Cayetano Rivera es pronuncia sobre la suposada infidelitat a Eva González

Cayetano Rivera ja ha mogut fitxa en relació amb els rumors que li assenyalaven com el famós que havia sigut infidel a la seua parella. Telecinco porta des del dijous passat parlant sobre el tema, això sí, sense dir noms.

  

Encara que ningú s’ha atrevit a donar el nom, va ser un descuit de Kiko Matamoros el que va posar a Cayetano Rivera en el punt de mira. «Esta xica i Cayetano són reincidents» afirmava el col·laborador. Arran d’això, el torero ha enviat un comunicat, que ha fet públic en el seu compte de Twitter, a on anuncia mesures legals contra estes especulacions.

 

Cayetano demandarà

«Creant una situació molt dolorosa per a la meua família, la meua dona i el meu fill, menor d’edat» comença dient el fill de ‘Paquirri’ després de què isquera el seu nom davant el que considera «greus especulacions sobre la meua persona». I anuncia que «davant d’esta situació que atempta contra els meus drets fonamentals, informe de la meua ferma intenció de posar en mans de la justícia l’assumpte i a tot aquell que col·labore en la difusió de les citades especulacions» en relació amb altres programes com ‘Sálvame’, ‘Viva la vida’ i ‘Socialité’.

 

  

Diego Arrabal, col·laborador del programa presentat per Emma García, no creu que siguen certes les informacions sobre la famosa infidelitat i assegurava que «hi ha por de què se sàpiga qui hi ha darrere de tot això», mentres que en ‘Socialité’ han continuat donant pistes d’esta infidelitat, venuda com ‘la bomba de la dècada’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.