11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Xirivella crea una campanya per a recolzar i promocionar el comerç local

 

«No necessites anar a la lluna, ho tens tot en Xirivella».  Amb este senzill i directe concepte, l’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta (València), activa, en vespres del ‘Black Friday’, una nova campanya de suport al comerç local. Il·lustrat amb la imatge d’un astronauta surant en l’espai lunar, el lema anima a comprovar que en els establiments de proximitat es poden trobar la major part d’objectes i servicis oferits en l’univers ‘en línia’ o en la gran ciutat.

 

La cartelleria, que estarà present durant la campanya nadalenca en marquesines d’autobús, tanques publicitàries, xarxes municipals i espais comercials de gran concurrència, concentra la seua força conceptual en un únic missatge: «Un xicotet pas per a tu, un gran salt per al comerç local».

 

«No necessites escalar l’Everest, compra en Xirivella»

En un altre dels cartells confeccionats s’observa a un escalador amb l’Everest al fons. I en una tercera creació, s’al·ludix a la gesta del primer vol transoceànic per a conscienciar al públic que en el Mercat Municipal existix una gran varietat i qualitat de producte.

 

«El comerç de proximitat combina multitud d’avantatges: qualitat, preu, tracte personal, benefici per al municipi, creació d’ocupació i incentiu per a conseguir l’excel·lència», reflexiona l’alcalde Michel Montaner. «És temps d’apostar pel local, és temps de revisar les nostres pautes de consum i redescobrir les nostres botigues i negocis», afig.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. Esta nova acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa que posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros distribuïdes per l’Ajuntament per a afermar la relació entre públic i comerciants.

 

«Sabem que el comerç local ho està passant malament, però no tractem d’impulsar mesures caritatives sinó de potenciar les vies de trobada i sensibilitzar sobre la importància d’un teixit comercial viu», declara la regidora de Comerç, Isabel Torres. Perquè, com va dir Galeano,  «molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món».

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.