Altres tres dones acusen al cineasta Carlos Vermut de violència sexual

Altres tres dones han acusat al director de cinema Carlos Vermut de violència sexual. Es tracta d’una artista, una gestora cultural i una actriu, que se sumen a les altres tres dones –una estudiant de cinema, una empleada d’una de les seues produccions i una treballadora del sector cultural– que han acusat al cineasta pel mateix motiu.

Segons el testimoni d’aquestes tres noves dones que acusen a Vermut, i que ha revelat el diari El País, els fets van succeir entre octubre del 2012 i principis del 2024. Cap va presentar denúncia per temor al fet que ningú les creguera, segons han relatat.

Una de les dones que acusa a Vermut assegura que el director de cinema li va obligar a prácticar sexe dins del seu portal malgrat la negativa d’ella i en una altra ocasió va haver de mantenir sexe anal sense consentiment.

La gestora cultura assegura haver hagut de mantenir una trobada sexual amb colps i arcades i, segons el relat de la tercera dona, que va tenir una relació amb Vermut des de la primavera del 2023 fins al passat mes de gener, el director la va forçar a tenir sexe violent que ella no va consistir després de mesos de violència psicològica.

Afirma, a més, que dies després d’aquests fets, va cridar al servei d’atenció a les víctimes de les violència masclista 016 i ha demanat recolze en un centre d’atencón integral de víctimes de violència sexual de la Comunitat de Madrid.

Des d’aquell moment el seu psicòleg li ha diagnosticat insomni, hipervigilancia i ansietat. Assegura haver tingut «pensaments suïcides». Aquesta dona ha acudit a una oficina de l’Ajuntament de Madrid d’atenció integral a víctimes de violència sexual, segons ha constatat El País que, igual que en les acusacions que va fer pública en el mes de gener, assegura comptar amb declaracions jurades de totes elles, així com material documental i testimonio de persones del seu entorn que sustenten els seus relats.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.