Com trobar les gasolineres més barates prop de tu?

Segur que hauràs notat que el preu de la gasolina del teu cotxe o qualsevol altre dels teus vehicles ha pujat des de juny. L’import de la gasolina està en les seues màximes des d’octubre de 2014 amb un encariment de més d’un 14% en el qual va de 2021.

Google Maps permet trobar les gasolineres més barates prop de la ubicació dels usuaris amb una de les seues últimes actualitzacions per a resoldre este problema.

 

Troba les gasolineres més barates amb Google Maps

 

Google Maps és capaç d’informar-nos on hi ha gasolineres ‘low cost’. La funció del comparador de Google amb xifres actualitzades al moment sobre les estacions de servei que hi ha per tot el territori nacional està «una mica amagada». Per a activar-ho, segueix els següents passos detingudament:

 Obri Google Maps.

 Marca el lloc on t’agradaria saber on està gasolinera més barata. Pot ser de la teua zona més pròxima o el lloc on vages a anar.

 En la part superior de la interfície, escriu «gasolinera».

 A continuació, Google Maps mostrarà en la localització que hàgem seleccionat totes les gasolineres que hi ha, amb el preu mínim per litre de gasolina.

 En prémer sobre una d’elles, ens mostra la informació detallada de la gasolinera en qüestió com el número de telèfon, les puntuacions d’altres usuaris, la direcció de l’establiment i el preu dels combustibles com a Gasoil, Sense Plom 95, Sense Plom 98, etc.

 En la part inferior de la pantalla, cerca l’opció «Veure llista» i prem ací. Ara la informació que véiem en el mapa es mostrarà en forma de llistat amb tots els preus i la localització. Fins i tot si t’interessa repostar en una gasolinera en concret, Google Maps t’ho posa fàcil indicant-te el camí sol prement en «Com arribar».

 

Estacions elèctriques en Google Maps

 

Google Maps també té una funció per a trobar punts de recàrrega pròxims per a vehicles elèctrics.
Per a això només cal escriure «estacions de càrrega» en la barra de cerca. Instantàniament eixiran totes les direccions disponibles voltant nostra en el mapa.

Quan seleccionem una d’elles, s’obrirà un menú en la part inferior on veurem: quants punts de recàrrega hi ha, quins tipus de càrrega ofereix i a quina potència, i si estan disponibles en aqueix moment o no.

Últimes notícies

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.