11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Avisen de l’estafa amb la que estan enganyant a molta gent este Nadal

S’acosten les Festes de Nadal i amb elles són molts els usuaris de Correus que esperen l’arribada de les compres nadalenques que han fet a través d’Internet. Un fet que no han passat per alt els estafadors que han posat en marxa una nova estafa que podria afectar a molts usuaris de la coneguda companyia de missatgeria.

 

Un SMS suplanta Correus

Si reps un SMS de Correus estigues ben atent i vés amb compte perquè podria tractar-se de l’estafa que està afectant molts usuaris. Este missatge indica que el receptor ha d’accedir a una pàgina web per tal de pagar els suposats càrrecs per a un enviament postal. Si la víctima accedix a la pàgina, se li demanen les seues dades bancàries per a realitzar el pagament, una informació que l’estafador es quedarà per accedir al compte bancari. 

 

Es tracta d’un nou cas de ‘phising’ que utilitza la imatge de Correus en el que ha hagut de respondre a diversos usuaris de Twitter, a través del seu compte oficial, que han denunciat haver rebut este SMS ara fa un parell de mesos. A pesar de tot, la Policia Nacional va alertar, novament, d’esta estafa fa uns dies a causa de les dates que ens trobem.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un estudi conclou que el part en l’aigua reduïx intervencions i millora els resultats

Un estudi de l'UJI i Fisabio a l'Hospital de La Plana associa el part en l'aigua amb més parts vaginals espontanis, menys instrumental i millors resultats neonatals enfront de l'epidural. Les dades reforcen que la immersió afavorix la fisiologia del part i reduïx la medicalització en embarassos de baix risc

Pérez Llorca insistix al Govern que autoritze la Llei de Costas valenciana després del temporal

El president ha reiterat en FITUR la seua petició perquè l'Executiu done llum verda a la norma i poder actuar davant els danys en el litoral. També ha anunciat 2 milions per a un pla de millora de platges.

Pérez Llorca lamenta que en la Comunitat no s’hagen complit més de la mitat de les millores ferroviàries

El president ha assegurat que en la Comunitat Valenciana no s'han complit més de la mitat de les previsions de millora ferroviària i ha reclamat complir els compromisos, amb especial focus en Rodalia.

Cinc anys de presó en mòdul psiquiàtric per intentar matar a un taxista a Elda

L'Audiència d'Alacant ha imposat cinc anys per temptativa d'assassinat a l'autor de l'atac a un taxista a Elda després d'un acord amb la Fiscalia. Complirà la pena en el mòdul psiquiàtric per alteració psíquica benvolguda com a eximent incompleta.

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.