El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.