Anuncios

Cauen el 1r i 2n premi de la Loteria Nacional en la província d’Alacant

Meson Albatera

Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps

 

Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat el segon.

 

Anuncios

El número premiat en Albatera ha sigut el 62508, atorga una quantitat de 600.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut íntegrament en la localitat del Segura, en el carrer del Meson, 9. El número premiat en Alacant ha sigut el 09100 i obté una quantitat de 120.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut en Alacant, en l’avinguda d’Holanda, L-12, i en Alcobendas, Madrid.

 

Respecte dels reintegraments, han sigut per als números 0, 2 i 8. És el segon premi de la Loteria Nacional que toca en la Comunitat Valenciana esta setmana. De fet, en localitats molt pròximes a les premiades este dissabte. El dijous, dia que es van celebrar l’anterior sorteig de la Loteria Nacional, va caure el segon premi en Santa Pola (el Baix Vinalopó) i en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí). De fet, el mateix dijous, també va caure la primitiva en terres valencianes. Concretament, en la Ciutat de València.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi de la UMH reforça la resistència de dacsa i tomaca a sequera i salinitat

Investigadors de la UMH han desenrotllat formulacions bioestimulantes que milloren el creixement i la resistència de dacsa i tomaca enfront de la sequera i la salinitat creixents en els sòls agrícoles.

L’Aeroport de València frega els 1,2 milions de passatgers a l’abril i creix un 10,7%

L'Aeroport de València va superar a l'abril els 1,15 milions de passatgers, un 10,7% més que un any abans, amb un fort impuls del trànsit internacional i més de 8.700 vols.

A l’espera de la tercera PCR de la dona aïllada per sospita de hantavirus a Alacant

Les autoritats sanitàries esperen el resultat de la tercera PCR a la dona de 32 anys ingressada i aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus, després de dos proves prèvies negatives.

Dimitrievski i Fran Pérez es retroben amb Mestalla en un dol especial

Stole Dimitrievski es mesura per primera vegada al Raig com a porter titular del València a Mestalla, mentres que Fran Pérez torna a l'estadi valencianista després de la seua eixida al club vallecano.

Nuria Oliver alerta dels riscos de la intel·ligència artificial i del fals mite de la gratuïtat

Nuria Oliver advertix que la intel·ligència artificial no és gratis i que paguem amb dades, temps i atenció, i insistix en la necessitat de regulació i educació digital crítica.

L’aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández supera els 1,9 milions de passatgers a l’abril i creix un 11%

L'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández frega els 1,9 milions de passatgers a l'abril, amb un creixement pròxim a l'11% impulsat pel trànsit internacional i el lideratge del mercat britànic.

València reduïx el trànsit a l’abril i dispara l’ús de la bici i el transport públic

Els accessos a València registren 6.000 vehicles menys al dia i el trànsit interior cau un 4% a l'abril, mentres puja un 10% l'ús dels carrils bici i augmenta la demanda de l'EMT.

Dos xiquets de 6 i 9 anys resulten ferits en xocar el seu patinet de joguet amb un cotxe a Alborache

Dos menors de 6 i 9 anys van patir un traumatisme cranioencefàlic en col·lidir el patinet de joguet en el qual circulaven amb un cotxe en un carrer d'Alborache. Els dos van ser atesos en el lloc i traslladats a l'Hospital La Fe de València.
Anuncios