Cayetano Rivera es pronuncia sobre la suposada infidelitat a Eva González

Cayetano Rivera ja ha mogut fitxa en relació amb els rumors que li assenyalaven com el famós que havia sigut infidel a la seua parella. Telecinco porta des del dijous passat parlant sobre el tema, això sí, sense dir noms.

  

Encara que ningú s’ha atrevit a donar el nom, va ser un descuit de Kiko Matamoros el que va posar a Cayetano Rivera en el punt de mira. «Esta xica i Cayetano són reincidents» afirmava el col·laborador. Arran d’això, el torero ha enviat un comunicat, que ha fet públic en el seu compte de Twitter, a on anuncia mesures legals contra estes especulacions.

 

Cayetano demandarà

«Creant una situació molt dolorosa per a la meua família, la meua dona i el meu fill, menor d’edat» comença dient el fill de ‘Paquirri’ després de què isquera el seu nom davant el que considera «greus especulacions sobre la meua persona». I anuncia que «davant d’esta situació que atempta contra els meus drets fonamentals, informe de la meua ferma intenció de posar en mans de la justícia l’assumpte i a tot aquell que col·labore en la difusió de les citades especulacions» en relació amb altres programes com ‘Sálvame’, ‘Viva la vida’ i ‘Socialité’.

 

  

Diego Arrabal, col·laborador del programa presentat per Emma García, no creu que siguen certes les informacions sobre la famosa infidelitat i assegurava que «hi ha por de què se sàpiga qui hi ha darrere de tot això», mentres que en ‘Socialité’ han continuat donant pistes d’esta infidelitat, venuda com ‘la bomba de la dècada’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.

Iván Ortolá aconseguix la seua primera victòria en Moto2 amb sanció de volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha estrenat el seu palmarés en Moto2 al Gran Premi de la República Txeca, a Brno, malgrat complir una sanció de volta llarga. David Alonso ha sigut segon i el líder del Mundial, Manuel González, ha acabat cinqué després dun inici molt complicat.

Avis groc per calor intensa este dilluns en l’interior i el litoral nord de València

Aemet ha activat l’avís groc per altes temperatures este dilluns entre les 13 i les 21 hores en l’interior i el litoral nord de la província de València, on es podrien arribar als 36 graus.

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.