8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.