15.1 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Concha Velasco confessa els seus problemes econòmics durant la pandèmia

 

Als seus 81 anys, Concha Velasco continua incombustible. L’actriu val·lisoletana es troba de gira representant l’obra ‘La habitación de María‘ on repeteix a les ordres del seu fill després de l’èxit de ‘El funeral’.

 

En la presentació de la seua obra de teatre, l’artista ha confessat que acaba de sotmetre’s a una intervenció quirúrgica: “Fa tres dies que m’han donat l’alta, m’han operat d’una peritonitis que em va envair la pleura; això m’ha deixat seqüeles, però jo li deia al metge: a Bilbao vaig com siga!”, ha explicat l’actriu val·lisoletana que estarà des d’aquest dijous fins al diumenge en el teatre Arriaga amb aquest monòleg.

 

Amb aquesta obra, la mítica ‘xica Yeyé‘ torna als escenaris, amb un personatge del qual assegura: “No té res a veure amb mi, ni tinc agorafòbia ni els problemes que té Isabel Chacón”. En l’obra, l’actriu encarna a una escriptora agorafòbica que s’enfronta a la decisió més important de la seua vida, en la qual es mostren les pors, fantasmes i traumes que li han portat a la difícil situació en la qual es troba.

 

“Al públic no se li poden comptar tristeses, encara que l’obra siga dramàtica; cal conquistar a la gent perquè vinga al teatre”, assegura l’actriu. Concha Velasco ha confessat també el que faria si li tocara la loteria: “Si em tocara la loteria, convidaria a la gent a vindre al teatre”.

 

“He viscut molt mal la pandèmia”

L’actriu ha revelat als mitjans com de dur que ha sigut la pandèmia per a ella: “He viscut molt mal la pandèmia. Soc una persona que està acostumada a besar i abraçar a la gent i a dormir amb el meu nét, i la soledat l’he portada malament”, ha lamentat l’actriu, al que ha afegit que s’ha vist també amb problemes econòmics. “A causa de no poder fer rodatges, no hi ha diners, i he hagut de vendre coses de casa”, ha exclamat Concha.

 

Tal ha sigut la gravetat de la seua situació econòmica, que Velasco ha venut coses de la seua casa durant la pandèmia: “No m’importa dir-ho, he hagut de vendre tot el que tenia a la meua casa perquè quan no es cobra, fa falta fer-ho. Jo feliç, ja que tenia coses per a vendre. Fa uns dies els vaig dir al meu fill: Hi ha una coberteria allí, ven-la. I li van donar 50 euros per a anar a la farmàcia.

 

Davant aquestes declaracions, els periodistes li han preguntat com ha pogut arribar a aqueixa situació amb la seua gran trajectòria, en la qual ha arribat a fer set pel·lícules a l’any, innombrables sèries, obres de teatre i presentar durant una dècada ‘Cine de barrio’ en TVE. “He invertit en espectacles tot el que tenia en l’època de Paco i no tots han sigut rendibles. Per exemple, Hello Dolly em va costar tants diners que fins i tot encara m’arriben factures dels focus, del decorat… En el teatre he sigut un poc malgastadora, però en la meua vida privada mai. Han sigut muntatges molt cars. Les ruïnes econòmiques sempre m’han vingut pels espectacles, perquè mai m’hauràs vist en un casino. Mai m’hauràs vist en festes a Marbella perquè sempre he estat treballant”. 

 

Concha Velasco: “Paco i la meua família són intocables”

En múltiples ocasions, Concha Velasco ha culpat a Paco Marsó –el seu exmarit- d’haver sigut el responsable dels seus deutes econòmics, no obstant això, aquesta vegada s’ha negat a parlar del seu ja mort marit. “Paco està mort i dels morts no es parla més, és intocable. Ara sé que em queda poc temps d’estar en aquest món i em vaig a dedicar a demanar perdó a totes les persones a les quals he fet mal, concretament a tres he pogut demanar-los perdó en vida. I Paco i la meua família són intocables”:

 

Malgrat la seua difícil situació econòmica, la protagonista de la sèrie ‘Herederos de Televisió Espanyola‘ està plena de projectes: “Els meus fills no volen que treballe, ni tan sols Manuel, que és l’autor d’aquesta obra. Fins li he demanat que m’escriga altra i m’ha dit que no. La veritat és que no vull fer més gires, de moment, tinc signat un contracte fins a febrer amb “La habitación de María”. Després m’han proposat tornar a fer “Reina Juana”, que ja la vaig representar en el  teatre Abadia, un text meravellós d’Ernesto Caballero.

 

 

Últimes notícies

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.

Morant acusa el Consell d’executar només el 27% de la inversió educativa

Diana Morant ha denunciat que el Consell només ha executat el 27% de les inversions en Educació i un 20% en Servicis Socials. Ha qualificat el balanç de l'any com a suspens total i ha criticat la pròrroga pressupostària.

Quinta jornada sense resultats en la busca dels tres espanyols desapareguts a Indonèsia

Els equips han tancat sense troballes la quinta jornada per a localitzar a tres espanyols després del naufragi prop de Padar. L'operatiu seguirà el dimecres.

Metrovalencia supera 3,6 milions de viatgers en el tram sud reobert després de la dana

En sis mesos des de la reobertura del 27 de juny, el tram entre València Sud i Castelló ha mogut 3.659.828 usuaris. La inversió de més de 100 milions i la reconstrucció de 50 km han normalitzat el servici en les Línies 1, 2 i 7.

El València es juga a Vigo tallar la seua ratxa sense guanyar fora

L'equip de Carlos Corberán visita al Celta per a buscar el seu primer triomf a domicili de la temporada i esquivar repetir el mal inici de la passada campanya.

Alacant ha aprovat ajudes de 300 euros per fill nascut en 2025 per a 332 famílies

L'Ajuntament ha aprovat la resolució definitiva de les ajudes de naixement de 2025: 300 euros per fill per a 332 famílies, amb un total de 100.000 euros. En 2026 el pressupost es duplica per a atendre tota la demanda.