10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

L’exitós producte de Mercadona que triplica les seues vendes en quarantena

 Fotografia d'una prestatgeria de Mercadona amb productes com la vitamina C, pròpolis o gelea reial

Les pastilles efervescents de vitamina C estan sent tot un èxit | Mercadona

 

Amb el confinament, els nostres hàbits han canviat, i això és una cosa que es reflectix en la nostra cistella de la compra. Mercadona és un dels supermercats que més està patint estes pujades i baixades de vendes. Si bé ja vos hem explicat quins són alguns dels productes que estan disminuint les seues vendes, també hi ha altres que les estan doblant i fins i tot triplicant. I el que vos presentem a continuació és un exemple d’això.

 

I és que la companyia valenciana ha explicat, a través d’una nota de premsa, que la vitamina C en comprimits efervescents ha incrementat les seues vendes el triple. I el principal motiu d’este gran increment és que els ‘caps’ (d’esta forma anomenen als clients) tenen una clara intenció de reforçar el seu sistema immunològic, i, per això, van a productes que complisquen esta funció.

 

Este producte es ven en pastilles efervescents des de l’any 2017 i, gràcies a la vitamina C, ajudem a fer que el nostre sistema immunitari funcione de forma normal. Està elaborat pel proveïdor alemany ‘Kruger’ i se subministra en totes les tendes d’Espanya i Portugal.

 

Olives i confitats

Altres dels productes que també estan incrementant les seues vendes són les olives i els adobats, que han pujat un 45%, tant en tendes físiques com en línia. Este augment de vendes es deu, també, pels canvis d’hàbits de consumidor, ja que ara els clients, com que no poden anar a bars, decidixen fer-se l’aperitiu en casa.

 

Les olives són considerades com a ‘superaliments’ i són ideals per a consumir-les a manera de ‘snack’ en qualsevol hora del dia. Mercadona compta amb 100 tipus diferents d’olives i confitats, i estan disponibles segons les zones i els costums dels clients.

 

Una de les olives més venudes, que ha incrementat un 65% les seues vendes, són les Olives Chupadedos, elaborades pel proveïdor Olives Guadalquivir en Andalusia. A demés, hi ha usuaris que aconsellen usar com a mesurador el pot d’estes olives, quan ja les hagen consumit. Què més es pot demanar?

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.