Apedreguen huit cotxes en la pista d’Ademús

El passat dissabte es van repetir de nou les accions vandàliques que es realitzen des de fa cert temps, quan uns individus llançaren pedres a la calçada de la carretera CV-35, o més coneguda com la pista d'Ademús. Exactament entre els quilòmetres 5 i 6 d'esta carretera en sentit cap a Llíria. Anit es varen vore afectats huit vehicles, què varen d'haver parar després que diverses pedres col·lisionaren contra els seus cotxes.

 

Esta acció intencionada i que van realitzar uns individus que s'amagaven darrere d'uns arbuts que es troben als marges de la carretera, segons informa Las Provincias, després de rebre tota la informació d'un testimoni. Com també es va informar que diversos conductors varen telefonar al 112 i al 091 per alertar d'estos fets, els quals es han produït fractures en les llunes i abonyegaments en la carrosseria dels cotxes. Altres conductors decidiren continuar fins a l'eixida del conegut centre comercial de la zona, Heron City, per no entorpir la circulació i després telefonar també als agents policials.

 

Uns actes vandàlics reiterats

 

«Van tirar pedres de gran grandària des del costat dret de la calçada», explica un dels afectats, Jesús C., al mateix periòdic abans esmentat. Este no és el primer acte vandàlic que es realitza en esta carretera, sinó que és reiterat en este tram que passa pel terme de Paterna, a la comarca de l'Horta Oest. «Un dels cotxes que tenia davant va frenar de colp i jo vaig haver de fer el mateix per no colpejar-lo», declara Vicente L. un dels altres testimonis que recull el periòdic.

 

Un dispositiu policial per a buscar als delinqüents

 

La Policia Nacional només tindre constància dels fets va procedir a muntar un operatiu policial per eixir a la cerca dels autors d'estos fets vandàlic, però estos aconseguiren escapar. Segons les investigacions, els causants que varen llançar estes pedres seria un grup de menors del conflictiu barri de La Coma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.

L’Oviedo s’aferra a la permanència davant un Vila-real llançat cap a la Champions

L'Oviedo, cuer però en ratxa, rep a un Vila-real quasi classificat per a la Lliga de Campions en un dol clau que pot marcar la lluita per la permanència.

Els municipis nuclears reclamen que la pròrroga de les centrals es decidisca amb criteris tècnics

L'associació de municipis nuclears reclama que la continuïtat de les centrals, com Almaraz, es decidisca per criteris tècnics i defén el seu paper en la demanda energètica actual.

A presó un matrimoni acusat d’estafar 200.000 euros amb una trama immobiliària a Oropesa

Un matrimoni d'Orpesa entra a la presó provisional acusat de liderar una trama d'estafes immobiliàries amb la qual hauria defraudat més de 200.000 euros a unes 30 víctimes en diverses províncies.

Barcala veu lògiques les citacions per les vivendes públiques i el PSOE afirma que la Justícia assenyala al seu entorn

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, considera lògiques les citacions judicials pel cas de les vivendes públiques dels Naus, mentres el PSPV-PSOE sosté que la investigació apunta a càrrecs del seu entorn més pròxim.

La Diputació d’Alacant nega haver oferit a Facpyme la gestió dels bons comercie

La Diputació d'Alacant sosté que no va promoure a Facpyme com a gestora dels bons comercie i que van ser els ajuntaments els qui van decidir de manera autònoma com tramitar les ajudes.

València Basket s’agarra al factor pista davant el milionari Panathinaikos

València Basket afronta els quarts de final de l'Eurolliga amb avantatge de pista i una fase regular més sòlida davant un Panathinaikos que lidera els pressupostos de la competició i ha sigut sancionat per excedir el límit econòmic.