9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Avisen del perill d’utilitzar una coneguda aplicació de mòbil

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Una de les aplicacions que va triomfar entre els adolescents podria estar robant les dades dels seus usuaris. FaceApp, la famosa aplicació que modifica la cara convertint-la en vell o en una persona de l’altre sexe, podria ser més que un simple entreteniment. D’esta forma, les autoritats han informat que l’app representa una possible amenaça, ja que pot proporcionar informació als usuaris que ells no han donat permís per a compartir.

 

Estats Units recomana no tindre aplicacions de «països hostils»

L’aplicació va ser una de les triomfadores del passat estiu. Les persones podien vore una realitat paral·lela, a on convertien la teua cara en el sexe contrari o, fins i tot, observar com serien en 50 anys o tornar a la infància transformant-se en un xiquet xicotet. Tot i això, l’FBI ha informat que esta broma podria eixir cara.

 

Segons informa ’20 minutos’, l’FBI hauria demanat extrema precaució amb esta app i ha recomanat a tot el món que la tinga instal·lada que l’elimine dels seus dispositius. A demés, recomanen precaució a l’hora de «descarregar aplicacions desenvolupades en països estrangers hostils», fent referència a Rússia.

 

Les autoritats d’Estats Units estan investigant també altres aplicacions que podrien ser perjudicials pels consumidors. Un exemple és la coneguda aplicació de vídeos xinesa ‘Tik Tok’, que està triomfant en les xarxes entre els jóvens i adolescents del món.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.