Altres tres dones acusen al cineasta Carlos Vermut de violència sexual

Altres tres dones han acusat al director de cinema Carlos Vermut de violència sexual. Es tracta d’una artista, una gestora cultural i una actriu, que se sumen a les altres tres dones –una estudiant de cinema, una empleada d’una de les seues produccions i una treballadora del sector cultural– que han acusat al cineasta pel mateix motiu.

Segons el testimoni d’aquestes tres noves dones que acusen a Vermut, i que ha revelat el diari El País, els fets van succeir entre octubre del 2012 i principis del 2024. Cap va presentar denúncia per temor al fet que ningú les creguera, segons han relatat.

Una de les dones que acusa a Vermut assegura que el director de cinema li va obligar a prácticar sexe dins del seu portal malgrat la negativa d’ella i en una altra ocasió va haver de mantenir sexe anal sense consentiment.

La gestora cultura assegura haver hagut de mantenir una trobada sexual amb colps i arcades i, segons el relat de la tercera dona, que va tenir una relació amb Vermut des de la primavera del 2023 fins al passat mes de gener, el director la va forçar a tenir sexe violent que ella no va consistir després de mesos de violència psicològica.

Afirma, a més, que dies després d’aquests fets, va cridar al servei d’atenció a les víctimes de les violència masclista 016 i ha demanat recolze en un centre d’atencón integral de víctimes de violència sexual de la Comunitat de Madrid.

Des d’aquell moment el seu psicòleg li ha diagnosticat insomni, hipervigilancia i ansietat. Assegura haver tingut «pensaments suïcides». Aquesta dona ha acudit a una oficina de l’Ajuntament de Madrid d’atenció integral a víctimes de violència sexual, segons ha constatat El País que, igual que en les acusacions que va fer pública en el mes de gener, assegura comptar amb declaracions jurades de totes elles, així com material documental i testimonio de persones del seu entorn que sustenten els seus relats.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.