Conseguix una targeta regal de Primark per valor de 50 euros

 

L’estiu ja ha arribat i la millor manera de combatre les altes temperatures i estrenar estació és comprant roba nova i ben fresqueta per a la calor. En això ens pot ajudar ‘LaCoctelera’, que sorteja una targeta regal de 50 euros per a gastar en les botigues de la marca de roba de baix cost Primark.

 

Primark destaca per la gran oferta de productes que ven en les seues botigues i, en els últims anys, s’ha convertit en una marca amb molts seguidors, ja que allí es pot trobar moda per a tot el món: moda masculina, femenina, infantil, i complements, maquillatge i altres productes de decoració.

 

I ara, ‘LaCoctelera’ et regala un val per a passar-te la vesprada de compres en Primark i renovar el teu armari. Si vols endur-te esta targeta regal per valor de 50 euros per a gastar-te en la botiga Primark que et quede més propet, hauràs d’entrar en el perfil d’Instagram de LaCoctelera (@lacoctelera_mag) i buscar el següent post a on s’anuncia el sorteig:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡SORTEAMOS UNA SÚPER TARJETA REGALO DE 50€ DE PRIMARK!Porque no hay nada mejor que estrenar ropa para darle la bienvenida al buen tiempo ¡Consíguela! … ¿Qué tienes que hacer para conseguirla? ¡Es muy fácil! … ☑ Síguenos @lacoctelera_mag ☑ Menciona a tus 2 amigos/as más fashion ☑ Dale a este post Consigue participación extra compartiendo la imagen en tu stories …¡Aumenta las posibilidades de ganar esta súper tarjeta participando tantas veces como quieras y etiquetando a personas diferentes! … Solo perfiles públicos Tienes tiempo hasta el 7 de julio para participar Nos pondremos en contacto con el ganador a través de MD Sorteo válido para toda España …¡Mucha suerte!

Una publicación compartida de La Coctelera (@lacoctelera_mag) el

 

A continuació, seguix els següents passos:

  • Seguix l’Instagram de LaCoctelera(@lacoctelera_mag)
  • Punxa ‘m’agrada’ en el post del sorteig
  • Menciona a 2 amics o familiars
  • ATENCIÓ! Com més voltes comenteu amb amics diferents, més possibilitats de guanyar
  • Conseguix una participació extra compartint la imatge en les teues ‘Stories’ d’Instagram

 

El termini del sorteig acaba el pròxim 7 de juliol.  Per tant, no tardes massa! Una volta fet el sorteig, LaCoctelera es posarà en contacte amb el guanyador a través d’un missatge d’Instagram ¡Molta sort a tots els participants!

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.

Campofrío arranca a Utiel la construcció de la seua nova fàbrica amb 134 milions d’inversió

Campofrío comença les obres d'una nova planta d'elaborats carnis a Utiel, amb 134 milions d'inversió, per a substituir a la destruïda per la dana a Torrent i mantindre més de 300 ocupacions.

Dos agents de la CHJ confirmen davant la jutgessa que no va haver-hi coordinació amb Emergències durant la dana

Dos treballadors de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declaren com a testimonis que durant la dana no van mantindre comunicació amb Emergències ni amb bombers forestals i detallen l'abast de les seues funcions.

El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals

El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.