Conseguix una targeta regal de Primark per valor de 50 euros

Ejemplo de shortcode con estilo
  L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost […]

 

L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost Primark.

 

Primark destaca per la gran oferta de productes que ven en les seues botigues i, en els últims anys, s’ha convertit en una marca amb molts seguidors, ja que allí es pot trobar moda per a tot el món: moda masculina, femenina, infantil, i complements, maquillatge i altres productes de decoració.

 

I ara, ‘LaCoctelera’ et regala un val per a passar-te la vesprada de compres en Primark i renovar el teu armari. Si vols endur-te esta targeta regal per valor de 50 euros per a gastar-te en la botiga Primark que et quede més propet, hauràs d’entrar en el perfil d’Instagram de LaCoctelera (@lacoctelera_mag) i buscar el següent post a on s’anuncia el sorteig:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡SORTEAMOS UNA SÚPER TARJETA REGALO DE 50€ DE PRIMARK!Porque no hay nada mejor que estrenar ropa para darle la bienvenida al buen tiempo ¡Consíguela! … ¿Qué tienes que hacer para conseguirla? ¡Es muy fácil! … ☑ Síguenos @lacoctelera_mag ☑ Menciona a tus 2 amigos/as más fashion ☑ Dale a este post Consigue participación extra compartiendo la imagen en tu stories …¡Aumenta las posibilidades de ganar esta súper tarjeta participando tantas veces como quieras y etiquetando a personas diferentes! … Solo perfiles públicos Tienes tiempo hasta el 7 de julio para participar Nos pondremos en contacto con el ganador a través de MD Sorteo válido para toda España …¡Mucha suerte!

Una publicación compartida de La Coctelera (@lacoctelera_mag) el

 

A continuació, seguix els següents passos:

  • Seguix l’Instagram de LaCoctelera(@lacoctelera_mag)
  • Punxa ‘m’agrada’ en el post del sorteig
  • Menciona a 2 amics o familiars
  • ATENCIÓ! Com més voltes comenteu amb amics diferents, més possibilitats de guanyar
  • Conseguix una participació extra compartint la imatge en les teues ‘Stories’ d’Instagram

 

El termini del sorteig acaba el pròxim 7 de juliol.  Per tant, no tardes massa! Una volta fet el sorteig, LaCoctelera es posarà en contacte amb el guanyador a través d’un missatge d’Instagram ¡Molta sort a tots els participants!

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Elx identifica 15 persones en un dispositiu preventiu per la convocatòria de Blocus

La Policía Nacional i la Policía Local han identificat 15 persones en un dispositiu preventiu a Elx, sense incidents destacables.

Morant: davant d’una tragèdia, les institucions han de respondre a les víctimes

La ministra Diana Morant ha demanat a les institucions que acompanyen les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda i treballen per aclarir-ne les causes.

Un home haurà d’indemnitzar amb 8.205 euros dos guàrdies civils a Torrevella

Un jutjat ha condemnat un home a pagar 8.205 euros a dos agents agredits durant un escorcoll a Torrevella, en octubre de 2025.

Pluja intensa activa l’avís groc a Alacant i al sud de València

L’avís groc preveu fins a 30 litres per metre quadrat en una hora al litoral d’Alacant i al sud de València. Les alertes començaran dimarts i s’allargaran en alguns punts fins dimecres.

El Elche suma un punt en cinc partits com a local en Primera División

L’Elche només ha sumat un punt en cinc partits al Martínez Valero. Javier Morcillo ha assegurat que l’equip està tranquil abans de rebre el Betis.

Aguirre suma en quatre partits la primera victòria amb el València

El València ha guanyat l’Elche per 0-1 en el quart partit de Javier Aguirre com a entrenador. L’equip continua en zona de descens, però retalla a un punt la distància amb la salvació.

Sadiq suma 13 punts al València amb nou gols a domicili

Nou dels onze gols de Sadiq amb el València han arribat fora de casa i han aportat 13 punts a l’equip.

Mireia Cabañes aspira als Jocs d’hivern de 2030 després de triomfar en surf

La valenciana, campiona d’Espanya i d’Europa de surf i subcampiona del món, s’entrena en snowboard amb l’objectiu d’arribar als Jocs d’hivern de 2030.