8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Apedreguen huit cotxes en la pista d’Ademús

El passat dissabte es van repetir de nou les accions vandàliques que es realitzen des de fa cert temps, quan uns individus llançaren pedres a la calçada de la carretera CV-35, o més coneguda com la pista d'Ademús. Exactament entre els quilòmetres 5 i 6 d'esta carretera en sentit cap a Llíria. Anit es varen vore afectats huit vehicles, què varen d'haver parar després que diverses pedres col·lisionaren contra els seus cotxes.

 

Esta acció intencionada i que van realitzar uns individus que s'amagaven darrere d'uns arbuts que es troben als marges de la carretera, segons informa Las Provincias, després de rebre tota la informació d'un testimoni. Com també es va informar que diversos conductors varen telefonar al 112 i al 091 per alertar d'estos fets, els quals es han produït fractures en les llunes i abonyegaments en la carrosseria dels cotxes. Altres conductors decidiren continuar fins a l'eixida del conegut centre comercial de la zona, Heron City, per no entorpir la circulació i després telefonar també als agents policials.

 

Uns actes vandàlics reiterats

 

«Van tirar pedres de gran grandària des del costat dret de la calçada», explica un dels afectats, Jesús C., al mateix periòdic abans esmentat. Este no és el primer acte vandàlic que es realitza en esta carretera, sinó que és reiterat en este tram que passa pel terme de Paterna, a la comarca de l'Horta Oest. «Un dels cotxes que tenia davant va frenar de colp i jo vaig haver de fer el mateix per no colpejar-lo», declara Vicente L. un dels altres testimonis que recull el periòdic.

 

Un dispositiu policial per a buscar als delinqüents

 

La Policia Nacional només tindre constància dels fets va procedir a muntar un operatiu policial per eixir a la cerca dels autors d'estos fets vandàlic, però estos aconseguiren escapar. Segons les investigacions, els causants que varen llançar estes pedres seria un grup de menors del conflictiu barri de La Coma.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.