Arriba la 7a edició del Racing Legends del circuit Ricardo Tormo de Xest

Este cap de setmana el Circuit de Ricardo Tormo celebra una concentració de vehicles antics

Una moto durant una de les competicions | Generalitat Valenciana

 

El Circuit Ricardo Tormo celebra este cap de setmana la 7a edició del Racing Legends, la concentració de vehicles clàssics que cada any obri el calendari de carreres de Xest, en la comarca de la Foia de Bunyol (València). Dos jornades en les que els vehicles d’època prenen la pista i el pàdoc del circuit amb exhibicions i també amb competició.

 

Durant el Racing Legends se celebraran carreres del Trofeu de Regularitat de la Comunitat Valenciana, del Històric Endurance, del Campionat d’Espanya de Motos Clàssiques i de la International Classic Gran Pix, un certamen europeu amb motos clàssiques de competició.

 

A demés, se celebrarà el Trofeu Paco González amb motos de competició anteriors a 1994, amb especial atenció a les Kawasaki de Gran Premi i al pilot sud-africà quatre volte campió del món, Kork Ballington, que és l’estrela convidada a l’esdeveniment.

 

Mercat modernista

Entre les activitats, carreres i exposicions destaca una novetat en el programa. Per primera volta el Racing Legends, en col·laboració amb la companyia La Fragua de Vulcano, oferix una completa programació d’activitats d’oci per a tota la família centrada en l’època del modernisme valencià.

 

Les entrades per a assistir al Racing Legends estan a la venda en la pàgina web oficial del Circuit www.circuitricardotormo.com i també en les taquilles del Circuit tant el dissabte com el diumenge a partir de les 9.00 hores. El preu de l’abonament per als dos dies és de 15 euros i l’entrada única d’un dia és de 10 euros.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.