24.8 C
València
Dimarts, 21 octubre, 2025

Apedreguen huit cotxes en la pista d’Ademús

El passat dissabte es van repetir de nou les accions vandàliques que es realitzen des de fa cert temps, quan uns individus llançaren pedres a la calçada de la carretera CV-35, o més coneguda com la pista d'Ademús. Exactament entre els quilòmetres 5 i 6 d'esta carretera en sentit cap a Llíria. Anit es varen vore afectats huit vehicles, què varen d'haver parar després que diverses pedres col·lisionaren contra els seus cotxes.

 

Esta acció intencionada i que van realitzar uns individus que s'amagaven darrere d'uns arbuts que es troben als marges de la carretera, segons informa Las Provincias, després de rebre tota la informació d'un testimoni. Com també es va informar que diversos conductors varen telefonar al 112 i al 091 per alertar d'estos fets, els quals es han produït fractures en les llunes i abonyegaments en la carrosseria dels cotxes. Altres conductors decidiren continuar fins a l'eixida del conegut centre comercial de la zona, Heron City, per no entorpir la circulació i després telefonar també als agents policials.

 

Uns actes vandàlics reiterats

 

«Van tirar pedres de gran grandària des del costat dret de la calçada», explica un dels afectats, Jesús C., al mateix periòdic abans esmentat. Este no és el primer acte vandàlic que es realitza en esta carretera, sinó que és reiterat en este tram que passa pel terme de Paterna, a la comarca de l'Horta Oest. «Un dels cotxes que tenia davant va frenar de colp i jo vaig haver de fer el mateix per no colpejar-lo», declara Vicente L. un dels altres testimonis que recull el periòdic.

 

Un dispositiu policial per a buscar als delinqüents

 

La Policia Nacional només tindre constància dels fets va procedir a muntar un operatiu policial per eixir a la cerca dels autors d'estos fets vandàlic, però estos aconseguiren escapar. Segons les investigacions, els causants que varen llançar estes pedres seria un grup de menors del conflictiu barri de La Coma.

Últimes notícies

Aldama assegura al jutge que Ábalos va pagar 20.000 euros en b per a un local a València

Aldama sosté davant el Suprem que Ábalos va abonar 20.000 euros en b en la compra d'un local i aporta contractes i correus per a justificar-lo. Ábalos ho nega i al·lega que ja va entregar documentació al tribunal.

Dos detinguts després de desmantellar una plantació amb 13 quilos de marihuana a Los Montesinos

La Guàrdia Civil va desmantellar una plantació interior en una finca de Los Montesinos amb 13,2 quilos de marihuana, 25 plantes i 200 grams de MDMA. El jutge envia a presó provisional al principal implicat i deixa a la dona en llibertat amb mesures.

Els mercats de proveïments llancen un protocol d’actuació davant emergències després de la DANA

Els mercats de proveïments presentaran a València el primer protocol d'actuació davant emergències després de la DANA, basat en l'experiència de huit mercats valencians. METRAE reunirà 250 representants del comerç tradicional per a compartir aprenentatges i coordinar respostes amb les administracions.

Detingut un home de 26 anys per dos robatoris amb una pistola simulada prop del Castell de Santa Bàrbara

Detingut un home de 26 anys per assaltar a parelles en els accessos al Castell de Santa Bàrbara amb una pistola simulada. Dos víctimes van resultar ferides.

Dates semblants i un patró comú: les quatre grans danes de València

En set dècades, quatre episodis de gota freda van colpejar la província de València quasi sempre a la fi d'octubre i amb un patró similar. 1987 manté el rècord diari i 2024 va batre marques d'intensitat horària, en sis i en dotze hores.

Detingut a Elx un home de 38 anys amb una pistola carregada en un cotxe de lloguer

La Policia Local va interceptar en Carrús un cotxe de lloguer amb matrícula estrangera i va trobar una pistola amb un projectil en la recambra. El conductor, de 38 anys i nacionalitat lituana, va ser arrestat i lloc a disposició judicial mentres s'investiga l'origen de l'arma.

Bonaire passa de símbol de la tragèdia a motor de la recuperació econòmica

Un any després de la dana, el centre d'Aldaia opera a ple rendiment, supera xifres prèvies i prepara una ampliació de 10.000 m² després de modernitzar infraestructures i protocols.

Folgado recorda la riuada a Torrent i urgix actuar en els barrancs de la Horteta i del Pedrís

A punt de complir-se un any de la riuada del 29 d'octubre de 2024, l'alcaldessa de Torrent rememora la imatge d'ones en el barranc de la Horteta. Reclama obres en la Horteta i el Pedrís i sistemes d'avís per a previndre nous episodis.