El nou producte que Mercadona vendrà en territori valencià

 

Mercadona no només s’ha convertit en el supermercat líder del mercat espanyol sinó que a demés, causa autèntic furor a les xarxes, a on els fans de la cadena valenciana són molt actius i solen comentar les novetats dels seus productes. També aprofiten per manifestar les seues demandes en casos de productes que han sigut retirats o dels que falta estoc, com va passar fa poc amb el mango deshidratat.

La crema de cacauet ja està disponible en alguns supermercats

Però un altre tema són els productes que els fans de Mercadona estan esperant que es venguen en les estanteries del seu supermercat preferit, i pareix que després de moltes queixes, Mercadona ha complit amb les peticions dels usuaris més exigents, oferint per fi l’esperada i reclamada crema de cacauet, que segons ha comunicat, anirà comercialitzant poc a poc en tots els supermercats d’Espanya.

 

D’esta forma ho ha anunciat este dilluns Mercadona, alegrant l’inici de setmana a tots aquells que esperaven l’arribada d’este producte en els seus supermercats des de feia setmanes, com reclamaven alguns usuaris de les xarxes socials. 

 

 

Després de l’espera, Mercadona acaba d’anunciar que este deliciós producte tan bo, per les seues propietats nutricionals, es trobarà a partir d’ara en supermercats de Madrid, Cadis, Jerez, Alcorcón i Fuenlabrada, i poc a poc s’anirà incorporant en diferents establiments de Mercadona de tot del país.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Transport públic més barat fins a finals de 2026: el Consell allarga els descomptes

El Consell ha acordat prorrogar fins al 31 de desembre de 2026 les reduccions temporals de tarifes en el transport públic autonòmic, amb gratuïtat per als menors de 15 anys i descomptes importants per a jóvens i abonats.

La detecció d’amiant encarisix la demolició del CEIP Orba d’Alfafar en quasi 82.000 euros

La demolició del CEIP Orba d’Alfafar, afectat per la DANA, ha incrementat el seu cost en 81.770 euros per l’aparició de grans quantitats de fibrocement amb amiant durant les obres.

Rebaixa de l’IRPF i ajudes a empreses familiars en la nova llei d’Acompanyament 2026

El Consell ha aprovat la llei d’Acompanyament als pressupostos de 2026, que inclou una rebaixa de l’IRPF autonòmic i canvis fiscals per a facilitar el relleu generacional en les empreses familiars.

Brancou Badio s’acosta a eixir del València Basket rumb al Panathinaikos

Brancou Badio té molt avançat el seu traspàs del València Basket al Panathinaikos, que estaria disposat a pagar la clàusula de rescissió. El club taronja també podria perdre altres peces com Jean Montero, Sergio De Larrea, Jaime Pradilla o Kam Taylor.

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.