17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Cauen el 1r i 2n premi de la Loteria Nacional en la província d’Alacant

Meson Albatera

Administració del C/ del Mesón, en Albatera, a on s’ha repartit el 1r premi | Maps

 

Este dissabte 15 de juny la Loteria Nacional ha deixat els seus premis més importants en la província d’Alacant. Concretament, en les localitats d’Albatera (el Baix Segura), que ha obtingut el primer premi, i Alacant (l’Alacantí), que ha guanyat el segon.

 

El número premiat en Albatera ha sigut el 62508, atorga una quantitat de 600.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut íntegrament en la localitat del Segura, en el carrer del Meson, 9. El número premiat en Alacant ha sigut el 09100 i obté una quantitat de 120.000 euros a la sèrie. Este s’ha venut en Alacant, en l’avinguda d’Holanda, L-12, i en Alcobendas, Madrid.

 

Respecte dels reintegraments, han sigut per als números 0, 2 i 8. És el segon premi de la Loteria Nacional que toca en la Comunitat Valenciana esta setmana. De fet, en localitats molt pròximes a les premiades este dissabte. El dijous, dia que es van celebrar l’anterior sorteig de la Loteria Nacional, va caure el segon premi en Santa Pola (el Baix Vinalopó) i en Sant Vicent del Raspeig (l’Alacantí). De fet, el mateix dijous, també va caure la primitiva en terres valencianes. Concretament, en la Ciutat de València.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.