14.7 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Avisen del perill d’utilitzar una coneguda aplicació de mòbil

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Una de les aplicacions que va triomfar entre els adolescents podria estar robant les dades dels seus usuaris. FaceApp, la famosa aplicació que modifica la cara convertint-la en vell o en una persona de l’altre sexe, podria ser més que un simple entreteniment. D’esta forma, les autoritats han informat que l’app representa una possible amenaça, ja que pot proporcionar informació als usuaris que ells no han donat permís per a compartir.

 

Estats Units recomana no tindre aplicacions de «països hostils»

L’aplicació va ser una de les triomfadores del passat estiu. Les persones podien vore una realitat paral·lela, a on convertien la teua cara en el sexe contrari o, fins i tot, observar com serien en 50 anys o tornar a la infància transformant-se en un xiquet xicotet. Tot i això, l’FBI ha informat que esta broma podria eixir cara.

 

Segons informa ’20 minutos’, l’FBI hauria demanat extrema precaució amb esta app i ha recomanat a tot el món que la tinga instal·lada que l’elimine dels seus dispositius. A demés, recomanen precaució a l’hora de «descarregar aplicacions desenvolupades en països estrangers hostils», fent referència a Rússia.

 

Les autoritats d’Estats Units estan investigant també altres aplicacions que podrien ser perjudicials pels consumidors. Un exemple és la coneguda aplicació de vídeos xinesa ‘Tik Tok’, que està triomfant en les xarxes entre els jóvens i adolescents del món.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iberdrola invertix 252 milions en les seues dos primeres plantes fotovoltaiques en la Comunitat Valenciana

Iberdrola ha iniciat la construcció de les plantes Cofrentes I i Ayora 1 a la província de València, amb 366 MW i una inversió de 252 milions. Generaran més de 650.000 MWh a l'any, cobriran a unes 200.000 llars i evitaran 52.000 tones de CO₂ anuals.

El Consell Audiovisual veu deficient la cobertura d’À Punt del 25-O

El Consell Audiovisual de la Comunitat Valenciana ha conclòs que la cobertura televisiva de la manifestació del 25 d'octubre va ser 'deficient'. L'òrgan va tramitar queixes de l'audiència i, malgrat reconéixer continguts en web, ràdio i especials posteriors, va discrepar per l'absència de connexions en directe.

Detinguts a Cullera per tràfic de drogues i blanqueig després de gastos incompatibles amb els seus ingressos

La Guàrdia Civil ha arrestat a Cullera a un home i a dos dones per tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de detectar un gasto de luxe i inflats ingressos en efectiu incompatibles amb els seus ingressos. L'home ha ingressat a la presó sense fiança.

Detingut de nou el presumpte agressor de la seua parella a Catarroja després de la mort de la víctima

La Guàrdia Civil ha arrestat este dimecres a l'home, de 43 anys, per orde del jutjat de Sueca davant risc de fugida, després que la dona, de 48, morira tres dies després de l'agressió. En una primera compareixença va quedar en llibertat amb mesures cautelars.

Miguel Ángel Oliver: la IA pot ajudar al periodisme, però no farà periodisme

Oliver ha subratllat que la Intel·ligència Artificial pot agilitzar processos, però no substituïx el criteri periodístic. Va reclamar honestedat i supervisió humana.

Una altra xiqueta va patir trastorns després de la sedació de l’anestesista detingut per homicidi imprudent a Alzira

Una menor de 5 anys va presentar complicacions després de ser sedada a Paterna pel mateix anestesista implicat en el cas d'Alzira. La Policia manté la investigació i el professional seguix amb mesures cautelars.

Mor després de tres dies en l’UCI una dona de 43 anys agredida per la seua parella a Catarroja

Una dona de 43 anys ha mort en l'UCI tres dies després de patir una agressió en el seu domicili de Catarroja. La seua parella va ser detinguda i va quedar en llibertat amb mesures cautelars abans de la defunció.

Núvols a la vesprada i lleuger descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La jornada deixa més nuvolositat des de la vesprada i una baixada suau de les màximes, amb boires i bancs de boira a l'interior de València i Alacant. El vent serà fluix i rolará d'oest a nord-est en la costa, amb repunts al final del dia.