El conjunt de Pull&Bear què triomfarà: ‘low cost’, còmode i molt bonic

Entrada a una botiga Pull&Bear

 

Pull&Bear té un conjunt de somni que no voldràs treure’t durant tota la primavera, i és que la marca d’Inditex se les enginya per llançar noves peces que desprenen frescor i modernitat. Pull&Bear, a més de tenir peces molt ‘top’ a preus realment assequibles, ha sabut adaptar-se a allò que totes les persones busquem ara mateix: la comoditat. I és que, amb la pandèmia del coronavirus i les restriccions, vam passar molt de temps a casa i, per això, vam optar per fer-nos amb peces que siguen còmodes.

D’esta manera, amb este conjunt de Pull&Bear podràs deixar de banda els pijames i els xandalls per donar-li la benvinguda a la comoditat més ‘trendy’ perquè, qui va dir que anar còmoda estava renyit amb anar a l’última? A continuació, et presentem este conjunt, al qual segur que li trauràs molt partit.

El conjunt de punt més còmode i amb estil

El conjunt en qüestió està format per unes bermudes i per un jersei. Les dos peces estan elaborades amb punt, tenen un disseny de vuits i són de color sorra, cosa que converteix este conjunt en un ‘outfit’ ideal per als plans primaverals i estiuencs.

Les bermudes són curtes i de cintura alta, i compta amb un elàstic per aportar més comoditat. Té un preu de 15,99 euros i ja s’ha esgotat en algunes de les seues talles, tot i que Pull&Bear ofereix l’opció d’avisar-te si els hi facilites les teues dades.

Fotografia de el conjunt de Pull & Bear

La marca d’Inditex ens ofereix este conjunt tan ‘top’ | Pull&Bear

Per la seua banda, el jersei de punt compta amb botons davanters, és de màniga llarga i té un coll tipus polo. El més característic i més ‘top’ d’esta peça és que té una silueta ‘cropped’ i una goma a la cintura, de manera que s’ajusta a ella, i estilitza amb totes les forces el teu cos. El seu preu és de 19,99 euros i, com les bermudes, també s’està esgotant en algunes talles.

El color estrella de la temporada

El color sorra és ideal perquè, com us déiem, fa que una peça còmoda i bàsica es veja molt més ‘trendy’ i elegant. A més, este conjunt també té la gran ‘sort’ perquè és molt fàcil de combinar amb altres parts de dalt i de baix, així, el jersei quedarà ideal amb els teus texans de cintura alta preferits, i durant els mesos d’estiu, podràs conjuntar les bermudes amb un top en tons blancs, marrons o negres.

El color sorra també és ideal per conjuntar amb accessoris i complements de tota mena. Per exemple, este conjunt quedarà perfecte tant amb sabatilles esportives com amb sandàlies de plataforma de color negre. Però, per la seua banda, també el podràs combinar amb bosses de color terra o negra. Gràcies als seus elàstics, tant en les bermudes com en el jersei, el conjunt de Pull&Bear estilitza sense deixar de resultar còmode. I a tu, què et sembla esta opció de la marca d’Inditex?

Una altra opció: El conjunt ‘tie-dye’

Si no vos ha acabat de convéncer este conjunt de Pull&Bear, la firma també compta amb altres opcions que poden ser del teu gust i que no et trauràs durant els mesos de més calor. Una d’elles ens ha conquistat, ja que compta amb l’estampat ‘tie-dye’ que tan de moda es va posar durant la quarantena. Així, Pull&Bear té un conjunt format per una dessuadora i uns pantalons de xandall, tots dos llargs, on regnen els tons morats, roses i verds.

Fotografia de el conjunt de Pull & Bear

El ‘tie-dye’ és un dels estampats més ‘trends’ de l’últim any | Pull&Bear
El disseny de la dessuadora destaca pel seu coll rodó i la seva curta mida i, d’altra banda, els pantalons de tipus ‘jogger’ tenen una cintura elàstica, butxaques i punys en els baixos.

Ambdues peces estan fetes 100% cotó, de manera que la comoditat està assegurada, a més del seu preu, ja que les dos peces tenen un preu de 18,39 euros. Així tot, estem segurs que els hi trauràs molt partit esta temporada, però, a tu, quin conjunt t’agrada més?

 

Últimes notícies

Les donacions de sang aporten més de 77.500 unitats a la Sanitat valenciana este any

El Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana ha arreplegat 77.502 unitats de sang en els primers mesos de l'any, amb València com a província capdavantera, i quasi 8.000 nous donants.

El PSPV portarà a la Fiscalia el conseller de Sanitat per ocultar dades de la privatització

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha anunciat que denunciarà el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per no facilitar dades detallades sobre contractacions i derivacions a la sanitat privada entre 2024 i 2026.

Dos joies espanyoles fan el pas definitiu cap al draft de la NBA

Aday Mara i Sergio de Larrea han confirmat la seua presència en la llista d'entrades anticipades del draft de la NBA del 23 i 24 de juny, en què també destaca el mallorquí Baba Miller.

Mor un home en caure d’un penya-segat a la cala Advocat de Benissa

Un home ha mort este dissabte a última hora de la vesprada en precipitar-se des d’un penya-segat a la cala Advocat, al terme municipal de Benissa. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del succés i tracta d’identificar la víctima.

Oratge estable este diumenge a la Comunitat amb més calor a l’interior de València

Este diumenge l’oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i més calor a l’interior de València.

Les persones amb diversitat funcional tindran millor accés als jutjats d’Alacant

La Conselleria de Justicia, Transparencia y Participación ha finalitzat unes obres de 371.712 euros per a eliminar barreres i millorar l’accessibilitat a la seu judicial d’Alacant del carrer Pardo Gimeno.

Oratge tranquil este diumenge: temperatures a l’alça i cel poc núvol en la Comunitat

Este diumenge l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc núvol, vent fluix i temperatures en lleuger ascens, sobretot les màximes a l’interior de la província de València.

Dubljevic penja les botes i el seu mític 14 quedarà retirat al València Basket

Bojan Dubljevic ha anunciat la seua retirada com a jugador professional i el València Basket retirarà el dorsal 14 de la primera plantilla masculina en homenatge al pivot montenegrí.