Els casos de grip creixen un 24% en una setmana en el territori valencià

Imatge d'arxiu d'una noia malalta

Els casos de grip han crescut considerablement en tot el territori valencià | Pexels

 

Els casos de grip han augmentat fins a un 23,8% durant la quarta setmana del 2020 en tot el territori valencià. Segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, els casos se situen en 148 per cada 100.000 habitants.

 

De les dades registrades s’ha vist que el 91,98% dels afectats no estaven vacunats. L‘onada epidèmica de grip continua pujant en tot el territori valencià, encara que a un ritme inferior al que ho va fer durant la tercera setmana d’este any.

 

El grup d’edat més afectat és el de 0 fins als 4 anys, a on els casos s’han disparat fins als 400, el doble que fa una setmana. Està seguit pel grup que va des del 5 als 14 anys, amb 200 casos. I, després, per baix dels 100 casos hi ha els grups que van des dels 15 als 64 anys i els que estan per damunt d’esta edat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.