Carlos Mazón exigeix un suport contundent del Govern amb Brussel·les durant el congrés del PPE

ALACANT 25 (EUROPA PRESS) El president de la Generalitat Carlos Mazón ha subratllat la importància de reivindicar les ajudes d’altres administracions que actualment no estan a l’alçada de les necessitats durant el congrés del Partit Popular Europeu (PPE) que se celebrarà a València dimarts i dimecres que ve. «Anem a exigir al Govern d’Espanya que siga contundent i reivindicatiu amb Brussel·les» ha afirmat Mazón en declaracions als mitjans. Els comentaris del cap del Consell s’han produït en el marc de la commemoració del centenari de la inauguració de les Obres i Canals de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regants de Levante Izquierda del Segura a La Murada una pedania d’Oriola (Alacant). Mazón ha recalcat que durant este congrés «el principal partit europeu» podrà «conéixer de primera mà la situació en la qual estem» agraint «extraordinàriament» que el congrés es realitze a la nostra ciutat. Ha afegit que l’objectiu és «reivindicar sol·licitar i posar damunt de la taula que necessitem més suport i que si el Govern d’Espanya no ho està fent directament nosaltres sí amb els nostres companys del PPE». El president ha destacat que este esdeveniment polític arriba en un moment clau on és crucial insistir en les ajudes de les altres administracions que no estan complint amb les seues responsabilitats. «El Govern d’Espanya està pràcticament arrossegant els peus» ha manifestat. El lideratge de Mazón en la cerca de fons europeus és ferm; «estic convençut per les relacions que establim que necessitem este suport i esta ajuda com més prompte millor». A més ha expressat que el congrés del PPE es va a realitzar a València «amb este esperit» subratllant la necessitat d’ajudar i aprofitar l’esdeveniment perquè «el temps passa i només la Generalitat està accelerant. La resta ha d’accelerar també» ha conclòs.

Últimes notícies

El Suprem absol danys i malversació a l’exalcalde de Gandia Arturo Torró en el cas Tele 7

El Tribunal Suprem ha anul·lat la condemna per malversació contra l’exalcalde de Gandia Arturo Torró i l’empresari Ricardo Manuel Faura, en el cas Tele 7, i ha absolt tots dos dels delictes pels quals havien sigut condemnats.

Un jutjat investigarà Vicent Mascarell per atribuir al PP un atac vandàlic a la seu del PSPV

El Jutjat d’Instrucció de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d’Organització del PSPV, Vicent Mascarell, per un presumpte delicte de calúmnies en atribuir al PP un atac vandàlic a la seu socialista, posteriorment reivindicat per un grup comunista.

El sacerdot expulsat per Roma qualifica de injusta la decisió i denuncia indefensió

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha qualificat d injust el decret del papa Lleó XIV que l expulsa de l estat clerical i ha denunciat que s ha quedat sense dret de defensa, en ignorar-se, segons sosté, els seus arguments doctrinals.

La Generalitat alerta que la regularització d’immigrants pot impactar en tot l’espai europeu

La Generalitat Valenciana ha demanat al Tribunal Suprem que eleve al TJUE la regularització extraordinària d’immigrants aprovada per l’Estat, en considerar que pot afectar l’espai europeu de llibertat, seguretat i justícia i que s’ha fet sense coordinació amb la Unió Europea.

El TSJCV avala les delegacions d’obres d’Edificant acordades per un Consell en funcions

El TSJCV ha rebutjat els recursos de la Generalitat que buscaven anul·lar delegacions d’obres d’Edificant aprovades en 2023, en plena etapa de Consell en funcions, i confirma que eren gestió ordinària.

48 ajuntaments de la província de València reben 400.000 € per a fer front als danys de la dana

Un total de 48 ajuntaments de la província de València han rebut 400.000 euros del fons solidari del segur per a millorar l’accessibilitat i la resposta inclusiva davant emergències després de la dana del 24 d’octubre de 2024.

Catalá dona per fet que el PP tindrà candidat autonòmic abans del 18 de juliol

María José Catalá es mostra segura que el PP oficialitzarà les candidatures autonòmiques abans del 18 de juliol, data en què es proclamaran també els candidats a alcaldia de totes les capitals de província.

La Generalitat ingressa 882.000 euros en subhastar un edifici a València i una finca a Vila-real

La Conselleria d'Economia ha adjudicat en subhasta un edifici al centre de València i una finca rústica a Vila-real per 882.217,08 euros, dins de l’estratègia d’optimització del patrimoni autonòmic.