Apedreguen huit cotxes en la pista d’Ademús

El passat dissabte es van repetir de nou les accions vandàliques que es realitzen des de fa cert temps, quan uns individus llançaren pedres a la calçada de la carretera CV-35, o més coneguda com la pista d'Ademús. Exactament entre els quilòmetres 5 i 6 d'esta carretera en sentit cap a Llíria. Anit es varen vore afectats huit vehicles, què varen d'haver parar després que diverses pedres col·lisionaren contra els seus cotxes.

 

Esta acció intencionada i que van realitzar uns individus que s'amagaven darrere d'uns arbuts que es troben als marges de la carretera, segons informa Las Provincias, després de rebre tota la informació d'un testimoni. Com també es va informar que diversos conductors varen telefonar al 112 i al 091 per alertar d'estos fets, els quals es han produït fractures en les llunes i abonyegaments en la carrosseria dels cotxes. Altres conductors decidiren continuar fins a l'eixida del conegut centre comercial de la zona, Heron City, per no entorpir la circulació i després telefonar també als agents policials.

 

Uns actes vandàlics reiterats

 

«Van tirar pedres de gran grandària des del costat dret de la calçada», explica un dels afectats, Jesús C., al mateix periòdic abans esmentat. Este no és el primer acte vandàlic que es realitza en esta carretera, sinó que és reiterat en este tram que passa pel terme de Paterna, a la comarca de l'Horta Oest. «Un dels cotxes que tenia davant va frenar de colp i jo vaig haver de fer el mateix per no colpejar-lo», declara Vicente L. un dels altres testimonis que recull el periòdic.

 

Un dispositiu policial per a buscar als delinqüents

 

La Policia Nacional només tindre constància dels fets va procedir a muntar un operatiu policial per eixir a la cerca dels autors d'estos fets vandàlic, però estos aconseguiren escapar. Segons les investigacions, els causants que varen llançar estes pedres seria un grup de menors del conflictiu barri de La Coma.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.