Carlos Mazón exigeix un suport contundent del Govern amb Brussel·les durant el congrés del PPE

ALACANT 25 (EUROPA PRESS) El president de la Generalitat Carlos Mazón ha subratllat la importància de reivindicar les ajudes d’altres administracions que actualment no estan a l’alçada de les necessitats durant el congrés del Partit Popular Europeu (PPE) que se celebrarà a València dimarts i dimecres que ve. «Anem a exigir al Govern d’Espanya que siga contundent i reivindicatiu amb Brussel·les» ha afirmat Mazón en declaracions als mitjans. Els comentaris del cap del Consell s’han produït en el marc de la commemoració del centenari de la inauguració de les Obres i Canals de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regants de Levante Izquierda del Segura a La Murada una pedania d’Oriola (Alacant). Mazón ha recalcat que durant este congrés «el principal partit europeu» podrà «conéixer de primera mà la situació en la qual estem» agraint «extraordinàriament» que el congrés es realitze a la nostra ciutat. Ha afegit que l’objectiu és «reivindicar sol·licitar i posar damunt de la taula que necessitem més suport i que si el Govern d’Espanya no ho està fent directament nosaltres sí amb els nostres companys del PPE». El president ha destacat que este esdeveniment polític arriba en un moment clau on és crucial insistir en les ajudes de les altres administracions que no estan complint amb les seues responsabilitats. «El Govern d’Espanya està pràcticament arrossegant els peus» ha manifestat. El lideratge de Mazón en la cerca de fons europeus és ferm; «estic convençut per les relacions que establim que necessitem este suport i esta ajuda com més prompte millor». A més ha expressat que el congrés del PPE es va a realitzar a València «amb este esperit» subratllant la necessitat d’ajudar i aprofitar l’esdeveniment perquè «el temps passa i només la Generalitat està accelerant. La resta ha d’accelerar també» ha conclòs.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.