39 especialistes i 11 centres sanitaris valencians entre els millors d’Espanya

Metge

Un metge en una imatge d’arxiu | Pixabay

Doctoralia ha iniciat el període de votacions de la sisena edició dels seus guardons, els únics que cada any reconeixen als especialistes en salut més valorats del país per part dels seus companys de professió, a més de per als seus propis pacients.

 

Enguany participen en els ‘Doctoralia Awards’ un total de 409 nominats de 28 especialitats i en la seua primera setmana de votacions ja s’han registrat 2.400 vots, un 17% més que durant el mateix període de la passada edició.

 

En concret, en el territori valencià un total de 39 especialistes han sigut nominats per a guanyar els premis en la seua categoria, cinc més que en la passada edició.

 

Per a accedir a la nominació, els candidats es trien sobre la base de les opinions que han adquirit durant l’últim any per part dels seus pacients. A més, durant tot el mes de desembre els professionals de la plataforma poden votar als millors companys d’especialitat per a convertir-los en guanyadors de la seua categoria.

 

També en centres sanitaris

Els ‘Doctoralia Awards’ d’enguany presenten per primera volta premis dedicats a centres sanitaris. Hi haurà dos categories de premis, centres amb i sense hospitalització, i hi ha fins a 143 centres nominats, 11 d’ells es troben en el territori valencià. 

 

A més, a diferència de l’edició dedicada a professionals, en estos premis són els pacients els qui poden votar pel seu centre favorit en el període de votacions, que estarà actiu durant tot el mes de desembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.