Conseguix una targeta regal de Primark per valor de 50 euros

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost […]

 

L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost Primark.

 

Primark destaca per la gran oferta de productes que ven en les seues botigues i, en els últims anys, s’ha convertit en una marca amb molts seguidors, ja que allí es pot trobar moda per a tot el món: moda masculina, femenina, infantil, i complements, maquillatge i altres productes de decoració.

 

I ara, ‘LaCoctelera’ et regala un val per a passar-te la vesprada de compres en Primark i renovar el teu armari. Si vols endur-te esta targeta regal per valor de 50 euros per a gastar-te en la botiga Primark que et quede més propet, hauràs d’entrar en el perfil d’Instagram de LaCoctelera (@lacoctelera_mag) i buscar el següent post a on s’anuncia el sorteig:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡SORTEAMOS UNA SÚPER TARJETA REGALO DE 50€ DE PRIMARK!Porque no hay nada mejor que estrenar ropa para darle la bienvenida al buen tiempo ¡Consíguela! … ¿Qué tienes que hacer para conseguirla? ¡Es muy fácil! … ☑ Síguenos @lacoctelera_mag ☑ Menciona a tus 2 amigos/as más fashion ☑ Dale a este post Consigue participación extra compartiendo la imagen en tu stories …¡Aumenta las posibilidades de ganar esta súper tarjeta participando tantas veces como quieras y etiquetando a personas diferentes! … Solo perfiles públicos Tienes tiempo hasta el 7 de julio para participar Nos pondremos en contacto con el ganador a través de MD Sorteo válido para toda España …¡Mucha suerte!

Una publicación compartida de La Coctelera (@lacoctelera_mag) el

 

A continuació, seguix els següents passos:

  • Seguix l’Instagram de LaCoctelera(@lacoctelera_mag)
  • Punxa ‘m’agrada’ en el post del sorteig
  • Menciona a 2 amics o familiars
  • ATENCIÓ! Com més voltes comenteu amb amics diferents, més possibilitats de guanyar
  • Conseguix una participació extra compartint la imatge en les teues ‘Stories’ d’Instagram

 

El termini del sorteig acaba el pròxim 7 de juliol.  Per tant, no tardes massa! Una volta fet el sorteig, LaCoctelera es posarà en contacte amb el guanyador a través d’un missatge d’Instagram ¡Molta sort a tots els participants!

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Detingut per furtar els diners d’una caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant

Un jove de 28 anys ha sigut detingut per un robatori amb força en la caixa de donatius d’una mesquita d’Alacant. L’home ja havia sigut arrestat dos vegades el mes de setembre per furts similars en temples de Gandia i Elx.

Yankuba Sima trenca el seu vincle amb el Valencia Basket

El pívot internacional espanyol Yankuba Sima ha rescindit el seu contracte amb el Valencia Basket després d’una temporada marcada per les lesions i la falta de minuts. El club li ha agraït la professionalitat i li ha desitjat sort en el futur.

Cap de setmana amb ruixats, tronades i una clara baixada de temperatures a la Comunitat

Una dana i vents húmids del Mediterrani portaran este cap de setmana ruixats intensos, tronades i un descens notable de les temperatures a la Comunitat Valenciana, sobretot diumenge.

EUPV rebutja integrar-se en les llistes de Compromís el 29N

El Consell Polític Nacional d’EUPV ha descartat per més del 75 % la proposta de Compromís per a integrar la formació en la seua candidatura a les eleccions generals del 29 de novembre, i aposta per una coalició de tipus 'A la Valenciana'.

Ferran Torres debuta com a imatge d’una nova línia de roba interior

El davanter de Foyos, heroi del Mundial 2026 amb Espanya, s’ha convertit en imatge i ambaixador de la línia Iuman Intimissimi, la proposta de roba interior masculina de la firma italiana.

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment