa, en vespres del ‘Black Friday’, una nova campanya de suport al comerç local. Il·lustrat amb la imatge d’un astronauta surant en l’espai lunar, el lema anima a comprovar que en els establiments de proximitat es poden trobar la major part d’objectes i servicis oferits en l’univers ‘en línia’ o en la gran ciutat.

 

La cartelleria, que estarà present durant la campanya nadalenca en marquesines d’autobús, tanques publicitàries, xarxes municipals i espais comercials de gran concurrència, concentra la seua força conceptual en un únic missatge: «Un xicotet pas per a tu, un gran salt per al comerç local».

 

«No necessites escalar l’Everest, compra en Xirivella»

En un altre dels cartells confeccionats s’observa a un escalador amb l’Everest al fons. I en una tercera creació, s’al·ludix a la gesta del primer vol transoceànic per a conscienciar al públic que en el Mercat Municipal existix una gran varietat i qualitat de producte.

 

«El comerç de proximitat combina multitud d’avantatges: qualitat, preu, tracte personal, benefici per al municipi, creació d’ocupació i incentiu per a conseguir l’excel·lència», reflexiona l’alcalde Michel Montaner. «És temps d’apostar pel local, és temps de revisar les nostres pautes de consum i redescobrir les nostres botigues i negocis», afig.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. Esta nova acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa que posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros distribuïdes per l’Ajuntament per a afermar la relació entre públic i comerciants.

 

«Sabem que el comerç local ho està passant malament, però no tractem d’impulsar mesures caritatives sinó de potenciar les vies de trobada i sensibilitzar sobre la importància d’un teixit comercial viu», declara la regidora de Comerç, Isabel Torres. Perquè, com va dir Galeano,  «molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món».

Últimes notícies

Temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Cel poc nuvolós i ambient estable, amb possibles plugims de matinada en el nord de Castelló. L'interior registrarà valors atípics per a la data.

Un gol en pròpia de Luiz Júnior amarga el retorn del Vila-real a la Champions

Un error del porter als quatre minuts va decidir l'estrena europea. Pepé va fregar l'empat de falta en el tram final davant un Tottenham que va saber guardar l'avantatge.

Luiz Junior regala el 1-0 al Tottenham al descans

Una fallada del porter brasiler en manejar un centre de Lucas Bergvall va acabar en gol en pròpia porta en el minut 4 i el Tottenham es va 1-0 al descans. El Vila-real queda obligat a remuntar després del colp inicial.

El Consell s’obri a la participació i a col·laborar amb la CHJ als parcs inundables

El Consell manté la invitació a les associacions per a dissenyar els parcs inundables en l'àrea de València i reclama treballar amb la CHJ. Diverses entitats donen suport a l'enfocament, mentres dos associacions de víctimes el rebutgen per falta de pressupost suficient.

Mor Robert Redford als 89 anys

La notícia confirma l'adeu a una figura central per a diverses generacions d'espectadors

Ayoze i Mikautadze lideren l’atac del Vila-real en el seu debut de Champions

El Vila-real debuta en la Lliga de Campions amb l'onze esperat i Ayoze Pérez al costat de George Mikautadze com a dupla ofensiva. El Tottenham respon amb un onze de tall ofensiu.

Emergències coordina amb els municipis més afectats per la dana un pla de suport preventiu

Emergències i Interior elabora amb els 32 municipis més afectats per la riuada de 2024 un pla de suport preventiu per a episodis de preemergència per pluges. El dispositiu reforça vigilància, resposta ràpida i informació a la ciutadania en alertes taronja i roja.

Pablo Alborán actuarà el 30 de maig en el Roig Arena dins del seu Global Tour KM0

Pablo Alborán anuncia concert en el Roig Arena de València el 30 de maig dins del seu Global Tour KM0. Les entrades ixen a la venda el 24 de setembre a les 17 h.