El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.