Cayetano Rivera es pronuncia sobre la suposada infidelitat a Eva González

Cayetano Rivera ja ha mogut fitxa en relació amb els rumors que li assenyalaven com el famós que havia sigut infidel a la seua parella. Telecinco porta des del dijous passat parlant sobre el tema, això sí, sense dir noms.

  

Encara que ningú s’ha atrevit a donar el nom, va ser un descuit de Kiko Matamoros el que va posar a Cayetano Rivera en el punt de mira. «Esta xica i Cayetano són reincidents» afirmava el col·laborador. Arran d’això, el torero ha enviat un comunicat, que ha fet públic en el seu compte de Twitter, a on anuncia mesures legals contra estes especulacions.

 

Cayetano demandarà

«Creant una situació molt dolorosa per a la meua família, la meua dona i el meu fill, menor d’edat» comença dient el fill de ‘Paquirri’ després de què isquera el seu nom davant el que considera «greus especulacions sobre la meua persona». I anuncia que «davant d’esta situació que atempta contra els meus drets fonamentals, informe de la meua ferma intenció de posar en mans de la justícia l’assumpte i a tot aquell que col·labore en la difusió de les citades especulacions» en relació amb altres programes com ‘Sálvame’, ‘Viva la vida’ i ‘Socialité’.

 

  

Diego Arrabal, col·laborador del programa presentat per Emma García, no creu que siguen certes les informacions sobre la famosa infidelitat i assegurava que «hi ha por de què se sàpiga qui hi ha darrere de tot això», mentres que en ‘Socialité’ han continuat donant pistes d’esta infidelitat, venuda com ‘la bomba de la dècada’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cristhian Mosquera entra en la història del futbol alacantí amb el seu debut amb Espanya

El central de l'Arsenal Cristhian Mosquera s'estrena amb la selecció espanyola absoluta davant Sèrbia i es convertix en el quinzé futbolista nascut a la província d'Alacant que vist la samarreta nacional.

El Vila-real s’acosta a la seua tercera temporada amb més de vint triomfs en Lliga

El Vila-real afronta el tram final de la temporada amb 18 triomfs després de 29 jornades i té a tir superar les vint victòries en Lliga per tercera vegada en la seua història.

El València Basket busca afermar la segona plaça en la seua visita a Burgos

El València Basket visita la pista del Recol·lectes Burgos per a defendre la seua segona plaça en la Lliga Endesa després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i amb diverses baixes sensibles en el perímetre.

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.