Avisen del perill d’utilitzar una coneguda aplicació de mòbil

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Una de les aplicacions que va triomfar entre els adolescents podria estar robant les dades dels seus usuaris. FaceApp, la famosa aplicació que modifica la cara convertint-la en vell o en una persona de l’altre sexe, podria ser més que un simple entreteniment. D’esta forma, les autoritats han informat que l’app representa una possible amenaça, ja que pot proporcionar informació als usuaris que ells no han donat permís per a compartir.

 

Estats Units recomana no tindre aplicacions de «països hostils»

L’aplicació va ser una de les triomfadores del passat estiu. Les persones podien vore una realitat paral·lela, a on convertien la teua cara en el sexe contrari o, fins i tot, observar com serien en 50 anys o tornar a la infància transformant-se en un xiquet xicotet. Tot i això, l’FBI ha informat que esta broma podria eixir cara.

 

Segons informa ’20 minutos’, l’FBI hauria demanat extrema precaució amb esta app i ha recomanat a tot el món que la tinga instal·lada que l’elimine dels seus dispositius. A demés, recomanen precaució a l’hora de «descarregar aplicacions desenvolupades en països estrangers hostils», fent referència a Rússia.

 

Les autoritats d’Estats Units estan investigant també altres aplicacions que podrien ser perjudicials pels consumidors. Un exemple és la coneguda aplicació de vídeos xinesa ‘Tik Tok’, que està triomfant en les xarxes entre els jóvens i adolescents del món.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.