Avisen del perill d’utilitzar una coneguda aplicació de mòbil

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Una de les aplicacions que va triomfar entre els adolescents podria estar robant les dades dels seus usuaris. FaceApp, la famosa aplicació que modifica la cara convertint-la en vell o en una persona de l’altre sexe, podria ser més que un simple entreteniment. D’esta forma, les autoritats han informat que l’app representa una possible amenaça, ja que pot proporcionar informació als usuaris que ells no han donat permís per a compartir.

 

Estats Units recomana no tindre aplicacions de «països hostils»

L’aplicació va ser una de les triomfadores del passat estiu. Les persones podien vore una realitat paral·lela, a on convertien la teua cara en el sexe contrari o, fins i tot, observar com serien en 50 anys o tornar a la infància transformant-se en un xiquet xicotet. Tot i això, l’FBI ha informat que esta broma podria eixir cara.

 

Segons informa ’20 minutos’, l’FBI hauria demanat extrema precaució amb esta app i ha recomanat a tot el món que la tinga instal·lada que l’elimine dels seus dispositius. A demés, recomanen precaució a l’hora de «descarregar aplicacions desenvolupades en països estrangers hostils», fent referència a Rússia.

 

Les autoritats d’Estats Units estan investigant també altres aplicacions que podrien ser perjudicials pels consumidors. Un exemple és la coneguda aplicació de vídeos xinesa ‘Tik Tok’, que està triomfant en les xarxes entre els jóvens i adolescents del món.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.

Les víctimes de l’accident de metro de 2006 passen el relleu a les de la DANA de València

Vint anys després de l’accident de metro de València, les expresidentes de l’AVM3J reivindiquen que cal continuar lluitant i anuncien que passen el testimoni a les víctimes de la DANA de 2024, amb qui compartiran l’acte d’homenatge del 3 de juliol.

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.