10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Carlos Mazón exigeix un suport contundent del Govern amb Brussel·les durant el congrés del PPE

ALACANT 25 (EUROPA PRESS) El president de la Generalitat Carlos Mazón ha subratllat la importància de reivindicar les ajudes d’altres administracions que actualment no estan a l’alçada de les necessitats durant el congrés del Partit Popular Europeu (PPE) que se celebrarà a València dimarts i dimecres que ve. “Anem a exigir al Govern d’Espanya que siga contundent i reivindicatiu amb Brussel·les” ha afirmat Mazón en declaracions als mitjans. Els comentaris del cap del Consell s’han produït en el marc de la commemoració del centenari de la inauguració de les Obres i Canals de Reg del Quart Canal de Ponent de la Comunitat General de Regants de Levante Izquierda del Segura a La Murada una pedania d’Oriola (Alacant). Mazón ha recalcat que durant este congrés “el principal partit europeu” podrà “conéixer de primera mà la situació en la qual estem” agraint “extraordinàriament” que el congrés es realitze a la nostra ciutat. Ha afegit que l’objectiu és “reivindicar sol·licitar i posar damunt de la taula que necessitem més suport i que si el Govern d’Espanya no ho està fent directament nosaltres sí amb els nostres companys del PPE”. El president ha destacat que este esdeveniment polític arriba en un moment clau on és crucial insistir en les ajudes de les altres administracions que no estan complint amb les seues responsabilitats. “El Govern d’Espanya està pràcticament arrossegant els peus” ha manifestat. El lideratge de Mazón en la cerca de fons europeus és ferm; “estic convençut per les relacions que establim que necessitem este suport i esta ajuda com més prompte millor”. A més ha expressat que el congrés del PPE es va a realitzar a València “amb este esperit” subratllant la necessitat d’ajudar i aprofitar l’esdeveniment perquè “el temps passa i només la Generalitat està accelerant. La resta ha d’accelerar també” ha conclòs.

Últimes notícies

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.