L’exitós producte de Mercadona que triplica les seues vendes en quarantena

 Fotografia d'una prestatgeria de Mercadona amb productes com la vitamina C, pròpolis o gelea reial

Les pastilles efervescents de vitamina C estan sent tot un èxit | Mercadona

 

Amb el confinament, els nostres hàbits han canviat, i això és una cosa que es reflectix en la nostra cistella de la compra. Mercadona és un dels supermercats que més està patint estes pujades i baixades de vendes. Si bé ja vos hem explicat quins són alguns dels productes que estan disminuint les seues vendes, també hi ha altres que les estan doblant i fins i tot triplicant. I el que vos presentem a continuació és un exemple d’això.

 

I és que la companyia valenciana ha explicat, a través d’una nota de premsa, que la vitamina C en comprimits efervescents ha incrementat les seues vendes el triple. I el principal motiu d’este gran increment és que els ‘caps’ (d’esta forma anomenen als clients) tenen una clara intenció de reforçar el seu sistema immunològic, i, per això, van a productes que complisquen esta funció.

 

Este producte es ven en pastilles efervescents des de l’any 2017 i, gràcies a la vitamina C, ajudem a fer que el nostre sistema immunitari funcione de forma normal. Està elaborat pel proveïdor alemany ‘Kruger’ i se subministra en totes les tendes d’Espanya i Portugal.

 

Olives i confitats

Altres dels productes que també estan incrementant les seues vendes són les olives i els adobats, que han pujat un 45%, tant en tendes físiques com en línia. Este augment de vendes es deu, també, pels canvis d’hàbits de consumidor, ja que ara els clients, com que no poden anar a bars, decidixen fer-se l’aperitiu en casa.

 

Les olives són considerades com a ‘superaliments’ i són ideals per a consumir-les a manera de ‘snack’ en qualsevol hora del dia. Mercadona compta amb 100 tipus diferents d’olives i confitats, i estan disponibles segons les zones i els costums dels clients.

 

Una de les olives més venudes, que ha incrementat un 65% les seues vendes, són les Olives Chupadedos, elaborades pel proveïdor Olives Guadalquivir en Andalusia. A demés, hi ha usuaris que aconsellen usar com a mesurador el pot d’estes olives, quan ja les hagen consumit. Què més es pot demanar?

Últimes notícies

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.