Avisen de l’estafa amb la que estan enganyant a molta gent este Nadal

S’acosten les Festes de Nadal i amb elles són molts els usuaris de Correus que esperen l’arribada de les compres nadalenques que han fet a través d’Internet. Un fet que no han passat per alt els estafadors que han posat en marxa una nova estafa que podria afectar a molts usuaris de la coneguda companyia de missatgeria.

 

Un SMS suplanta Correus

Si reps un SMS de Correus estigues ben atent i vés amb compte perquè podria tractar-se de l’estafa que està afectant molts usuaris. Este missatge indica que el receptor ha d’accedir a una pàgina web per tal de pagar els suposats càrrecs per a un enviament postal. Si la víctima accedix a la pàgina, se li demanen les seues dades bancàries per a realitzar el pagament, una informació que l’estafador es quedarà per accedir al compte bancari. 

 

Es tracta d’un nou cas de ‘phising’ que utilitza la imatge de Correus en el que ha hagut de respondre a diversos usuaris de Twitter, a través del seu compte oficial, que han denunciat haver rebut este SMS ara fa un parell de mesos. A pesar de tot, la Policia Nacional va alertar, novament, d’esta estafa fa uns dies a causa de les dates que ens trobem.

 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.