Cauen el 1r i 2n premi de la Loteria Nacional en la província d’Alacant

Meson Albatera

Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps

 

Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat el segon.

 

El número premiat en Albatera ha sigut el 62508, atorga una quantitat de 600.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut íntegrament en la localitat del Segura, en el carrer del Meson, 9. El número premiat en Alacant ha sigut el 09100 i obté una quantitat de 120.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut en Alacant, en l’avinguda d’Holanda, L-12, i en Alcobendas, Madrid.

 

Respecte dels reintegraments, han sigut per als números 0, 2 i 8. És el segon premi de la Loteria Nacional que toca en la Comunitat Valenciana esta setmana. De fet, en localitats molt pròximes a les premiades este dissabte. El dijous, dia que es van celebrar l’anterior sorteig de la Loteria Nacional, va caure el segon premi en Santa Pola (el Baix Vinalopó) i en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí). De fet, el mateix dijous, també va caure la primitiva en terres valencianes. Concretament, en la Ciutat de València.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.

Sarabia no estarà davant l’Espanyol: tercera absència del curs per sanció

L'entrenador de l'Elx va ser castigat amb un partit després d'acumular cinc grogues i no podrà asseure's davant l'Espanyol. És la seua tercera absència del curs per sanció.

Mouriño confia en el contraatac del Vila-real per a assaltar el camp del Barcelona

Santiago Mouriño fixa l'objectiu del Vila-real: guanyar al líder per a reduir els 10 punts de diferència i tallar la seua ratxa perfecta a casa amb un pla de contraatac.

Rescatada una embarassada a terme en una pastera amb 15 migrants enfront d’Alacant

Salvament Marítim ha rescatat enfront d'Alacant a una dona embarassada a terme que viatjava en una pastera amb altres 14 persones. Per protocol mèdic ha sigut traslladada a l'hospital i és la segona pastera en poc més de 24 hores.

València reunirà l’elit del Optimist en la Optiorange 2026

La Optiorange 2026 se celebrarà en el Real Club Nàutic de València amb 412 regatistes de 30 països i quatre jornades que decidiran la Optimist Excellence Cup.

Carlos Espí avisa: venen quatre finals per al Llevant

Carlos Espí va assegurar que el Llevant, penúltim a set punts de la permanència, es juga quatre finals, tres d'elles a casa. Va valorar la seua renovació fins a 2028 i va demanar el suport de l'afició.