14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

39 especialistes i 11 centres sanitaris valencians entre els millors d’Espanya

Metge

Un metge en una imatge d’arxiu | Pixabay

Doctoralia ha iniciat el període de votacions de la sisena edició dels seus guardons, els únics que cada any reconeixen als especialistes en salut més valorats del país per part dels seus companys de professió, a més de per als seus propis pacients.

 

Enguany participen en els ‘Doctoralia Awards’ un total de 409 nominats de 28 especialitats i en la seua primera setmana de votacions ja s’han registrat 2.400 vots, un 17% més que durant el mateix període de la passada edició.

 

En concret, en el territori valencià un total de 39 especialistes han sigut nominats per a guanyar els premis en la seua categoria, cinc més que en la passada edició.

 

Per a accedir a la nominació, els candidats es trien sobre la base de les opinions que han adquirit durant l’últim any per part dels seus pacients. A més, durant tot el mes de desembre els professionals de la plataforma poden votar als millors companys d’especialitat per a convertir-los en guanyadors de la seua categoria.

 

També en centres sanitaris

Els ‘Doctoralia Awards’ d’enguany presenten per primera volta premis dedicats a centres sanitaris. Hi haurà dos categories de premis, centres amb i sense hospitalització, i hi ha fins a 143 centres nominats, 11 d’ells es troben en el territori valencià. 

 

A més, a diferència de l’edició dedicada a professionals, en estos premis són els pacients els qui poden votar pel seu centre favorit en el període de votacions, que estarà actiu durant tot el mes de desembre.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.