Mastodon
24.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Una conductora borratxa es queda adormida mentres la filla, de 5 anys, passeja per l’autovia de Torrent

Autovia CV-366 en direcció Torrent, l'Horta (València)

El cotxe estava parat a un km de la rotonda d’entrada a Torrent | Google Maps

Una dona ha sigut detinguda per la Policia de Torrent després de quedar-se adormida dins del cotxe en plena autovia, mentres la seua filla, de només 5 anys, caminava pel voral de la via CV-366, en direcció cap a la localitat de l’Horta de València. A demés, la dona anava beguda.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir el passat dia de Nadal per la nit, cap a les 22 hores, quan una altra conductora va vore el cotxe parat en el voral, tot i que envaint la via, i va anar a avisar a la Policia de Torrent pel risc de què es produïra un accident. 

 

Una patrulla va acudir ràpidament al lloc a on es trobava el vehicle, a un quilòmetre de la rotonda d’entrada a la localitat. En arribar, els agents van vore a una xiqueta molt menuda caminant a soles pel voral i plorant. Davant del risc d’atropellament, un dels agents va anar ràpidament a agarrar-la i posar-la dins del cotxe policial.

 

La dona es negà a sotmetre’s al test d’alcoholèmia

Mentrestant, l’altre agent es va arrimar al cotxe, un BMW negre, que tenia les finestres entelades, per a vore si hi havia algú dins i es va trobar amb la mare de la xiqueta dormint. En despertar-la, es va donar compte de què es trobava en un clar estat d’haver begut alcohol i li va demanar explicacions.

 

Des d’un principi, l’ara detinguda, va mostrar una actitud molt passiva, contestant a l’agent: «no em dona la gana» o «vullc anar-me’n a ma casa», quan li va demanar que se sotmetera a un test d’alcoholèmia, una volta ja havia arribat una patrulla de la Policia Nacional.

 

La xiqueta pràcticament no va parlar amb els policies, només deia «ma mare està maleta». La dona va ser detinguda i traslladada a la comissaria de la Policia Nacional de Torrent, acusada d’un delicte contra la seguretat viària, i la xiqueta a casa de la seua iaia, mentres veia un capítol de Peppa Pig en el mòbil d’uns dels agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.