Cayetano Rivera es pronuncia sobre la suposada infidelitat a Eva González

Cayetano Rivera ja ha mogut fitxa en relació amb els rumors que li assenyalaven com el famós que havia sigut infidel a la seua parella. Telecinco porta des del dijous passat parlant sobre el tema, això sí, sense dir noms.

  

Encara que ningú s’ha atrevit a donar el nom, va ser un descuit de Kiko Matamoros el que va posar a Cayetano Rivera en el punt de mira. «Esta xica i Cayetano són reincidents» afirmava el col·laborador. Arran d’això, el torero ha enviat un comunicat, que ha fet públic en el seu compte de Twitter, a on anuncia mesures legals contra estes especulacions.

 

Cayetano demandarà

«Creant una situació molt dolorosa per a la meua família, la meua dona i el meu fill, menor d’edat» comença dient el fill de ‘Paquirri’ després de què isquera el seu nom davant el que considera «greus especulacions sobre la meua persona». I anuncia que «davant d’esta situació que atempta contra els meus drets fonamentals, informe de la meua ferma intenció de posar en mans de la justícia l’assumpte i a tot aquell que col·labore en la difusió de les citades especulacions» en relació amb altres programes com ‘Sálvame’, ‘Viva la vida’ i ‘Socialité’.

 

  

Diego Arrabal, col·laborador del programa presentat per Emma García, no creu que siguen certes les informacions sobre la famosa infidelitat i assegurava que «hi ha por de què se sàpiga qui hi ha darrere de tot això», mentres que en ‘Socialité’ han continuat donant pistes d’esta infidelitat, venuda com ‘la bomba de la dècada’.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.

Marcelino: Lamine Yamal va estar excepcional i el Barça va ser precís

El Vila-real va caure 4-1 al Camp Nou i Marcelino va assenyalar a Lamine Yamal, autor de tres gols, i a l'eficàcia blaugrana. El 3-1, després d'una fallada pròpia, va marcar el desenllaç.

Lamine Yamal firma el seu primer triplet i guia el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real

Lamine Yamal es va convertir en el més jove a aconseguir un triplet de lliga amb el Barcelona en el 4-1 al Vila-real. El líder es va reafirmar i arriba amb impuls a la Copa.

El primer triplet de Lamine Yamal decidix el 4-1 del Barcelona al Vila-real

Lamine Yamal va firmar el seu primer triplet i va liderar el 4-1 del Barcelona davant el Vila-real en la jornada 26. Lewandowski va tancar la golejada en l'afegit.

Educació remet a les taules de negociació el debat sobre les condicions del professorat

La Conselleria d'Educació ha reiterat que les condicions laborals del professorat s'abordaran en les taules sectorials. La posició arriba en una jornada amb manifestacions a València, Alacant i Castelló.

El Barça marxa 2-0 al descans davant el Vila-real amb un doblet de Lamine Yamal

Lamine Yamal marca en els minuts 28 i 37 i el Barcelona arriba a l'intermedi 2-0 enfront del Vila-real en el Spotify Camp Nou, jornada 26 de LaLiga.