Dos detinguts a Alacant per apunyalar un home en una fruiteria

Agents de la Policia Nacional a Alacant han detingut dos homes de nacionalitat algeriana que després d’una discussió en un establiment en el qual treballaven van acabar apunyalant la víctima amb dos ganivets causant-li ferides en diverses parts del cos.

 

El perjudicat, algerià de 26 anys, va acudir a una fruiteria de la zona nord de la ciutat d’Alacant, després de realitzar la compra va mantenir una acalorada discussió amb els dependents sortint de la botiga.

Un cop fora, estigues persones van agafar dos ganivets de l’establiment i van perseguir el client fins a aconseguir-ho en mig del carrer, agredint-lo amb els ganivets causant-li diverses ferides a les cames i els braços.

Diverses persones que passaven pel lloc van donar avís a la Policia Nacional desplaçant fins al lloc diverses dotacions que van assistir a la víctima, que sagnava abundantment per les ferides, fins a l’arribada dels serveis mèdics.

Els agressors van fugir del lloc abans de l’arribada dels agents. Si bé un d’ells, amb el precipitat de la fugida va oblidar en l’establiment una bandolera amb el seu carnet de conduir. Finalment, el denunciant va necessitar diverses grapes per guarir les seues ferides, que encara que profundes, no van fer perillar la seua vida.

Un cop donat d’alta, agents del Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada de Policia Judicial de la Policia Nacional a Alacant van realitzar les primeres indagacions per tal de demanar dades per identificar el segon dels presumptes agressors i confirmar la participació en els fets del jove el carnet de conduir va aparéixer en el lloc dels fets.

Després de prendre declaració a la mateixa víctima i altres testimonis que van presenciar els fets, els agents van aconseguir identificar l’agressor que falta.

Un cop plenament identificats, els agents van establir un dispositiu especial per tal de localitzar-los, ja que estes, coneixedors de la seua recerca per la policia, havien abandonat els seus domicilis i els llocs que freqüentaven amb intenció d’eludir l’acció de la justícia. Un d’ells fins i tot havia amenaçat als seus coneguts amb causar-los tota mena de mals si era delatat a la policia.

En este dispositiu van formar part també. agents del Grup Operatiu de Resposta de la Comissaria Nord d’Alacant, els quals unint esforços amb la Policia Judicial, finalment, van aconseguir localitzar i detenir els dos presumptes autors, frustrant així el seu intent de fugida.

Els detinguts de 20 i 31 anys van ser posats a disposició de Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.