8.7 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Avisen de l’estafa amb la que estan enganyant a molta gent este Nadal

S’acosten les Festes de Nadal i amb elles són molts els usuaris de Correus que esperen l’arribada de les compres nadalenques que han fet a través d’Internet. Un fet que no han passat per alt els estafadors que han posat en marxa una nova estafa que podria afectar a molts usuaris de la coneguda companyia de missatgeria.

 

Un SMS suplanta Correus

Si reps un SMS de Correus estigues ben atent i vés amb compte perquè podria tractar-se de l’estafa que està afectant molts usuaris. Este missatge indica que el receptor ha d’accedir a una pàgina web per tal de pagar els suposats càrrecs per a un enviament postal. Si la víctima accedix a la pàgina, se li demanen les seues dades bancàries per a realitzar el pagament, una informació que l’estafador es quedarà per accedir al compte bancari. 

 

Es tracta d’un nou cas de ‘phising’ que utilitza la imatge de Correus en el que ha hagut de respondre a diversos usuaris de Twitter, a través del seu compte oficial, que han denunciat haver rebut este SMS ara fa un parell de mesos. A pesar de tot, la Policia Nacional va alertar, novament, d’esta estafa fa uns dies a causa de les dates que ens trobem.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.