Cauen el 1r i 2n premi de la Loteria Nacional en la província d’Alacant

Meson Albatera

Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps

 

Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat el segon.

 

El número premiat en Albatera ha sigut el 62508, atorga una quantitat de 600.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut íntegrament en la localitat del Segura, en el carrer del Meson, 9. El número premiat en Alacant ha sigut el 09100 i obté una quantitat de 120.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut en Alacant, en l’avinguda d’Holanda, L-12, i en Alcobendas, Madrid.

 

Respecte dels reintegraments, han sigut per als números 0, 2 i 8. És el segon premi de la Loteria Nacional que toca en la Comunitat Valenciana esta setmana. De fet, en localitats molt pròximes a les premiades este dissabte. El dijous, dia que es van celebrar l’anterior sorteig de la Loteria Nacional, va caure el segon premi en Santa Pola (el Baix Vinalopó) i en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí). De fet, el mateix dijous, també va caure la primitiva en terres valencianes. Concretament, en la Ciutat de València.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.