Avisen de l’estafa amb la que estan enganyant a molta gent este Nadal

S’acosten les Festes de Nadal i amb elles són molts els usuaris de Correus que esperen l’arribada de les compres nadalenques que han fet a través d’Internet. Un fet que no han passat per alt els estafadors que han posat en marxa una nova estafa que podria afectar a molts usuaris de la coneguda companyia de missatgeria.

 

Un SMS suplanta Correus

Si reps un SMS de Correus estigues ben atent i vés amb compte perquè podria tractar-se de l’estafa que està afectant molts usuaris. Este missatge indica que el receptor ha d’accedir a una pàgina web per tal de pagar els suposats càrrecs per a un enviament postal. Si la víctima accedix a la pàgina, se li demanen les seues dades bancàries per a realitzar el pagament, una informació que l’estafador es quedarà per accedir al compte bancari. 

 

Es tracta d’un nou cas de ‘phising’ que utilitza la imatge de Correus en el que ha hagut de respondre a diversos usuaris de Twitter, a través del seu compte oficial, que han denunciat haver rebut este SMS ara fa un parell de mesos. A pesar de tot, la Policia Nacional va alertar, novament, d’esta estafa fa uns dies a causa de les dates que ens trobem.

 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.