El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats […]

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La compra de vivenda per estrangers cau un 15,4 % a la Comunitat Valenciana en mig d’un fre general

La compravenda de vivenda lliure per part d’estrangers ha retrocedit un 15,4 % en la Comunitat Valenciana en el primer semestre, una de les majors caigudes d’Espanya, en un context de descens generalitzat del 13 % al conjunt de l’Estat.

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.