7.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Apedreguen huit cotxes en la pista d’Ademús

El passat dissabte es van repetir de nou les accions vandàliques que es realitzen des de fa cert temps, quan uns individus llançaren pedres a la calçada de la carretera CV-35, o més coneguda com la pista d'Ademús. Exactament entre els quilòmetres 5 i 6 d'esta carretera en sentit cap a Llíria. Anit es varen vore afectats huit vehicles, què varen d'haver parar després que diverses pedres col·lisionaren contra els seus cotxes.

 

Esta acció intencionada i que van realitzar uns individus que s'amagaven darrere d'uns arbuts que es troben als marges de la carretera, segons informa Las Provincias, després de rebre tota la informació d'un testimoni. Com també es va informar que diversos conductors varen telefonar al 112 i al 091 per alertar d'estos fets, els quals es han produït fractures en les llunes i abonyegaments en la carrosseria dels cotxes. Altres conductors decidiren continuar fins a l'eixida del conegut centre comercial de la zona, Heron City, per no entorpir la circulació i després telefonar també als agents policials.

 

Uns actes vandàlics reiterats

 

«Van tirar pedres de gran grandària des del costat dret de la calçada», explica un dels afectats, Jesús C., al mateix periòdic abans esmentat. Este no és el primer acte vandàlic que es realitza en esta carretera, sinó que és reiterat en este tram que passa pel terme de Paterna, a la comarca de l'Horta Oest. «Un dels cotxes que tenia davant va frenar de colp i jo vaig haver de fer el mateix per no colpejar-lo», declara Vicente L. un dels altres testimonis que recull el periòdic.

 

Un dispositiu policial per a buscar als delinqüents

 

La Policia Nacional només tindre constància dels fets va procedir a muntar un operatiu policial per eixir a la cerca dels autors d'estos fets vandàlic, però estos aconseguiren escapar. Segons les investigacions, els causants que varen llançar estes pedres seria un grup de menors del conflictiu barri de La Coma.

Últimes notícies

Dijous amb cel buidat que tendirà a nuvolós i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

Cel poc nuvolós o buidat gran part del dijous i augment de nuvolositat al final, amb alguna precipitació feble aïllada a l'interior de València. Temperatures estables i vent fluix amb canvis de direcció.

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.