Xirivella crea una campanya per a recolzar i promocionar el comerç local

 

«No necessites anar a la lluna, ho tens tot en Xirivella».  Amb este senzill i directe concepte, l’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta (València), activa, en vespres del ‘Black Friday’, una nova campanya de suport al comerç local. Il·lustrat amb la imatge d’un astronauta surant en l’espai lunar, el lema anima a comprovar que en els establiments de proximitat es poden trobar la major part d’objectes i servicis oferits en l’univers ‘en línia’ o en la gran ciutat.

 

La cartelleria, que estarà present durant la campanya nadalenca en marquesines d’autobús, tanques publicitàries, xarxes municipals i espais comercials de gran concurrència, concentra la seua força conceptual en un únic missatge: «Un xicotet pas per a tu, un gran salt per al comerç local».

 

«No necessites escalar l’Everest, compra en Xirivella»

En un altre dels cartells confeccionats s’observa a un escalador amb l’Everest al fons. I en una tercera creació, s’al·ludix a la gesta del primer vol transoceànic per a conscienciar al públic que en el Mercat Municipal existix una gran varietat i qualitat de producte.

 

«El comerç de proximitat combina multitud d’avantatges: qualitat, preu, tracte personal, benefici per al municipi, creació d’ocupació i incentiu per a conseguir l’excel·lència», reflexiona l’alcalde Michel Montaner. «És temps d’apostar pel local, és temps de revisar les nostres pautes de consum i redescobrir les nostres botigues i negocis», afig.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. Esta nova acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa que posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros distribuïdes per l’Ajuntament per a afermar la relació entre públic i comerciants.

 

«Sabem que el comerç local ho està passant malament, però no tractem d’impulsar mesures caritatives sinó de potenciar les vies de trobada i sensibilitzar sobre la importància d’un teixit comercial viu», declara la regidora de Comerç, Isabel Torres. Perquè, com va dir Galeano,  «molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món».

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.