10.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Els casos de grip creixen un 24% en una setmana en el territori valencià

Imatge d'arxiu d'una noia malalta

Els casos de grip han crescut considerablement en tot el territori valencià | Pexels

 

Els casos de grip han augmentat fins a un 23,8% durant la quarta setmana del 2020 en tot el territori valencià. Segons les dades facilitades per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, els casos se situen en 148 per cada 100.000 habitants.

 

De les dades registrades s’ha vist que el 91,98% dels afectats no estaven vacunats. L‘onada epidèmica de grip continua pujant en tot el territori valencià, encara que a un ritme inferior al que ho va fer durant la tercera setmana d’este any.

 

El grup d’edat més afectat és el de 0 fins als 4 anys, a on els casos s’han disparat fins als 400, el doble que fa una setmana. Està seguit pel grup que va des del 5 als 14 anys, amb 200 casos. I, després, per baix dels 100 casos hi ha els grups que van des dels 15 als 64 anys i els que estan per damunt d’esta edat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.