Avisen de l’estafa amb la que estan enganyant a molta gent este Nadal

S’acosten les Festes de Nadal i amb elles són molts els usuaris de Correus que esperen l’arribada de les compres nadalenques que han fet a través d’Internet. Un fet que no han passat per alt els estafadors que han posat en marxa una nova estafa que podria afectar a molts usuaris de la coneguda companyia de missatgeria.

 

Un SMS suplanta Correus

Si reps un SMS de Correus estigues ben atent i vés amb compte perquè podria tractar-se de l’estafa que està afectant molts usuaris. Este missatge indica que el receptor ha d’accedir a una pàgina web per tal de pagar els suposats càrrecs per a un enviament postal. Si la víctima accedix a la pàgina, se li demanen les seues dades bancàries per a realitzar el pagament, una informació que l’estafador es quedarà per accedir al compte bancari. 

 

Es tracta d’un nou cas de ‘phising’ que utilitza la imatge de Correus en el que ha hagut de respondre a diversos usuaris de Twitter, a través del seu compte oficial, que han denunciat haver rebut este SMS ara fa un parell de mesos. A pesar de tot, la Policia Nacional va alertar, novament, d’esta estafa fa uns dies a causa de les dates que ens trobem.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026