39 especialistes i 11 centres sanitaris valencians entre els millors d’Espanya

Metge

Un metge en una imatge d’arxiu | Pixabay

Doctoralia ha iniciat el període de votacions de la sisena edició dels seus guardons, els únics que cada any reconeixen als especialistes en salut més valorats del país per part dels seus companys de professió, a més de per als seus propis pacients.

 

Enguany participen en els ‘Doctoralia Awards’ un total de 409 nominats de 28 especialitats i en la seua primera setmana de votacions ja s’han registrat 2.400 vots, un 17% més que durant el mateix període de la passada edició.

 

En concret, en el territori valencià un total de 39 especialistes han sigut nominats per a guanyar els premis en la seua categoria, cinc més que en la passada edició.

 

Per a accedir a la nominació, els candidats es trien sobre la base de les opinions que han adquirit durant l’últim any per part dels seus pacients. A més, durant tot el mes de desembre els professionals de la plataforma poden votar als millors companys d’especialitat per a convertir-los en guanyadors de la seua categoria.

 

També en centres sanitaris

Els ‘Doctoralia Awards’ d’enguany presenten per primera volta premis dedicats a centres sanitaris. Hi haurà dos categories de premis, centres amb i sense hospitalització, i hi ha fins a 143 centres nominats, 11 d’ells es troben en el territori valencià. 

 

A més, a diferència de l’edició dedicada a professionals, en estos premis són els pacients els qui poden votar pel seu centre favorit en el període de votacions, que estarà actiu durant tot el mes de desembre.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.