13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La Loteria Nacional reparteix el primer premi d’aquest dijous a València

 

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat, en concret a la ciutat de València. El número premiat, que s’ha venut a l’administració de l’avinguda Constitució número 29, ha sigut el 97.005. Així mateix, els reintegraments han sigut el 5, el 4 i el 7.

 

Aquest primer premi reparteix 300.000 euros a la sèrie. Altres ciutats agraciades aquest dijous amb el primer premi han sigut Les Franqueses del Vallès (Barcelona), Gijón (Astúries) i Ansoaín (Navarra).

 

Pel que fa al segon premi, que reparteix 60.000 euros a la sèrie, aquest dijous ha recaigut sobre el número 59.395.

 

Primer premi a València i Manises

Recentment la Loteria Nacional també va somriure a la ciutat de València, així com al municipi de Manises, a l’Horta, amb el primer premi del sorteig del dijous 17 de gener.

 

Tant a València com a Manises es van vendre dècims del número guanyador, 20.484, el qual va tindre un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort va quedar repartida a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

 

Els reintegraments del sorteig d’aquell dijous van ser el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, va tocar amb el número 82.777, amb 60.000 euros per sèrie.

 

El primer premi del 17 de gener també va ser repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Últimes notícies

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.