10.9 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

39 especialistes i 11 centres sanitaris valencians entre els millors d’Espanya

Metge

Un metge en una imatge d’arxiu | Pixabay

Doctoralia ha iniciat el període de votacions de la sisena edició dels seus guardons, els únics que cada any reconeixen als especialistes en salut més valorats del país per part dels seus companys de professió, a més de per als seus propis pacients.

 

Enguany participen en els ‘Doctoralia Awards’ un total de 409 nominats de 28 especialitats i en la seua primera setmana de votacions ja s’han registrat 2.400 vots, un 17% més que durant el mateix període de la passada edició.

 

En concret, en el territori valencià un total de 39 especialistes han sigut nominats per a guanyar els premis en la seua categoria, cinc més que en la passada edició.

 

Per a accedir a la nominació, els candidats es trien sobre la base de les opinions que han adquirit durant l’últim any per part dels seus pacients. A més, durant tot el mes de desembre els professionals de la plataforma poden votar als millors companys d’especialitat per a convertir-los en guanyadors de la seua categoria.

 

També en centres sanitaris

Els ‘Doctoralia Awards’ d’enguany presenten per primera volta premis dedicats a centres sanitaris. Hi haurà dos categories de premis, centres amb i sense hospitalització, i hi ha fins a 143 centres nominats, 11 d’ells es troben en el territori valencià. 

 

A més, a diferència de l’edició dedicada a professionals, en estos premis són els pacients els qui poden votar pel seu centre favorit en el període de votacions, que estarà actiu durant tot el mes de desembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.

Avís groc per pluges, neu i onatge en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat l'avís groc per pluges en el nord d'Alacant i sud de València, per neu a l'interior nord de Castelló i per onatge a València i Castelló. Els avisos s'estenen des de les 10.00 fins a la mitjanit i, en la costa, de 19.00 a 9.00 del divendres.

El Vila-real buscarà repetir en la Lliga de Campions en 2026 després de cinc intents fallits

El club s'ha fixat com a meta encadenar dos participacions consecutives en 2026. Malgrat cinc presències en la seua història, cap va tindre continuïtat immediata.

Corberán complix un any al València: de la salvació heroica a la part baixa

Carlos Corberán complix un any en la banqueta del València després d'un rescat fulgurant i una segona volta de nivell, i tanca el curs en la zona baixa de la taula.