L’Associació Contra el Càncer de Torrent recapta més de 9.000 euros

L’Associació Contra el Càncer de Torrent (AECC) va organitzar el passat cap de setmana un acapte amb la qual va aconseguir recaptar 9.709’31 euros, que aniran destinats a la investigació d’aquesta malaltia.

Torrent que grans eres, però que solidària eres”, ha manifestat davant l’èxit d’aquesta iniciativa la presidenta de l’associació, Amparo Almerich, qui també ha volgut agrair “el treball de la Junta i els col·laboradors de l’AECC, així com el suport i la participació de totes les comissions falleres de la ciutat, de les persones voluntàries i de les associacions ARCTIC, Tècniques orientals, Cors oberts i ADISTO, que han estat al nostre costat en aquesta bonica campanya”.

La investigació és fonamental per avançar en una cura contra la malaltia tan devastadora que és el càncer.

Aquesta malaltia cada vegada té més tractament, i amb ells és salva molta gent, però encara així també hi ha molta que es queda en el camí, per això s’ha de fer tot el possible per acabar amb esta xacra.

Últimes notícies

Rubén Burgos avisa després del primer colp a Saragossa: el treball serà dur per a guanyar la Lliga

Rubén Burgos, tècnic del València Basket, demana calma després del primer triomf a Saragossa i advertix que l'equip haurà de treballar intensament per a tancar la final de la Lliga Femenina davant Casademont.

L’IVF avala a més de 1.300 jóvens per a comprar la seua primera vivenda fins a abril de 2026

El programa d'avals de l'IVF ha permés a més de 1.300 jóvens accedir a finançament de fins al 100% per a comprar la seua primera vivenda en la Comunitat Valenciana i ja supera el volum de garanties de tot 2025.

El gratacel residencial més alt d’Europa comença a elevar-se a Benidorm

Benidorm inicia la construcció d'una torre residencial de 64 plantes i 230 metres, amb 260 vivendes i una inversió de 140 milions, cridada a ser la més alta d'Europa.

Aemet activa l’alerta groga per pluges i tempestes este diumenge a l’interior nord de València

Aemet activa per a este diumenge l'alerta groga per tempestes a l'interior nord de València, amb ruixats localment forts i un avís vigent de vesprada a nit.

La Generalitat permet usar la llana d’ovella i cabra com a nou fertilitzant agrícola

La Generalitat autoritza que la llana d'ovelles i cabres, fins ara sense valor comercial i costosa de retirar, puga tractar-se i utilitzar-se com a fertilitzant en sòls agrícoles, alleujant costos i millorant la gestió de residus ramaders.

Primal Scream i Röyksopp lideren un Deleste 2026 més electrònic i amb rècord a la vista

L'edició 2026 del Deleste Festival convertix de nou els Jardins de Vivers de València en focus de música independent, amb dos jornades diferenciades i rècord de públic en l'horitzó.

La Guàrdia Civil investiga l’agressió sexual a una menor en un club de futbol de Faura

La Guàrdia Civil manté obertes diligències per una presumpta agressió sexual a una xiqueta de 13 anys, atribuïda al fisioterapeuta de l'equip de futbol femení de Faura durant una sessió de tractament.

Psiquiatres reclamen abordar la depressió persistent sense banalitzar-la ni culpar al pacient

Especialistes en salut mental defenen un abordatge integral i psicosocial de la depressió persistent i els trastorns de la personalitat, amb més formació, recursos i humanitat en l'atenció, sense culpabilitzar al pacient.