12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Com trobar les gasolineres més barates prop de tu?

Segur que hauràs notat que el preu de la gasolina del teu cotxe o qualsevol altre dels teus vehicles ha pujat des de juny. L’import de la gasolina està en les seues màximes des d’octubre de 2014 amb un encariment de més d’un 14% en el qual va de 2021.

Google Maps permet trobar les gasolineres més barates prop de la ubicació dels usuaris amb una de les seues últimes actualitzacions per a resoldre este problema.

 

Troba les gasolineres més barates amb Google Maps

 

Google Maps és capaç d’informar-nos on hi ha gasolineres ‘low cost’. La funció del comparador de Google amb xifres actualitzades al moment sobre les estacions de servei que hi ha per tot el territori nacional està “una mica amagada”. Per a activar-ho, segueix els següents passos detingudament:

 Obri Google Maps.

 Marca el lloc on t’agradaria saber on està gasolinera més barata. Pot ser de la teua zona més pròxima o el lloc on vages a anar.

 En la part superior de la interfície, escriu “gasolinera”.

 A continuació, Google Maps mostrarà en la localització que hàgem seleccionat totes les gasolineres que hi ha, amb el preu mínim per litre de gasolina.

 En prémer sobre una d’elles, ens mostra la informació detallada de la gasolinera en qüestió com el número de telèfon, les puntuacions d’altres usuaris, la direcció de l’establiment i el preu dels combustibles com a Gasoil, Sense Plom 95, Sense Plom 98, etc.

 En la part inferior de la pantalla, cerca l’opció “Veure llista” i prem ací. Ara la informació que véiem en el mapa es mostrarà en forma de llistat amb tots els preus i la localització. Fins i tot si t’interessa repostar en una gasolinera en concret, Google Maps t’ho posa fàcil indicant-te el camí sol prement en “Com arribar”.

 

Estacions elèctriques en Google Maps

 

Google Maps també té una funció per a trobar punts de recàrrega pròxims per a vehicles elèctrics.
Per a això només cal escriure “estacions de càrrega” en la barra de cerca. Instantàniament eixiran totes les direccions disponibles voltant nostra en el mapa.

Quan seleccionem una d’elles, s’obrirà un menú en la part inferior on veurem: quants punts de recàrrega hi ha, quins tipus de càrrega ofereix i a quina potència, i si estan disponibles en aqueix moment o no.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.