L’exitós producte de Mercadona que triplica les seues vendes en quarantena

 Fotografia d'una prestatgeria de Mercadona amb productes com la vitamina C, pròpolis o gelea reial

Les pastilles efervescents de vitamina C estan sent tot un èxit | Mercadona

 

Amb el confinament, els nostres hàbits han canviat, i això és una cosa que es reflectix en la nostra cistella de la compra. Mercadona és un dels supermercats que més està patint estes pujades i baixades de vendes. Si bé ja vos hem explicat quins són alguns dels productes que estan disminuint les seues vendes, també hi ha altres que les estan doblant i fins i tot triplicant. I el que vos presentem a continuació és un exemple d’això.

 

I és que la companyia valenciana ha explicat, a través d’una nota de premsa, que la vitamina C en comprimits efervescents ha incrementat les seues vendes el triple. I el principal motiu d’este gran increment és que els ‘caps’ (d’esta forma anomenen als clients) tenen una clara intenció de reforçar el seu sistema immunològic, i, per això, van a productes que complisquen esta funció.

 

Este producte es ven en pastilles efervescents des de l’any 2017 i, gràcies a la vitamina C, ajudem a fer que el nostre sistema immunitari funcione de forma normal. Està elaborat pel proveïdor alemany ‘Kruger’ i se subministra en totes les tendes d’Espanya i Portugal.

 

Olives i confitats

Altres dels productes que també estan incrementant les seues vendes són les olives i els adobats, que han pujat un 45%, tant en tendes físiques com en línia. Este augment de vendes es deu, també, pels canvis d’hàbits de consumidor, ja que ara els clients, com que no poden anar a bars, decidixen fer-se l’aperitiu en casa.

 

Les olives són considerades com a ‘superaliments’ i són ideals per a consumir-les a manera de ‘snack’ en qualsevol hora del dia. Mercadona compta amb 100 tipus diferents d’olives i confitats, i estan disponibles segons les zones i els costums dels clients.

 

Una de les olives més venudes, que ha incrementat un 65% les seues vendes, són les Olives Chupadedos, elaborades pel proveïdor Olives Guadalquivir en Andalusia. A demés, hi ha usuaris que aconsellen usar com a mesurador el pot d’estes olives, quan ja les hagen consumit. Què més es pot demanar?

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.