L’exitós producte de Mercadona que triplica les seues vendes en quarantena

 Fotografia d'una prestatgeria de Mercadona amb productes com la vitamina C, pròpolis o gelea reial

Les pastilles efervescents de vitamina C estan sent tot un èxit | Mercadona

 

Amb el confinament, els nostres hàbits han canviat, i això és una cosa que es reflectix en la nostra cistella de la compra. Mercadona és un dels supermercats que més està patint estes pujades i baixades de vendes. Si bé ja vos hem explicat quins són alguns dels productes que estan disminuint les seues vendes, també hi ha altres que les estan doblant i fins i tot triplicant. I el que vos presentem a continuació és un exemple d’això.

 

I és que la companyia valenciana ha explicat, a través d’una nota de premsa, que la vitamina C en comprimits efervescents ha incrementat les seues vendes el triple. I el principal motiu d’este gran increment és que els ‘caps’ (d’esta forma anomenen als clients) tenen una clara intenció de reforçar el seu sistema immunològic, i, per això, van a productes que complisquen esta funció.

 

Este producte es ven en pastilles efervescents des de l’any 2017 i, gràcies a la vitamina C, ajudem a fer que el nostre sistema immunitari funcione de forma normal. Està elaborat pel proveïdor alemany ‘Kruger’ i se subministra en totes les tendes d’Espanya i Portugal.

 

Olives i confitats

Altres dels productes que també estan incrementant les seues vendes són les olives i els adobats, que han pujat un 45%, tant en tendes físiques com en línia. Este augment de vendes es deu, també, pels canvis d’hàbits de consumidor, ja que ara els clients, com que no poden anar a bars, decidixen fer-se l’aperitiu en casa.

 

Les olives són considerades com a ‘superaliments’ i són ideals per a consumir-les a manera de ‘snack’ en qualsevol hora del dia. Mercadona compta amb 100 tipus diferents d’olives i confitats, i estan disponibles segons les zones i els costums dels clients.

 

Una de les olives més venudes, que ha incrementat un 65% les seues vendes, són les Olives Chupadedos, elaborades pel proveïdor Olives Guadalquivir en Andalusia. A demés, hi ha usuaris que aconsellen usar com a mesurador el pot d’estes olives, quan ja les hagen consumit. Què més es pot demanar?

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.