Avisen del perill d’utilitzar una coneguda aplicació de mòbil

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Una de les aplicacions que va triomfar entre els adolescents podria estar robant les dades dels seus usuaris. FaceApp, la famosa aplicació que modifica la cara convertint-la en vell o en una persona de l’altre sexe, podria ser més que un simple entreteniment. D’esta forma, les autoritats han informat que l’app representa una possible amenaça, ja que pot proporcionar informació als usuaris que ells no han donat permís per a compartir.

 

Estats Units recomana no tindre aplicacions de «països hostils»

L’aplicació va ser una de les triomfadores del passat estiu. Les persones podien vore una realitat paral·lela, a on convertien la teua cara en el sexe contrari o, fins i tot, observar com serien en 50 anys o tornar a la infància transformant-se en un xiquet xicotet. Tot i això, l’FBI ha informat que esta broma podria eixir cara.

 

Segons informa ’20 minutos’, l’FBI hauria demanat extrema precaució amb esta app i ha recomanat a tot el món que la tinga instal·lada que l’elimine dels seus dispositius. A demés, recomanen precaució a l’hora de «descarregar aplicacions desenvolupades en països estrangers hostils», fent referència a Rússia.

 

Les autoritats d’Estats Units estan investigant també altres aplicacions que podrien ser perjudicials pels consumidors. Un exemple és la coneguda aplicació de vídeos xinesa ‘Tik Tok’, que està triomfant en les xarxes entre els jóvens i adolescents del món.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.