39 especialistes i 11 centres sanitaris valencians entre els millors d’Espanya

Metge

Un metge en una imatge d’arxiu | Pixabay

Doctoralia ha iniciat el període de votacions de la sisena edició dels seus guardons, els únics que cada any reconeixen als especialistes en salut més valorats del país per part dels seus companys de professió, a més de per als seus propis pacients.

 

Enguany participen en els ‘Doctoralia Awards’ un total de 409 nominats de 28 especialitats i en la seua primera setmana de votacions ja s’han registrat 2.400 vots, un 17% més que durant el mateix període de la passada edició.

 

En concret, en el territori valencià un total de 39 especialistes han sigut nominats per a guanyar els premis en la seua categoria, cinc més que en la passada edició.

 

Per a accedir a la nominació, els candidats es trien sobre la base de les opinions que han adquirit durant l’últim any per part dels seus pacients. A més, durant tot el mes de desembre els professionals de la plataforma poden votar als millors companys d’especialitat per a convertir-los en guanyadors de la seua categoria.

 

També en centres sanitaris

Els ‘Doctoralia Awards’ d’enguany presenten per primera volta premis dedicats a centres sanitaris. Hi haurà dos categories de premis, centres amb i sense hospitalització, i hi ha fins a 143 centres nominats, 11 d’ells es troben en el territori valencià. 

 

A més, a diferència de l’edició dedicada a professionals, en estos premis són els pacients els qui poden votar pel seu centre favorit en el període de votacions, que estarà actiu durant tot el mes de desembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.