El conjunt de Pull&Bear què triomfarà: ‘low cost’, còmode i molt bonic

Entrada a una botiga Pull&Bear

 

Pull&Bear té un conjunt de somni que no voldràs treure’t durant tota la primavera, i és que la marca d’Inditex se les enginya per llançar noves peces que desprenen frescor i modernitat. Pull&Bear, a més de tenir peces molt ‘top’ a preus realment assequibles, ha sabut adaptar-se a allò que totes les persones busquem ara mateix: la comoditat. I és que, amb la pandèmia del coronavirus i les restriccions, vam passar molt de temps a casa i, per això, vam optar per fer-nos amb peces que siguen còmodes.

D’esta manera, amb este conjunt de Pull&Bear podràs deixar de banda els pijames i els xandalls per donar-li la benvinguda a la comoditat més ‘trendy’ perquè, qui va dir que anar còmoda estava renyit amb anar a l’última? A continuació, et presentem este conjunt, al qual segur que li trauràs molt partit.

El conjunt de punt més còmode i amb estil

El conjunt en qüestió està format per unes bermudes i per un jersei. Les dos peces estan elaborades amb punt, tenen un disseny de vuits i són de color sorra, cosa que converteix este conjunt en un ‘outfit’ ideal per als plans primaverals i estiuencs.

Les bermudes són curtes i de cintura alta, i compta amb un elàstic per aportar més comoditat. Té un preu de 15,99 euros i ja s’ha esgotat en algunes de les seues talles, tot i que Pull&Bear ofereix l’opció d’avisar-te si els hi facilites les teues dades.

Fotografia de el conjunt de Pull & Bear

La marca d’Inditex ens ofereix este conjunt tan ‘top’ | Pull&Bear

Per la seua banda, el jersei de punt compta amb botons davanters, és de màniga llarga i té un coll tipus polo. El més característic i més ‘top’ d’esta peça és que té una silueta ‘cropped’ i una goma a la cintura, de manera que s’ajusta a ella, i estilitza amb totes les forces el teu cos. El seu preu és de 19,99 euros i, com les bermudes, també s’està esgotant en algunes talles.

El color estrella de la temporada

El color sorra és ideal perquè, com us déiem, fa que una peça còmoda i bàsica es veja molt més ‘trendy’ i elegant. A més, este conjunt també té la gran ‘sort’ perquè és molt fàcil de combinar amb altres parts de dalt i de baix, així, el jersei quedarà ideal amb els teus texans de cintura alta preferits, i durant els mesos d’estiu, podràs conjuntar les bermudes amb un top en tons blancs, marrons o negres.

El color sorra també és ideal per conjuntar amb accessoris i complements de tota mena. Per exemple, este conjunt quedarà perfecte tant amb sabatilles esportives com amb sandàlies de plataforma de color negre. Però, per la seua banda, també el podràs combinar amb bosses de color terra o negra. Gràcies als seus elàstics, tant en les bermudes com en el jersei, el conjunt de Pull&Bear estilitza sense deixar de resultar còmode. I a tu, què et sembla esta opció de la marca d’Inditex?

Una altra opció: El conjunt ‘tie-dye’

Si no vos ha acabat de convéncer este conjunt de Pull&Bear, la firma també compta amb altres opcions que poden ser del teu gust i que no et trauràs durant els mesos de més calor. Una d’elles ens ha conquistat, ja que compta amb l’estampat ‘tie-dye’ que tan de moda es va posar durant la quarantena. Així, Pull&Bear té un conjunt format per una dessuadora i uns pantalons de xandall, tots dos llargs, on regnen els tons morats, roses i verds.

Fotografia de el conjunt de Pull & Bear

El ‘tie-dye’ és un dels estampats més ‘trends’ de l’últim any | Pull&Bear
El disseny de la dessuadora destaca pel seu coll rodó i la seva curta mida i, d’altra banda, els pantalons de tipus ‘jogger’ tenen una cintura elàstica, butxaques i punys en els baixos.

Ambdues peces estan fetes 100% cotó, de manera que la comoditat està assegurada, a més del seu preu, ja que les dos peces tenen un preu de 18,39 euros. Així tot, estem segurs que els hi trauràs molt partit esta temporada, però, a tu, quin conjunt t’agrada més?

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU