El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Una exbancària s’enfronta a 12 anys de presó per 160 càrrecs il·legals a clients

Una antiga treballadora d’una oficina bancària de Rojales s’enfronta a 12 anys de presó per suposadament contractar una targeta de crèdit sense consentiment i carregar quasi 900.000 euros a uns clients entre 2006 i 2017. La fiscalia li imputa delictes continuats d’apropiació indeguda agreujada i falsedat documental.

La Costa Blanca es promociona a Nàpols després de recuperar el vol amb Alacant

El Patronat de Turisme Costa Blanca ha presentat a Nàpols l’oferta turística de la província després de reobrir-se el vol directe amb Alacant, amb l’objectiu d’atraure més viatgers italians. La Diputació destaca el creixement del mercat italià i les noves connexions previstes per a l’hivern 2026/27.

Hugo Duro encadena nou partits i més de 400 minuts sense marcar a Mestalla

El davanter del València CF Hugo Duro porta nou partits seguits i 412 minuts sense marcar a Mestalla, una sequera golejadora que s’allarga des de fa sis mesos.

Ja són cinc els detinguts pel tiroteig mortal entre dues famílies a Alzira

La Policia Nacional ha arrestat un cinqué sospitós relacionat amb el tiroteig mortal entre dues famílies a Alzira, on va morir un home de 56 anys. Dos vivendes de familiars dels detinguts han sigut incendiades sense causar ferits, però ha mort un cavall.

Oratge estable i més calor en l’últim dia de l’estiu a la Comunitat Valenciana

L’últim dia de l’estiu arriba a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos, temperatures en ascens i vent fluix de direcció variable. Dimecres començarà la tardor amb ambient semblant, encara que amb màximes més baixes a la ciutat de València.

Un incendi al pàrquing de l’aeroport de Manises danya quatre vehicles sense afectar els vols

Un incendi declarat anit al pàrquing de l’aeroport de Manises ha danyat quatre vehicles, però no ha obligat a interrompre el trànsit aeri.

Crema de dues vivendes de familiars dels detinguts pel tiroteig mortal d’Alzira

Dues vivendes on viuen familiars dels quatre detinguts pel tiroteig mortal entre dos clans a Alzira han sigut incendiades, sense causar ferits, encara que ha mort un cavall.

Les màximes pugen quasi 4 graus a Castelló i arriben als 34 a l’Alt Maestrat

Les temperatures màximes d’este dilluns han pujat fins a 4 graus en punts de l’interior de Castelló i han assolit els 34 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, segons Aemet i Avamet.