La Loteria Nacional reparteix el primer premi d’aquest dijous a València

 

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat, en concret a la ciutat de València. El número premiat, que s’ha venut a l’administració de l’avinguda Constitució número 29, ha sigut el 97.005. Així mateix, els reintegraments han sigut el 5, el 4 i el 7.

 

Aquest primer premi reparteix 300.000 euros a la sèrie. Altres ciutats agraciades aquest dijous amb el primer premi han sigut Les Franqueses del Vallès (Barcelona), Gijón (Astúries) i Ansoaín (Navarra).

 

Pel que fa al segon premi, que reparteix 60.000 euros a la sèrie, aquest dijous ha recaigut sobre el número 59.395.

 

Primer premi a València i Manises

Recentment la Loteria Nacional també va somriure a la ciutat de València, així com al municipi de Manises, a l’Horta, amb el primer premi del sorteig del dijous 17 de gener.

 

Tant a València com a Manises es van vendre dècims del número guanyador, 20.484, el qual va tindre un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort va quedar repartida a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

 

Els reintegraments del sorteig d’aquell dijous van ser el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, va tocar amb el número 82.777, amb 60.000 euros per sèrie.

 

El primer premi del 17 de gener també va ser repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.