Xirivella crea una campanya per a recolzar i promocionar el comerç local

 

«No necessites anar a la lluna, ho tens tot en Xirivella».  Amb este senzill i directe concepte, l’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta (València), activa, en vespres del ‘Black Friday’, una nova campanya de suport al comerç local. Il·lustrat amb la imatge d’un astronauta surant en l’espai lunar, el lema anima a comprovar que en els establiments de proximitat es poden trobar la major part d’objectes i servicis oferits en l’univers ‘en línia’ o en la gran ciutat.

 

La cartelleria, que estarà present durant la campanya nadalenca en marquesines d’autobús, tanques publicitàries, xarxes municipals i espais comercials de gran concurrència, concentra la seua força conceptual en un únic missatge: «Un xicotet pas per a tu, un gran salt per al comerç local».

 

«No necessites escalar l’Everest, compra en Xirivella»

En un altre dels cartells confeccionats s’observa a un escalador amb l’Everest al fons. I en una tercera creació, s’al·ludix a la gesta del primer vol transoceànic per a conscienciar al públic que en el Mercat Municipal existix una gran varietat i qualitat de producte.

 

«El comerç de proximitat combina multitud d’avantatges: qualitat, preu, tracte personal, benefici per al municipi, creació d’ocupació i incentiu per a conseguir l’excel·lència», reflexiona l’alcalde Michel Montaner. «És temps d’apostar pel local, és temps de revisar les nostres pautes de consum i redescobrir les nostres botigues i negocis», afig.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. Esta nova acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa que posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros distribuïdes per l’Ajuntament per a afermar la relació entre públic i comerciants.

 

«Sabem que el comerç local ho està passant malament, però no tractem d’impulsar mesures caritatives sinó de potenciar les vies de trobada i sensibilitzar sobre la importància d’un teixit comercial viu», declara la regidora de Comerç, Isabel Torres. Perquè, com va dir Galeano,  «molta gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, poden canviar el món».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.