Conseguix una targeta regal de Primark per valor de 50 euros

 

L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost Primark.

 

Primark destaca per la gran oferta de productes que ven en les seues botigues i, en els últims anys, s’ha convertit en una marca amb molts seguidors, ja que allí es pot trobar moda per a tot el món: moda masculina, femenina, infantil, i complements, maquillatge i altres productes de decoració.

 

I ara, ‘LaCoctelera’ et regala un val per a passar-te la vesprada de compres en Primark i renovar el teu armari. Si vols endur-te esta targeta regal per valor de 50 euros per a gastar-te en la botiga Primark que et quede més propet, hauràs d’entrar en el perfil d’Instagram de LaCoctelera (@lacoctelera_mag) i buscar el següent post a on s’anuncia el sorteig:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡SORTEAMOS UNA SÚPER TARJETA REGALO DE 50€ DE PRIMARK!Porque no hay nada mejor que estrenar ropa para darle la bienvenida al buen tiempo ¡Consíguela! … ¿Qué tienes que hacer para conseguirla? ¡Es muy fácil! … ☑ Síguenos @lacoctelera_mag ☑ Menciona a tus 2 amigos/as más fashion ☑ Dale a este post Consigue participación extra compartiendo la imagen en tu stories …¡Aumenta las posibilidades de ganar esta súper tarjeta participando tantas veces como quieras y etiquetando a personas diferentes! … Solo perfiles públicos Tienes tiempo hasta el 7 de julio para participar Nos pondremos en contacto con el ganador a través de MD Sorteo válido para toda España …¡Mucha suerte!

Una publicación compartida de La Coctelera (@lacoctelera_mag) el

 

A continuació, seguix els següents passos:

  • Seguix l’Instagram de LaCoctelera(@lacoctelera_mag)
  • Punxa ‘m’agrada’ en el post del sorteig
  • Menciona a 2 amics o familiars
  • ATENCIÓ! Com més voltes comenteu amb amics diferents, més possibilitats de guanyar
  • Conseguix una participació extra compartint la imatge en les teues ‘Stories’ d’Instagram

 

El termini del sorteig acaba el pròxim 7 de juliol.  Per tant, no tardes massa! Una volta fet el sorteig, LaCoctelera es posarà en contacte amb el guanyador a través d’un missatge d’Instagram ¡Molta sort a tots els participants!

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.