12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Loteria Nacional reparteix el primer premi d’aquest dijous a València

 

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat, en concret a la ciutat de València. El número premiat, que s’ha venut a l’administració de l’avinguda Constitució número 29, ha sigut el 97.005. Així mateix, els reintegraments han sigut el 5, el 4 i el 7.

 

Aquest primer premi reparteix 300.000 euros a la sèrie. Altres ciutats agraciades aquest dijous amb el primer premi han sigut Les Franqueses del Vallès (Barcelona), Gijón (Astúries) i Ansoaín (Navarra).

 

Pel que fa al segon premi, que reparteix 60.000 euros a la sèrie, aquest dijous ha recaigut sobre el número 59.395.

 

Primer premi a València i Manises

Recentment la Loteria Nacional també va somriure a la ciutat de València, així com al municipi de Manises, a l’Horta, amb el primer premi del sorteig del dijous 17 de gener.

 

Tant a València com a Manises es van vendre dècims del número guanyador, 20.484, el qual va tindre un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort va quedar repartida a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

 

Els reintegraments del sorteig d’aquell dijous van ser el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, va tocar amb el número 82.777, amb 60.000 euros per sèrie.

 

El primer premi del 17 de gener també va ser repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.