Una conductora borratxa es queda adormida mentres la filla, de 5 anys, passeja per l’autovia de Torrent

Autovia CV-366 en direcció Torrent, l'Horta (València)

El cotxe estava parat a un km de la rotonda d’entrada a Torrent | Google Maps

Una dona ha sigut detinguda per la Policia de Torrent després de quedar-se adormida dins del cotxe en plena autovia, mentres la seua filla, de només 5 anys, caminava pel voral de la via CV-366, en direcció cap a la localitat de l’Horta de València. A demés, la dona anava beguda.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir el passat dia de Nadal per la nit, cap a les 22 hores, quan una altra conductora va vore el cotxe parat en el voral, tot i que envaint la via, i va anar a avisar a la Policia de Torrent pel risc de què es produïra un accident. 

 

Una patrulla va acudir ràpidament al lloc a on es trobava el vehicle, a un quilòmetre de la rotonda d’entrada a la localitat. En arribar, els agents van vore a una xiqueta molt menuda caminant a soles pel voral i plorant. Davant del risc d’atropellament, un dels agents va anar ràpidament a agarrar-la i posar-la dins del cotxe policial.

 

La dona es negà a sotmetre’s al test d’alcoholèmia

Mentrestant, l’altre agent es va arrimar al cotxe, un BMW negre, que tenia les finestres entelades, per a vore si hi havia algú dins i es va trobar amb la mare de la xiqueta dormint. En despertar-la, es va donar compte de què es trobava en un clar estat d’haver begut alcohol i li va demanar explicacions.

 

Des d’un principi, l’ara detinguda, va mostrar una actitud molt passiva, contestant a l’agent: «no em dona la gana» o «vullc anar-me’n a ma casa», quan li va demanar que se sotmetera a un test d’alcoholèmia, una volta ja havia arribat una patrulla de la Policia Nacional.

 

La xiqueta pràcticament no va parlar amb els policies, només deia «ma mare està maleta». La dona va ser detinguda i traslladada a la comissaria de la Policia Nacional de Torrent, acusada d’un delicte contra la seguretat viària, i la xiqueta a casa de la seua iaia, mentres veia un capítol de Peppa Pig en el mòbil d’uns dels agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.