13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Una conductora borratxa es queda adormida mentres la filla, de 5 anys, passeja per l’autovia de Torrent

Autovia CV-366 en direcció Torrent, l'Horta (València)

El cotxe estava parat a un km de la rotonda d’entrada a Torrent | Google Maps

Una dona ha sigut detinguda per la Policia de Torrent després de quedar-se adormida dins del cotxe en plena autovia, mentres la seua filla, de només 5 anys, caminava pel voral de la via CV-366, en direcció cap a la localitat de l’Horta de València. A demés, la dona anava beguda.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, els fets es van produir el passat dia de Nadal per la nit, cap a les 22 hores, quan una altra conductora va vore el cotxe parat en el voral, tot i que envaint la via, i va anar a avisar a la Policia de Torrent pel risc de què es produïra un accident. 

 

Una patrulla va acudir ràpidament al lloc a on es trobava el vehicle, a un quilòmetre de la rotonda d’entrada a la localitat. En arribar, els agents van vore a una xiqueta molt menuda caminant a soles pel voral i plorant. Davant del risc d’atropellament, un dels agents va anar ràpidament a agarrar-la i posar-la dins del cotxe policial.

 

La dona es negà a sotmetre’s al test d’alcoholèmia

Mentrestant, l’altre agent es va arrimar al cotxe, un BMW negre, que tenia les finestres entelades, per a vore si hi havia algú dins i es va trobar amb la mare de la xiqueta dormint. En despertar-la, es va donar compte de què es trobava en un clar estat d’haver begut alcohol i li va demanar explicacions.

 

Des d’un principi, l’ara detinguda, va mostrar una actitud molt passiva, contestant a l’agent: «no em dona la gana» o «vullc anar-me’n a ma casa», quan li va demanar que se sotmetera a un test d’alcoholèmia, una volta ja havia arribat una patrulla de la Policia Nacional.

 

La xiqueta pràcticament no va parlar amb els policies, només deia «ma mare està maleta». La dona va ser detinguda i traslladada a la comissaria de la Policia Nacional de Torrent, acusada d’un delicte contra la seguretat viària, i la xiqueta a casa de la seua iaia, mentres veia un capítol de Peppa Pig en el mòbil d’uns dels agents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.