Cauen el 1r i 2n premi de la Loteria Nacional en la província d’Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps   Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat […]
Meson Albatera

Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps

 

Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat el segon.

 

El número premiat en Albatera ha sigut el 62508, atorga una quantitat de 600.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut íntegrament en la localitat del Segura, en el carrer del Meson, 9. El número premiat en Alacant ha sigut el 09100 i obté una quantitat de 120.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut en Alacant, en l’avinguda d’Holanda, L-12, i en Alcobendas, Madrid.

 

Respecte dels reintegraments, han sigut per als números 0, 2 i 8. És el segon premi de la Loteria Nacional que toca en la Comunitat Valenciana esta setmana. De fet, en localitats molt pròximes a les premiades este dissabte. El dijous, dia que es van celebrar l’anterior sorteig de la Loteria Nacional, va caure el segon premi en Santa Pola (el Baix Vinalopó) i en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí). De fet, el mateix dijous, també va caure la primitiva en terres valencianes. Concretament, en la Ciutat de València.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Aguirre, preocupat pels tres partits sense guanyar del València

Javier Aguirre ha expressat la seua preocupació després de la derrota del València davant el Vila-real (1-2), que ha remuntat en el minut 96. L’entrenador també ha parlat de la lesió d’Otorbi i de l’anunci de venda d’accions del club.

El Villarreal supera al Valencia en Mestalla pese a complicarse el triunfo

Iñigo Pérez ha calificat de merescuda la victòria per 1-2 del Villarreal davant del Valencia, tot i admetre que el gol local ha complicat el partit.

Pepelu lamenta que el València haja perdut en l’últim minut

Pepelu ha admés que el València no ha jugat bé davant el Vila-real i ha lamentat la derrota en el minut 93. L’equip continua en zona de descens i encara no ha guanyat amb Javier Aguirre.

Carlos Macià destaca el gran desgaste del Villarreal en Mestalla

Carlos Macià ha afirmat que el Villarreal ha patit un desgast físic molt gran en la victòria per 1-2 a Mestalla. L’equip havia jugat esta setmana a Liverpool en la Lliga de Campions.

El Villarreal remunta al València en Mestalla amb un gol en el 96

Georges Mikautadze ha completat la remuntada del Villarreal davant el València amb un gol en el minut 96, després dels gols de Pepelu i Freeman.

Les màximes baixen fins a cinc graus i Elx registra 24,1 °C

Les temperatures màximes han baixat de manera generalitzada a la Comunitat Valenciana. Elx ha registrat 24,1 graus, mentre que Alacant ha perdut cinc graus respecte al divendres.

Gayà entra en el top 6 històric del València amb 416 partits

José Luis Gayà ha arribat als 416 partits oficials amb el València i és el sisé jugador amb més presències del club. En Lliga, ocupa el tercer lloc amb 351 partits.

David Otorbi abandona en llitera el València-Vila-real per una lesió

David Otorbi s’ha lesionat la cuixa dreta en el minut 14 del València-Vila-real i ha eixit del camp en llitera. Era la seua primera titularitat des de l’arribada de Javier Aguirre.