13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

L’exitós producte de Mercadona que triplica les seues vendes en quarantena

 Fotografia d'una prestatgeria de Mercadona amb productes com la vitamina C, pròpolis o gelea reial

Les pastilles efervescents de vitamina C estan sent tot un èxit | Mercadona

 

Amb el confinament, els nostres hàbits han canviat, i això és una cosa que es reflectix en la nostra cistella de la compra. Mercadona és un dels supermercats que més està patint estes pujades i baixades de vendes. Si bé ja vos hem explicat quins són alguns dels productes que estan disminuint les seues vendes, també hi ha altres que les estan doblant i fins i tot triplicant. I el que vos presentem a continuació és un exemple d’això.

 

I és que la companyia valenciana ha explicat, a través d’una nota de premsa, que la vitamina C en comprimits efervescents ha incrementat les seues vendes el triple. I el principal motiu d’este gran increment és que els ‘caps’ (d’esta forma anomenen als clients) tenen una clara intenció de reforçar el seu sistema immunològic, i, per això, van a productes que complisquen esta funció.

 

Este producte es ven en pastilles efervescents des de l’any 2017 i, gràcies a la vitamina C, ajudem a fer que el nostre sistema immunitari funcione de forma normal. Està elaborat pel proveïdor alemany ‘Kruger’ i se subministra en totes les tendes d’Espanya i Portugal.

 

Olives i confitats

Altres dels productes que també estan incrementant les seues vendes són les olives i els adobats, que han pujat un 45%, tant en tendes físiques com en línia. Este augment de vendes es deu, també, pels canvis d’hàbits de consumidor, ja que ara els clients, com que no poden anar a bars, decidixen fer-se l’aperitiu en casa.

 

Les olives són considerades com a ‘superaliments’ i són ideals per a consumir-les a manera de ‘snack’ en qualsevol hora del dia. Mercadona compta amb 100 tipus diferents d’olives i confitats, i estan disponibles segons les zones i els costums dels clients.

 

Una de les olives més venudes, que ha incrementat un 65% les seues vendes, són les Olives Chupadedos, elaborades pel proveïdor Olives Guadalquivir en Andalusia. A demés, hi ha usuaris que aconsellen usar com a mesurador el pot d’estes olives, quan ja les hagen consumit. Què més es pot demanar?

Últimes notícies

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.