La Loteria Nacional reparteix el primer premi d’aquest dijous a València

 

El sorteig d’aquest dijous de la Loteria Nacional ha repartit el primer premi a la Comunitat, en concret a la ciutat de València. El número premiat, que s’ha venut a l’administració de l’avinguda Constitució número 29, ha sigut el 97.005. Així mateix, els reintegraments han sigut el 5, el 4 i el 7.

 

Aquest primer premi reparteix 300.000 euros a la sèrie. Altres ciutats agraciades aquest dijous amb el primer premi han sigut Les Franqueses del Vallès (Barcelona), Gijón (Astúries) i Ansoaín (Navarra).

 

Pel que fa al segon premi, que reparteix 60.000 euros a la sèrie, aquest dijous ha recaigut sobre el número 59.395.

 

Primer premi a València i Manises

Recentment la Loteria Nacional també va somriure a la ciutat de València, així com al municipi de Manises, a l’Horta, amb el primer premi del sorteig del dijous 17 de gener.

 

Tant a València com a Manises es van vendre dècims del número guanyador, 20.484, el qual va tindre un premi per sèrie de 300.000 euros. La sort va quedar repartida a l’administració del Carrer Humanista Mariner número 16 de València i a la del carrer Ribarroja número 3 de Manises.

 

Els reintegraments del sorteig d’aquell dijous van ser el 4, el 6 i el 9. Pel que fa al segon premi, va tocar amb el número 82.777, amb 60.000 euros per sèrie.

 

El primer premi del 17 de gener també va ser repartit a les localitats d’Avilés, Valladolid, Cuenca, a Alameda, Gaucín i Valle de Abdalajís (Màlaga), a la mateixa ciutat de Màlaga, i a El Sauzal (Tenerife).

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.