13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Glovo i Carrefour arriben a un acord per a oferir comandes de supermercat, a domicili, en 30 minuts

Glovo canvia els seus contractes laborals

Glovo anuncia que s’alia amb Carrefour | València Diari

 

Glovo i Carrefour s’han aliat per a oferir comandes de supermercat a domicili en 30 minuts, segons han anunciat les companyies en un comunicat. Els usuaris de l’aplicació podran demanar la compra de fins a 2.500 articles de Carrefour a través de Glovo, inclosos productes frescos, de supermercat i articles de salut, bellesa i neteja.

 

El servici, que preveuen que estiga disponible a partir del setembre, es podrà utilitzar en Espanya, França, Itàlia i l’Argentina. I, de fet, València serà la primera ciutat de l’estat a on es podrà utilitzar esta opció de Glovo, juntament amb Sevilla, segons han apuntat fonts properes a l’empresa.

 

El CEO i cofundador de Glovo, Oscar Pierre, ha dit que estan creixent de forma «forta i ambiciosa» i que volen que les compres siguen «més ràpides, fàcils i efectives».

 

El nou pla de Glovo noqueja als repartidors

El nou pla de Glovo cap als repartidors els ha noquejat. La companyia ha retallat la puntuació dels ‘riders’ que treballen per a l’empresa amb l’objectiu de crear més personal de caràcter autònom de 40 ciutats de tota Espanya. Els efectes immediats no han tardat en vore’s, ja que la plantilla ha perdut excel·lència i, per tant, la capacitat d’arreplegar i entregar les comandes i guanyar diners.

 

De fet, este dimarts, la companyia va anunciar que obre «la seua plataforma a establiments amb repartidors propis en més de 40 ciutats espanyoles en les que no operen amb els seus ‘riders’, com Cadis, Huelva, Lugo, Pontevedra i Segovia». D’eixa manera, quan un client accedisca a l’aplicació rebrà una notificació en la que s’informa que la comanda serà entregada pel comerç associat. A més, es notificarà el temps estimat per fer efectiva l’entrega.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.